quote:Je zal deze als wallpaper hebben
Op zaterdag 20 juli 2002 13:35 schreef Krazy het volgende:
quote:Ik had hem een tijdje als wallpaper...damn!Ik ga NU FFVII spelen. Heb er zin in!
Op maandag 22 juli 2002 00:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je zal deze als wallpaper hebben
en een achtergrond van elke character apart maar die zal iedereen wel hebben denk ik.
quote:Ja,.......je hebt het vast wel gelezen. Had FFX uitgespeeld, bijna alle monster gevangen, bijna alle subquesten, alle Aeons, Ultima en Omega hoolies verslagen, etc, etc.
Op maandag 22 juli 2002 00:27 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ik had hem een tijdje als wallpaper...damn!Ik ga NU FFVII spelen. Heb er zin in!
Ps.Chocobo ,heb je FFX al uitgespeeld?
Toen wilde ik het gaan perfectioneren en nogmaals uitspelen toen mijn save verdween. Je hebt het vast wel gelezen ergens. Was er kapot van........98 uur !!......weg......
Ben nu even gestopt, maar kwijl als ik naar FFVII hoesje kijk.
[Dit bericht is gewijzigd door solidslayer op 22-07-2002 22:58]
quote:Kan niet vanaf je HD.Moet een geupload plaatje zijn.
Op maandag 22 juli 2002 22:53 schreef solidslayer het volgende:
hoe kan ik een plaatje van mn HD eigenlijk plaatsen?
met die FAQ lukt t nie :S
Even mijn top 3 van mooiste cq ontroerendste Final Fantasy momenten:
1: Dood van Aeris (FFVII)
2: Eventjes spelen met Sephiroth (still the master) (FFVII)
3: Eindfilmpje van FFIX (Garnet laat d'r ketting vallen, maar rent toch door)
4: Eerste keer Summon 'Knight of the Rounds' in FFVII
5: De niet weg te krijgen glimlach als ik weer namen zie als 'Biggs' en 'Wedge' of de steeds terugkerende 'Cid'
En die van jullie?
Ben nu op 35 uur in FFX, dus die komen er nog bij (hoop ik)
[Dit bericht is gewijzigd door De_Dag_Dipper op 07-08-2002 16:26]
Overigens krijg ik eng en eng sterke kriebels om FFVII uit mijn la te trekken en te starten. Ben nu al weken naar de muziek aan het luisteren en ik wil terug naar die wereld..............de wereld van Final Fantasy VII,.....wat was dat een mooie tijd toen ik dat speelde.
Fuck it,........
* Chocobo opent zijn ffvii doosje en voelt gameplay aankomen
quote:kheb PC-versie van ff7 en dat zit in een grote doos..zit nu ff8-pc aan het spelen..(en quistis is lekker en loeistreng met haar zweep
Op zondag 11 augustus 2002 18:13 schreef Chocobo het volgende:
Nou,...je zegt het inderdaad goed. Mijn top 3 momenten staan gelijk aan jouw eerste 2 en bij mij komt dan op drie een moment uit FFX, maar aangezien jij aan het gamen bent zeg ik het niet. (Spoiler gevoelig)Overigens krijg ik eng en eng sterke kriebels om FFVII uit mijn la te trekken en te starten. Ben nu al weken naar de muziek aan het luisteren en ik wil terug naar die wereld..............de wereld van Final Fantasy VII,.....wat was dat een mooie tijd toen ik dat speelde.
Fuck it,........
* Chocobo opent zijn ffvii doosje en voelt gameplay aankomen
Hmm best moeilijk om zo'n lijstje te maken
quote:Toen zat Cloud als een kamerplant toch in een rolstoel??
Op maandag 12 augustus 2002 00:10 schreef Krazy het volgende:
2: Cloud die "zichzelf" zoekt in de lifestream met behulp van Tifa.
quote:Ja,...dat was daar net voor ! Wereldstuk dat trouwens!
Op vrijdag 16 augustus 2002 19:10 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Toen zat Cloud als een kamerplant toch in een rolstoel??
quote:Oh houd op. FF7 rouleerd zo ongelooflijk !
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:11 schreef Krazy het volgende:
Yup, inderdaad een geniaal stukje. Vooral als je ze elke keer Nibelheim ziet inlopen en dan zegt Tifa van nee nee zo was het niet gegaan. Daarna zie je zack pas het dorpje inlopen en doet cloud de helm van zijn shinra kostuum af. Geniaal gewoon.
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 01:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Oh houd op. FF7 rouleerd zo ongelooflijk !
quote:Of de eerste keer dat ik dat rood staartje zag in het zand. hmmm ff kijken wat het is, en ploep daar stond Ruby
Op dinsdag 20 augustus 2002 00:17 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
idd.
Wat ik ook een onwijs vet stukje vind is de Weapon Release en dan zie je al die weapons en hoe enorm groot ze zijn.
quote:en ook al verslagen
Op dinsdag 20 augustus 2002 10:22 schreef Krazy het volgende:[..]
Of de eerste keer dat ik dat rood staartje zag in het zand. hmmm ff kijken wat het is, en ploep daar stond Ruby
quote:gewoon een ps2 kopen
Op dinsdag 20 augustus 2002 12:19 schreef Pietjuh het volgende:
FF7 wil niet draaien op mijn pc![]()
Ik start hem zo op, dan loopt het goed tot het eerste gevecht wat je te zien krijgt. Dan wordt alles zwart en slaat ie terug naar windows
quote:Oh God,.........PC's ! Haal een PS2 !
Op dinsdag 20 augustus 2002 12:19 schreef Pietjuh het volgende:
FF7 wil niet draaien op mijn pc![]()
Ik start hem zo op, dan loopt het goed tot het eerste gevecht wat je te zien krijgt. Dan wordt alles zwart en slaat ie terug naar windows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |