abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107661218
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 02:47 schreef Gray het volgende:

Houden zo. :+
:P

quote:
Je hebt hier je template van gemaakt he? ;)
Haha, ja is wel makkelijk om het zo allemaal in 1 keer te kunnen doorlinken :)

quote:
Persoonlijk vind ik dit wel een goed pleidooi om ufologie mainstream te maken:
Sowieso een sterk congres. (volgens mij ook via jou doorgelinkt gekregen, waarvoor dank)
Helemaal mee eens :)

Ik vind die van Stanton Friedman nog het beste:

Erg leuk hoe hij toch even lijkt te moeten slikken wanneer hij op zo'n groot congres moet zeggen dat zijn conclusie is na tientallen jaren van onderzoek:

"Planet Earth is being visited by intelligently controlled extraterrestial spacecraft"

_O_
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_107661963
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 02:49 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Dat Reptiliansgedoe geloof ik geen snars van - als gevolg daarvan kan ik mensen die daar wel heilig in geloven niet helemaal serieus nemen.
Denk er hetzelfde over als Kapiteintje ongeveer.
Nou, ik neem mensen zoals jullie wel serieus omdat ik snap waarom je het niet serieus kan nemen.
Het is zo gecompliceerd, en als je zelf nooit iets ervaren hebt, of sightings (van dichtbij) hebt meegemaakt dan kun je dit idd nog niet serieus nemen.

Vraagje aan de mensen in dit topic, wie kijken er in de heldere nachten naar boven? Bijna nobody toch, aangezien jullie morgen weer vroeg op moeten?
Jullie weten weinig, bijna niets wat er afspeelt boven in de lucht, want de meeste wachten op de wetenschap en de televisie voor een officieel berichtgeving hierover.
pi_107661984
Het enige wat ik heb gezien m.b.t. die Reptilianen is een zooi YouTube-filmpjes waaruit moet blijken dat Bush jr. en andere Amerikaanse mensen buitenaards zijn. Geloofwaardigheid daarvan: nul komma nul.
pi_107662062
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 06:52 schreef Nemephis het volgende:
Het enige wat ik heb gezien m.b.t. die Reptilianen is een zooi YouTube-filmpjes waaruit moet blijken dat Bush jr. en andere Amerikaanse mensen buitenaards zijn. Geloofwaardigheid daarvan: nul komma nul.
Ik weet niet welke je precies opzoekt.

pi_107662083
Ik zoek er niet naar, kom het tegen via topics als dit. Ik vind het niet geloofwaardig, en je kunt me ook niet overtuigen met nog meer Youtube-video's. Het wil er bij mij gewoon niet in dat een stel reptielachtige buitenaardsen als mensen vermomd allerlei acties uithalen.
pi_107686745
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 02:17 schreef Shashaska het volgende:

[..]

Hoe weet jij of Reptillians onzin is? Jij vind het misschien onzin, niet iedereen.

Ik heb nergens opzettelijk iets gezegd over Reptillians, want ik weet dat daar om gelachen gaat worden, toevallig staat het in dat plaatje.
Ik lach er niet om, dat is misschien wat verkeerd overgebracht. Alleen voor dat soort theorieen is HELEMAAL geen bewijs. Daarom kan ik ze niet zo, of beter gezegd helemaal niet, serieus nemen ivm de prachtige wereld van de UFO's.
pi_107686965
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 06:46 schreef Shashaska het volgende:

[..]

Nou, ik neem mensen zoals jullie wel serieus omdat ik snap waarom je het niet serieus kan nemen.
Het is zo gecompliceerd, en als je zelf nooit iets ervaren hebt, of sightings (van dichtbij) hebt meegemaakt dan kun je dit idd nog niet serieus nemen.

Vraagje aan de mensen in dit topic, wie kijken er in de heldere nachten naar boven? Bijna nobody toch, aangezien jullie morgen weer vroeg op moeten?
Jullie weten weinig, bijna niets wat er afspeelt boven in de lucht, want de meeste wachten op de wetenschap en de televisie voor een officieel berichtgeving hierover.
Maar leg mij dan eens uit waarom je na een sighting ineens in verstrekkende theorieën als Reptilians moet gaan geloven?

Ja, ik kijk altijd naar de lucht. Sterker nog, ik heb vanuit mijn kamer een 180 graden view richting het oosten en ik kan alles prima zien vanaf de boomgrens. Ben misschien nog maar 1 keer iets vreemds tegengekomen, maar dat was niet eens in deze kamer.
pi_107687155
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 02:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

He ik ken jou nog niet :)

Ik dacht altijd dat het hele UFO onderwerp onzinnig was, maar heb mijn mening herzien. Heb zelfs een site gemaakt met het in mijn ogen beste bewijs:

http://aliens-ufos.jouwweb.nl/

Het is met name de mainstream hier in NL die het onderwerp belachelijk maakt. In de VS is dit wel anders sinds een aantal jaren. De grote zenders besteden veel meer aandacht aan het onderwerp, maar weten duidelijk niet wat ze er mee aan moeten.

Met name de Larry King uitzendingen over UFO's zijn helemaal geweldig ^O^

Wat ik zelf een geweldige lezing vind is deze:

Laat niets te wensen over aan duidelijkheid over het liegen van de Amerikaanse overheid over hun interesse in het UFO fenomeen.
Goede site die je hebt gemaakt btw. ^O^
pi_107688107
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik lach er niet om, dat is misschien wat verkeerd overgebracht. Alleen voor dat soort theorieen is HELEMAAL geen bewijs. Daarom kan ik ze niet zo, of beter gezegd helemaal niet, serieus nemen ivm de prachtige wereld van de UFO's.
Amen.
pi_107688122
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Goede site die je hebt gemaakt btw. ^O^
thx :)
pi_107688795
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

thx :)
Inderdaad. Top!
pi_107690951
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:14 schreef Gray het volgende:

[..]

Stel dat zo'n lichtgevend object in de lucht daadwerkelijk geïoniseerd gas is, dat tot grote snelheden kan versnellen, dan is het best interessant te weten hoe dat in zijn werk gaat. Wellicht kunnen we dat gebruiken in lucht- en ruimtevaart. ;)

En de mainstream media is vooralsnog heel belangrijk in de vorming van de publieke opinie. De mensen op de bestuurdersstoelen zijn vooralsnog van de oudere generatie, die zijn informatie voornamelijk van de gevestigde mediabronnen haalt, zoals tv en kranten/websites geabonneerd op grote persbureau's.
http://www.keshefoundatio(...)itational-technology
pi_107692420
quote:
Zie dat je daar ook post op het forum. ;)

Van wat ik zo snel even heb opgepikt is dat Keshe een presentatie had in Eindhoven, waar de politie een dag van tevoren zijn demonstratie-materiaal had ingenomen?

En deduceer ik het goed dat Keshe zelf werkzaam is in Iran? Dat Iran dankzij zijn bijdrage aan het Iraanse ruimteprogramma een drone van de VS vrijwel ongeschonden heeft gevangen? Wat ook wel de UFO-tech van Keshe genoemd wordt?
pi_107692846
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Zie dat je daar ook post op het forum. ;)

Van wat ik zo snel even heb opgepikt is dat Keshe een presentatie had in Eindhoven, waar de politie een dag van tevoren zijn demonstratie-materiaal had ingenomen?

En deduceer ik het goed dat Keshe zelf werkzaam is in Iran? Dat Iran dankzij zijn bijdrage aan het Iraanse ruimteprogramma een drone van de VS vrijwel ongeschonden heeft gevangen? Wat ook wel de UFO-tech van Keshe genoemd wordt?
Keshe is Iraniër maar woont en werkt in België. Jammer dat hij zijn technologie niet mogen vrijgeven heeft in Eindhoven. De man wordt op alle vlakken tegengehouden. Hij is een genie imo.
pi_107693674
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef Loppe het volgende:

[..]

Keshe is Iraniër maar woont en werkt in België. Jammer dat hij zijn technologie niet mogen vrijgeven heeft in Eindhoven. De man wordt op alle vlakken tegengehouden. Hij is een genie imo.
Wat heeft die man voor geniaals bedacht dan?
pi_107694097
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat heeft die man voor geniaals bedacht dan?
Hij weet hoe materie opgebouwd is en hoe dit doorgetrokken kan worden op macrokosmisch niveau. Zodoende kan hij materie creëren en kan hij ook zijn technologie toepassen op ruimtereizen. Je kan het zien als het principe van een electron dat rond een proton draait dezelfde krachten ondergaat als een planeet die rond de zon draait.
pi_107694505
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Loppe het volgende:

[..]

Hij weet hoe materie opgebouwd is en hoe dit doorgetrokken kan worden op macrokosmisch niveau. Zodoende kan hij materie creëren en kan hij ook zijn technologie toepassen op ruimtereizen. Je kan het zien als het principe van een electron dat rond een proton draait dezelfde krachten ondergaat als een planeet die rond de zon draait.
Ik snap er niet zoveel van. :P
pi_107694852
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik snap er niet zoveel van. :P
Electron draait rond proton. Zelfde principe als planeet die rond de zon draait.
pi_107694961
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef Loppe het volgende:

[..]

Electron draait rond proton. Zelfde principe als planeet die rond de zon draait.
En wat kun je met die wetenschap in de praktijk beginnen?
pi_107695017
electronen zijn foking lijp
pi_107695411
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

En wat kun je met die wetenschap in de praktijk beginnen?
Ik nog niets, ik ben nog aan het leren. Mr. Keshe zou alle wereldproblemen kunnen oplossen met z'n technologie. Materie speelt gewoon geen rol meer, je kan alle materie vormen door de bouwstenen aan te passen dus bvb. goud wordt waardeloos. Hij weet hoe zwaartekracht werkt en kan apparaten bouwen die reageren met die zwaartekracht en dus zweven zonder maar 1 gr. brandstof te verbruiken. Hij kan ook energie opwekken, licht en warmte.
pi_107696511
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar leg mij dan eens uit waarom je na een sighting ineens in verstrekkende theorieën als Reptilians moet gaan geloven?

Ja, ik kijk altijd naar de lucht. Sterker nog, ik heb vanuit mijn kamer een 180 graden view richting het oosten en ik kan alles prima zien vanaf de boomgrens. Ben misschien nog maar 1 keer iets vreemds tegengekomen, maar dat was niet eens in deze kamer.
Ik kan je niet uitleggen waarom je in theorieën als Reptillians moet geloven.

Je kijkt nu altijd naar de lucht zeg je, ik weet niet hoe goed je kijkt. Er komt wel een moment waarop je iets groots gaat zien.
Theorieën, ervaringen van andere mensen zijn pas nuttig zodra je het zelf met blote oog heb gezien.
ET's / UFO's zijn multidimensional.

Kom pas praten als je ooit zelf iets ziet en meemaakt.
Ik heb voor mijn sightings nooit 1 bericht gestuurd op een site en forum met: onzin, dat geloof ik niet, dat kan niet etc.
En ik heb voor mijn sightings nooit echt het onderwerp uitgebreid gelezen/bekeken (info, docu's, verhalen)
Pas toen ik het met eigen ogen heb gezien ben ik het pas gaan uitzoeken.
pi_107705221
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef Shashaska het volgende:

[..]

Je kijkt nu altijd naar de lucht zeg je, ik weet niet hoe goed je kijkt. Er komt wel een moment waarop je iets groots gaat zien.
Theorieën, ervaringen van andere mensen zijn pas nuttig zodra je het zelf met blote oog heb gezien.

Ik heb voor mijn sightings nooit 1 bericht gestuurd op een site en forum met: onzin, dat geloof ik niet, dat kan niet etc.
En ik heb voor mijn sightings nooit echt het onderwerp uitgebreid gelezen/bekeken (info, docu's, verhalen)
Vertel eens wat meer over jouw sightings, ben erg benieuwd...
pi_107716719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:11 schreef dadgad het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer over jouw sightings, ben erg benieuwd...
Was 3 jaar geleden voor het eerst.
Ik zat net als jullie een beetje sites te lezen over dit onderwerp, maar ging er niet dieper op in.
Ik voelde dat sommige verhalen juist waren, en besloot gewoon om een week lang, iedere heldere nacht naar boven te kijken.
Ik dacht; fuck it, als militairen ze zien, waarom niet gewone burgers?
Wat begon met lichtbolverschijnselen, eindigde met een grote sigaarvormige UFO die een kwartier lang stil stond. Gaf heel snel rode flitsen aan de onderkant.
Was geen prettige ervaring, en het was om 5 uur s'ochtends.
Wat er toen daarna gebeurde gaat niemand geloven;
Ik besloot naar binnen te gaan, en na 5 min ging ik nog 1 keer ff snel kijken.
De cilindervormige ufo die stil stond was opeens weg, en toen ik snel de lucht bekeek zag ik een grote grijze driehoekige object, stond gewoon stil in de lucht.
Geen flitsen, geluid, niets. Gewoon een grijze driehoek.
Heb het ding 10 sec. aangekeken, kon m'n telefoon NIET pakken, ik kon me bewegen, maar kon niet naar me gsm grijpen. Vraag me niet waarom. Toen ben ik naar een vriend gegaan gepraat en daar wat beelden bekeken.
En ja ik heb er wat opnames van, maar kom er zwaar in de shit door.
Heb daarna geen fijne periode gehad.
Zware druk op m'n oren, moeilijk slapen etc.

Daarom zeg ik, pas als je het zelf ziet veranderd alles.

Pas geleden bij het programma Nederland van Boven, waarin zeiden ze als onbekende objecten boven ons luchtruim bevinden, sturen ze er een paar f16's enzo op af.
Kanloos geval. Ze kunnen er 100 nieuwste JSF's op af sturen = kansloos.
Die objecten die ik heb gezien zijn zo ver in technologie.

De sigaar-ufo die ik heb gezien lijkt het meest op deze:
Maar bij mij stond hij stil en zag je tientallen rode flitsen aan de onderkant.
pi_107717330
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef Shashaska het volgende:

[..]

Wat heb je dan precies gezien als ik vragen mag?

edit: Ik zie het al.

Maar waarom heb je dan problemen als je dat materiaal aan anderen zou laten zien?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2012 18:14:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')