Ah mooi, ik was hem al een tijdje kwijt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef De_Hertog het volgende:
Boete voor miereneuker terecht
Van de NOS had ik toch wel wat meer objectiviteit verwacht.
Een flink pak papier zeker, zo'n heel jaar in één krant?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:26 schreef Turbomuis het volgende:
Lijkt me dat dit juist goed is
[ link | afbeelding ]
(Ik had de voorpagina van m'n geboortejaar besteld bij de krant. In 1972 waren ze al (onbedoeld?) dubbelzinnig)
Dag! Dag zeg ik!quote:Op woensdag 18 december 2013 15:15 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Een flink pak papier zeker, zo'n heel jaar in één krant?
Ajax zou de competitie kunnen winnen doordat PSV een prachtdoelpunt maakt tegen een andere ploeg... maar dat wordt hier natuurlijk niet bedoeld.quote:
Tja, om maar eens uit Ruggespraak 2 te citeren:quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:03 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als dat al dubbelzinnig mag heten moeten we voortaan wel érg zorgvuldig formuleren. Een kop als "Crimineel slaat man met stok" zou dan ook niet meer mogen, want oh-oh-oh, je zou wel eens kunnen denken dat het ging om een stokhebbende man die geslagen werd!
Hahaha moet je deze titel zien:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:44 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Tja, om maar eens uit Ruggespraak 2 te citeren:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |