Majellapark/cremerplein ongeveer! Wanneer? Zodra er goede opvang is geregeld en mevr. met een gerust hart haar kat kan achterlaten, dan kan zij weer opgenomen worden namelijk, voor minimaal 1 maand, kan iets langer worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:24 schreef Naamah het volgende:
Waar in Utrecht ongeveer? Welke periode? En voor hoe lang zou het ongeveer zijn?
Ieder zijn ding, maar ik zou mijn katten niet zomaar 5 dagen alleen laten. No wayquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:53 schreef Aloria het volgende:
Gewoon een dikke bak met brokken er neer zetten. Dat je om de 3 a 4 dagen komt. Dan kun je de kat ook een knuffel geven. nat voer hoeft niet. Onze katten krijgen alleen brokken en wij kunnen gerust 5 dagen weg blijven. Je krijgt alleen maar meer liefde op de dag dat je terug komt
Ik dus ook niet. Overigens is het daarbij ook mis gegaan bij de vorige 'opvang' die geregeld is. Beestje is al 12 jaar gewend om 1x natvoer en 1x droogvoer te krijgen. Degene die de kat zou verzorgen heeft dus een bak droogvoer en wat bakken water neergezet en het natvoer is totaal niet aan bod gekomen. Mevr. was dus helemaal van de leg dat haar 'kind' zo slecht verzorgd was dat ze dus vroegtijdig uit het zkh is gekomen en nu eerst een goede opvang wil hebben voor Tumba voor ze weer terug wilt naar het zkh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar ik zou mijn katten niet zomaar 5 dagen alleen laten. No way
Volgens mij wel, maar daar moet Maya dan even uitsluitsel over geven. Dat is dus de eigenaar/baasje van de kat. Ik was vanmorgen bij haar aan het werk (noodinval, haar vaste hulp was ziek) dus in principe ben ik niet standaard elke week bij haar. Heb wel haar telefoonnummer en emailadres, had haar al gemaild dat ze even hier moest kijken, dus wacht ik op antwoord van haarquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef Franknfurter het volgende:
Maar zou het dan mogelijk zijn om met meerderen dat te doen? Want dan kan er altijd wel iemand.
Het zal poes echt worst wezenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:28 schreef Naamah het volgende:
. Maar maakt het echt zoveel uit dat dat dan wel in Utrecht is in plaats van Enschede?
Poes Kater zal het weinig uitmaken, ik denk alleen dat het voor Maya zelf een hele grote stap zal zijn. Het liefst wil ze hem houden waar hij nu zit, maar als daar niks voor te vinden is stond ze wel een beetje open voor opvang elders. Als Tumba dan naar de andere kant van NL zou gaan zou ze dat heel moeilijk vinden.quote:
Ik kan het me ontzettend goed voorstellen. Maar als ik mijn kat zo lang alleen thuis zou moeten laten (met alleen twee keer per dag een passant... hoe geweldig lief ik het ook aangeboden vind!!!!), zou ik me vooral zorgen maken om het eventuele vervreemden. Dan maar beter iets verder weg, maar in een sociale omgevingquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Poes Kater zal het weinig uitmaken, ik denk alleen dat het voor Maya zelf een hele grote stap zal zijn. Het liefst wil ze hem houden waar hij nu zit, maar als daar niks voor te vinden is stond ze wel een beetje open voor opvang elders. Als Tumba dan naar de andere kant van NL zou gaan zou ze dat heel moeilijk vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |