abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107468718

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_107468724
Anderen trouwens ook mail gekregen dat Bioware feedback wil van de community? :D diezelfde community waar schijnbaar niet naar wordt geluisterd als ik de fora mag geloven.
pi_107468761
Nog geen mail gezien. ^^

Maar.. wat voor bugs? Want zoveel heeft deze patch niet verandert toch? Alleen dat er geen onverwachte disconnects zijn o.i.d.?
pi_107468804
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 08:36 schreef ApoclysmX het volgende:
Nog geen mail gezien. ^^

Maar.. wat voor bugs? Want zoveel heeft deze patch niet verandert toch? Alleen dat er geen onverwachte disconnects zijn o.i.d.?
Geen idee, ik neem blind uitspraken voor waar aan en ik was inspiratieloos voor een TT :X
pi_107468813
Fair enough. :D
Dan wachten we geduldig af tot degene die dat mededeelde even reageert. ^^
pi_107469337
Ik begin een beetje moe te worden van het lootsysteem, Ik krijg elke keer dezelfde troep.
Nu al 4x(!!) een Temptation en 4x Champions gloves gewonnen maar andere dingen zie je nooit.

Hoe zinloos is dat; ik bewaar het nog maar even, misschien komt er ooit nog een omwisselvendor ergens :P
pi_107469378
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:18 schreef Roellie80 het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van het lootsysteem, Ik krijg elke keer dezelfde troep.
Nu al 4x(!!) een Temptation en 4x Champions gloves gewonnen maar andere dingen zie je nooit.

Hoe zinloos is dat; ik bewaar het nog maar even, misschien komt er ooit nog een omwisselvendor ergens :P
En toch is het random :) en werkt het zoals random loot in elke andere game.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_107469445
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:18 schreef Roellie80 het volgende:

Misschien even die tip uitproberen die iemand in et vorige topic poste?
pi_107469476
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:21 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

En toch is het random :) en werkt het zoals random loot in elke andere game.
I wil dat best geloven, maar het is wel bizar. Ik heb echt meerdere gearitems tot 4x dubbel en andere nooit gezien.

Dit is zo bij PvP en PvE gear.

Zo heb ik gisteren ook voor de 3e keer de Eternity Vault gedaan. Hier gaat het helemaal wazig qua loot. Wanneer een kistje word geopend dan is de inhoud al toegewezen aan mensen. Dit zou random moeten zijn toch?

Hoe random is het wanneer ik standaard bij de eindbaas een Temptation roll... dus 3x op rij hetzelfde item, en dan ook 3x op rij een roll winnen van 8 man :?
random my ass
pi_107469634
Zet mij ook in de OP
LeaderRoel: Sheldon - Sniper
Server: Lord Calypho
pi_107469896
Forum geloven :') daar zitten 500 man die zichzelf de belangrijkste vinden en alles gamebreaking vinden. Het is veruit de zuurste community die ik ooit heb gezien, vooral PVP subforum.
500 vocale personen representeren echt geen 1.5 miljoen subscribers.

Anyway ik verwacht nog wel een aantal maanden minimaal te vermaken en dat de bugs uiteindelijk allemaal verdwijnen + goede nieuwe content.
pi_107469999
Over de bugs:

- veel random dc's in ilum en WZs, ook in de fleet (waren 150 man en sec. Later ineens 110 en paar sec later begint iedereen te klagen dat ze waren gedc'd)
- civil war WZ is gebugged, begin met 8man en 2min later zijn het er opeens 12 en weer en min. Later dc'd de helft weer en joinen er weer wat tot je weer op 8 zit
- de mini turrets in ilum die niet respawnen (de oorzaak waarom Republic zo gecampt word, deze bestaat al iets langer)
pi_107470076
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:48 schreef DaFan het volgende:
Forum geloven :') daar zitten 500 man die zichzelf de belangrijkste vinden en alles gamebreaking vinden. Het is veruit de zuurste community die ik ooit heb gezien, vooral PVP subforum.

Anyway ik verwacht nog wel een aantal maanden minimaal te vermaken en dat de bugs uiteindelijk allemaal verdwijnen + goede nieuwe content.
Het is wel zo dat er maar en klein deel zo vocaal is, maar er komt ook zo weinig feedback terug van bioware.. En dat terwijl er best veel bugs zijn die er al een tijdje zijn! Soms begrijp ik die irritatie wel :P
  woensdag 1 februari 2012 @ 10:04:33 #14
126783 pjats
The Pjatser
pi_107470219
Mijn nieuwe chars voor in de OP.

The Red Eclipse
Pjats: Zigenth - Sniper
Pjats: Ashling - Sith Juggernaut

Kellian Jarro
Pjats: Xigenth - Gun Slinger
Pjats: Xagonth - Jedi Guardian
pi_107470236
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:48 schreef DaFan het volgende:

Heb al weet ik hoeveel mmo's gespeeld , en die forums zijn zo'n beetje overal hetzelfde.

- Mensen die hun subscription opzeggen omdat **
- Mensen die vinden dat class * overpowered is.
- Mensen die nieuwe geweldige totaal niet overpowerde skills(kuch) hebben verzonnen voor hun class.
- Whine whine whine whine.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_107470263
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

I wil dat best geloven, maar het is wel bizar. Ik heb echt meerdere gearitems tot 4x dubbel en andere nooit gezien.

Dit is zo bij PvP en PvE gear.

Zo heb ik gisteren ook voor de 3e keer de Eternity Vault gedaan. Hier gaat het helemaal wazig qua loot. Wanneer een kistje word geopend dan is de inhoud al toegewezen aan mensen. Dit zou random moeten zijn toch?

Hoe random is het wanneer ik standaard bij de eindbaas een Temptation roll... dus 3x op rij hetzelfde item, en dan ook 3x op rij een roll winnen van 8 man :?
random my ass
Hoezo is dat niet random? Statistisch hartstikke goed mogelijk hoor :D
pi_107470436
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:06 schreef Morthill het volgende:
Hoezo is dat niet random? Statistisch hartstikke goed mogelijk hoor :D
Nee,

Om nog maar op dit voorbeeld terug te komen.
Stel dat het nou compleet random zou zijn wat voor gearitem er dropt bij deze baas.

Dan zou er voor elke class (6xgear + 6xjuwelen + 2xmain/offhand =) 14 opties zijn.
Je kan ruwweg stellen dat er slechts 4 verschillende mainclasses zijn. Dat zou betekenen dat er dus 4x14=56 verschillende items kunnen droppen.

Nu ben ik geen rekenwonder maar de kans dat je door bliksem word getroffen is denk ik groter dan dat 3x op rij hetzelfde item dropt en dat je ook nog eens alle 3 deze keren de roll wint van 8 man.
pi_107471219
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Zet mij ook in de OP
LeaderRoel: Sheldon - Sniper
Server: Lord Calypho
Sheldon! :P

Zag je laatst in warzone.

Tes - Bountyhunter op Lord Calypho
pi_107471259
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:12 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Nee,

Om nog maar op dit voorbeeld terug te komen.
Stel dat het nou compleet random zou zijn wat voor gearitem er dropt bij deze baas.

Dan zou er voor elke class (6xgear + 6xjuwelen + 2xmain/offhand =) 14 opties zijn.
Je kan ruwweg stellen dat er slechts 4 verschillende mainclasses zijn. Dat zou betekenen dat er dus 4x14=56 verschillende items kunnen droppen.

Nu ben ik geen rekenwonder maar de kans dat je door bliksem word getroffen is denk ik groter dan dat 3x op rij hetzelfde item dropt en dat je ook nog eens alle 3 deze keren de roll wint van 8 man.
De kans dat drie keer hetzelfde item dropt is ongeveer 0,0006%
De kans dat jij elke elke keer wint is 0,2%

Dat eerste is inderdaad wat absurd, maar die kans dat jij alles wint is niet gek of zo. Elke 500 runs moet dat voorkomen, dat is dus echt niet heel raar.
pi_107474460
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:47 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Sheldon! :P

Zag je laatst in warzone.

Tes - Bountyhunter op Lord Calypho
Aha! Jou ken ik nog! ;)
Jij wou toch de Crimson Order joinen?
pi_107476689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:05 schreef Altron het volgende:
Heb al weet ik hoeveel mmo's gespeeld , en die forums zijn zo'n beetje overal hetzelfde.

- Mensen die hun subscription opzeggen omdat **
- Mensen die vinden dat class * overpowered is.
- Mensen die nieuwe geweldige totaal niet overpowerde skills(kuch) hebben verzonnen voor hun class.
- Whine whine whine whine.
De reden dat ik niet meer op forums kijk van mmorpg's die ik speel. Op gegeven moment heb je alle retoriek en schijnargumenten wel gezien en is het alleen nog maar 'meer van hetzelfde', alleen met andere namen.
Ja, ik generaliseer.
pi_107480454
Vermaak me weer met de Jedi Consular, denk dat dat de volgende is die ik naar 50 ga lvlen, afwisselend met mijn Agent.
pi_107480710
Je moet ook nog ff een rep. char op LoL maken :D
pi_107480835
Uhm, ok?
pi_107481375
Mijn chars kunnen ook toegevoegd worden aan de OP.

Op Ludo Kressh:
- Sho'tek de Sith sorcerer
- Sha'sha de bountyhunter
- Ko'ran, imperial agent

Vind de sorcerer het minst leuk om te spelen, bountyhunter de leukste en agent is lekker makkelijk met z'n gesneak.
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')