Hahahahha wtf. Moet ze maar geen foto's posten. De OP van VBL zegt ook meer dan genoeg lijkt mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie moet je dit topic eens teruglezen. Dromenvanger kwam verhaal halen
Dromenvangertje, was dat die ene? Waar we het over hadden? Die we in detail hadden beschreven? Kijk PM A4L, meer details swa.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
He boys,
Ik hoorde van Dromenvangertje dat jullie hier aan het praten waren over haar.
Ik geef jullie een waarschuwing, nog een keer een foto of een post over Dromenvangertje,
en je zal met mij te maken krijgen, ik klap jullie kapot.
Later
A4L
Ik heb alle details hier naast me liggen swa.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dromenvangertje, was dat die ene? Waar we het over hadden? Die we in detail hadden beschreven? Kijk PM A4L, meer details swa.
Die eerste is jeugdsentiment.quote:
Wie? Misses pretty face?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb alle details hier naast me liggen swa.
Maar ook jij krijgt met mij te maken als je doorgaat over haar.
Als ik wakker word dan droom ik nog.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb alle details hier naast me liggen swa.
Maar ook jij krijgt met mij te maken als je doorgaat over haar.
Nog steeds bezig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik wakker word dan droom ik nog.
quote:
Dat ben jij nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok ok dit ben ik... Wat is het toch met die show jezelf topics op FokHet boeit me werkelijk geen flikker.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ben jij niet. Ja, mensen posten de gekste pix, behalve dromenvangertje ofc.
Heeft ze je gepm'ed met cam info?quote:
He, dat lijkt op mijn zolderkamertje!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry ik stop al boys![]()
[ afbeelding ]
Bubbeling swag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry ik stop al boys![]()
[ afbeelding ]
Zonder Tong 14 met Tong 18quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef De_kromme het volgende:
Kan het hier geen 18+ worden?
Wat zou de gemiddelde leeftijd van die Ajacieden zijn hier op Fok!? Jaartje of 13?
Gemiddelde leeftijd ligt idd op 13.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef De_kromme het volgende:
Wat zou de gemiddelde leeftijd van die Ajacieden zijn hier op Fok!? Jaartje of 13?
Klote nou. Gaat werkelijk nergens over.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef De_kromme het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd ligt idd op 13.
IQ ligt 50 boven die van hagenezen. Met 191 als hoogste, van Smoof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |