Vind zelf de witte erg mooi. Strakke vormgeving dit toestel trouwens.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben een SE-fanboy, dus voor mij is de keuze eenvoudig gemaakt, alleen de kleur niet.
Rooten en dan met bv. Titanium Backup verwijderen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:44 schreef Chandler het volgende:
Yeey! heb net mijn Samsung S Plus (i9001) geroot, alleen nu zitten er nog zoveel pokke applicaties op waarop ik echt niet zit te wachten..
OA;
Aldiko Ebook
AllShare
Daily breefing
Digilezen
Mini dagboek
Music Hub
Press Reader
Samsung Apps
Samsung MMM
Social Hub
Telegraaf
ThinkFree Office
Write and Go
Al deze apps zou ik graag willen verwijderen aangezien die (voor de reparatie) van het toestel er nog niet opzaten!!! Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? had in de market al naar een app gezocht die deze kon verwijderen (mate) maar helaas...
Iemand een suggestie?
Die kan inderdaad backuppen, maar ook verwijderen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:49 schreef Chandler het volgende:
@ziggyziggyziggy ik heb het toesel reeds geroot, wat je precies bedoel met titanium backup snap ik niet, die kan toch alleen maar backuppen en niet direct verwijderen?
'n File explorer als Root Explorer installeren en dan in /system/apps de desbetreffende apps verwijderen, keer rebooten en weg zijn ze.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:49 schreef Chandler het volgende:
@ziggyziggyziggy ik heb het toesel reeds geroot, wat je precies bedoel met titanium backup snap ik niet, die kan toch alleen maar backuppen en niet direct verwijderen?
Thx for the tip! Heel leuk idd. Nu lijkt Coin Dozer zo... traag.quote:
Bij deze krijg je alleen geen coins als je het spel op de achtergrond laat lopenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:25 schreef Quannum het volgende:
[..]
Thx for the tip! Heel leuk idd. Nu lijkt Coin Dozer zo... traag.
Deze kerel laat zijn phone zelfs bijna crashen door treasures om te ruilen tijdens een jackpot![]()
Had er ook last van, volgens XDA kan je accuduur verlengen door te gaan naar Settings > CyanogenMod > Performance > CPU settings > Available governors.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Knuck-les het volgende:
Ik draai al een tijdje CM7 op m'n Desire HD maar ik ben tot de conclusie gekomen dat m'n batterijduur toch echt heel ruk is. Mijn telefoon houdt het nog net 12 uur uit. Als ik bij het accugebruik kijk verslurpen de Mobiele stand-by, Wi-Fi en Telefoon inactief het meeste batterij (elk circa 30%).
Ik vrees dat het aan m'n Radio ligt, heb ooit een keer nummer 12.28e.60.140fU_26.04.02.17_M2 geflasht omdat dat werd aangeraden.
Lijkt me dat m'n desire HD het langer uit zou moeten kunnen houden?
Kutquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar chrome komt sowieso allleen uit voor ICS,
Staat al op die instellingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Had er ook last van, volgens XDA kan je accuduur verlengen door te gaan naar Settings > CyanogenMod > Performance > CPU settings > Available governors.
Staat standaard op interactive, als je ondemand selecteert gaat je batterij stukken langer mee
Zie ik veel te weinig vernoemd worden:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Vanmiddag heb ik de Samsung Galaxy Txt gekocht, erg fijn dat Android. Iemand nog must have apps?
WOWquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:38 schreef epicbeardman het volgende:
die gast mag ook wel bij google werken
Wowquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:38 schreef epicbeardman het volgende:
die gast mag ook wel bij google werken
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het voorbeeld van de lion king lijkt een beetje genant, maar het feit dat ie AI gebruikt om op basis van 'film' de 'lion king' als filmtitel te herkennen, die vervolgens te checken op IMDB en dan de adviezen te vergelijken met je geboortedatum gaat best ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |