ik ben aanwezig, maar nog ver van wakker...quote:Op zondag 5 februari 2012 11:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat zijn jullie vroeg op op zondag. Ik ben net wakker
Laat geworden gisteren?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik ben aanwezig, maar nog ver van wakker...
Nee helemaal niet. 1 uur slapen, half 9 op. Redelijk normaal (voor mij). Er ging alleen een lange werkdag aan voor afquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Bij iedere nieuweling die hier komt word gezegd dat vragen dik gedrukt moeten worden om het duidelijker te maken. Maar bij mainport die hier al jaren komt zie ik nooit iets? Mis ik iets?
klopt, dat was ook alleen als reactie daarop. Verder heb ik niks tegen hem en was het gewoon een opmerking/vraag.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeg ervan wat je wil, al mogen de dombo's, luie zakken en eikels achterwege blijven.
Over Mainport zijn de meningen verdeeld. Feit is wel dat ie zelden gezellig komt doen, en erop reageren helpt voor geen meter. Vandaar dat de meesten zijn gedrag negeren.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klopt, dat was ook alleen als reactie daarop. Verder heb ik niks tegen hem en was het gewoon een opmerking/vraag.
Hij is er al meerdere keren vriendelijk en minder vriendelijk op gewezen, maar het enige dat we terugkrijgen is een grote bek iedere keer.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeg ervan wat je wil, al mogen de dombo's, luie zakken en eikels achterwege blijven.
Ik zal je graag een keer op een meet willen tegenkomen.quote:
Niet piep piep, maar Beep Beepquote:
Over slapen gesproken.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh op die manier. Maar dan slaap je wel kort voor een zondag.
Drivequote:Op maandag 6 februari 2012 13:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Over slapen gesproken.
Als arts in spe, ik heb geen benul welke discipline, maar is het oké dat je een week echte flinke pijn kunt hebben van getrokken verstandskiezen? En anders richt ik mij tot wyccie?
10 punten voor wie het goede antwoord geeft.
Volgens mij is dat niet raar hoor (maar wyccie weet er ongetwijfeld meer van dan ik ). Heb je wel goed gekoeld? En neem je ibuprofen of een andere pijnstiller?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Over slapen gesproken.
Als arts in spe, ik heb geen benul welke discipline, maar is het oké dat je een week echte flinke pijn kunt hebben van getrokken verstandskiezen? En anders richt ik mij tot wyccie?
10 punten voor wie het goede antwoord geeft.
We weten nu in ieder geval dat een bepaalde award onterecht naar Firefox is gegaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Het staat in de OP ik zie het bij elke nieuweling dat het gezegd word en het is me bij jou nooit opgevallen saint. Dan vraag ik me af waarom er bij iemand die al lang hier komt er niks van gezegd word.
Maar als je daar blijkbaar niks over mag zeggen... dan zal ik voortaan me mond houden
En dat is?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
We weten nu in ieder geval dat een bepaalde award onterecht naar Firefox is gegaan.
Meest opvliegende user.quote:
en dan had die naar mainport gemoeten?quote:
neu, die heeft zijn eigen award.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
en dan had die naar mainport gemoeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |