Frendens Cartoon pack.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is nou het meest geniale texture pack?
Impressive.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
Een van mijn hallen in een kasteeltje.
Mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
WIP van de bank op FOK!craft.
Mooi.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:43 schreef Lorrelies het volgende:
3 seconden op Berends server en ik vind het al 10x zo leukYayzzz
Duidelijk gevalletje "ik mis je intens, ik wil je terug" , maaaaaaaar doe net alsof ik gelukkig ben met mijn nieuwe liefdequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je zit er nog wel een klein beetje mee, of niet dan? Niet dat het opvalt.
Nou ja ik vind het niet zo liev als mensen achter mijn rug bepaalde dingen over mij zeggen, de server ineens gereset wordt en ik niet op de whitelist wordt geplaatst. Wel dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je zit er nog wel een klein beetje mee, of niet dan? Niet dat het opvalt.
Ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:53 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het niet zo liev als mensen achter mijn rug bepaalde dingen over mij zeggen, de server ineens gereset wordt en ik niet op de whitelist wordt geplaatst. Wel dan?
Ja.quote:En ik ben ook lang niet de enige die het zat is, wel dan?
Dat klopt wel. Een aantal van ons zijn jou en je vriendje gewoon zat, jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:56 schreef Lorrelies het volgende:
En ook nogal oneerlijk dat jongetjes die stoer lopen te doen en anderen aan het trollen zijn wél een tweede kans krijgen, maar ik loop meisjesachtig te zijn op de server en ik word bij de eerste de beste reset aan de kant gezet?
Sorry, maar dat klopt toch niet?
Of zitten jullie jaloers te wezen of zo
Zit je er erg mee of zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:56 schreef Lorrelies het volgende:
En ook nogal oneerlijk dat jongetjes die stoer lopen te doen en anderen aan het trollen zijn wél een tweede kans krijgen, maar ik loop meisjesachtig te zijn op de server en ik word bij de eerste de beste reset aan de kant gezet?
Sorry, maar dat klopt toch niet?
Of zitten jullie jaloers te wezen of zo
Waarom is dat nooit gezegd behalve nu? Aanpassen kan ik heus wel hoor, desnoods hield ik altijd mijn bek wel dicht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je gaf zelf al aan dat je erg melig was, nouja op een gegeven moment wordt dat wel heeeel erg irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |