Dat klinkt ideaalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen idee, Nomads. Een of andere arabieren toko waar je mot liggen om te vreten.
Hoe ken je daar nou klaar mee weze? Ze is toch niet zo een hippe moeder met bakfiets vol kienders met houtje-touwtje-jassen geworden?quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe ken je daar nou klaar mee weze? Ze is toch niet zo een hippe moeder met bakfiets vol kienders met houtje-touwtje-jassen geworden?
Je moet er ook niet wonen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat klinkt ideaal
sowieso elk excuus omRotterdam
te ontvluchten klinkt me als muziek ik de oren
wat ben ik blij dat ik daar niet meer woon
Voor alle veiligheid blijf ik er gewoon wel een flink eind bij uit de buurt voortaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moet er ook niet wonen...
Je hebt je eigen been in slaap geplast? Restecp!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:20 schreef jerney het volgende:
Mijn been slaapt.misschien tijd om mijn plaspauze eens te beëindigen
Ik vond dat verhaal van die moordzuchtige engel spannenderquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mat 25,22
Ende die de twee talenten ontfangen hadde, quam oock tot hem ende seyde, Heere twee talenten hebt ghy my gegeven, siet, twee andere talenten hebbe ick boven deselve gewonnen.
Dat is toch die homo's?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:08 schreef jerney het volgende:
Ik dacht al!
Zeg, post gellarboy hier nog, eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |