quote:Dat is raar. Zowel Popje als jij staan op de mailinglist en ik heb geen reactie gehad dat er een fout adres bij zou zitten
Op 16 november 2000 17:58 schreef Fannetje het volgende:
'k Heb dus ook niks gehad..
quote:Buitenland? Als dat al buitenland is, waar moet ik dan wel niet wonen: Ik woon in Landgraaf, ergens heel ver in het zuiden van zuid-limburg! EN IK BEN NEDERLANDER OP EN TOP.
Op 05 september 2000 04:01 schreef Isabeau het volgende:
*voorzichtig mode ON Het mag wel bij mij thuis...alleen dat is wel bijna buitenland voor de meesten van jullie. Zou wel een keer leuk zijn voor mensen als Tara en ik dat wij niet 3 uur in een trein hoeven te zitten.
Ik heb net gehoord dat ik op de datum van de fokmeeting iets (belangrijkers) heb. Ik ben er niet blij mee want ik heb me er enorm op verheugd (elke keer als ik er aan dacht liep het water me in de mond )
Dus sorry ik moet me afmelden. Maar ik hoorde dat jullie een reservelijst hadden dus waarschijnlijk maar ik ook iemand blij
quote:Tuurlijk!
Op 09 januari 2001 01:04 schreef Vork het volgende:
HEY eeuh mensjes..
Gaat DIT nog door of hoe zit dat?
Inmiddels hebben we nogal wat afzeggingen binnen van mensen die het niet zo goed uitkomt om op deze datum iets af te spreken.
Het is ook moeilijk om zoiets goed te plannen.
We hebben dit ver van te voren gepland met het risico dat sommige dubbele afspraken maken per ongeluk of ineens midden in tentamens blijken te zitten.
Voeg daarbij het feit dat ik nog in een huis zit wat nog helemaal niet af is. Tuurlijk keuken staat er wel maar de helft van mijn keukenspullen zit nog in dozen omdat we nog geen kastruimte hebben.
Daarnaast moet ik het toch echt wat rustiger aan doen, ik ben niet ziek , gewoon zwanger,maar je merkt toch beperkingen.
Een etentje houden , het huis van te voren inrichten op een hoop logees, het huis schoonmaken zijn dingen die behoorlijk wat energie kosten.
Ik vind het heel erg jammer, maar ik denk dat het mij ook niet zo goed uitkomt op het moment.
Misschien als iemand anders zijn keuken aanbied en misschien op een later tijdstip dat het wel prima te regelen is.
Sorry als ik mensen nu teleurstel.
Het is nooit mijn bedoeling geweest om op het laatste moment terug te krabbelen maar er kunnen nou eenmaal dingen gebeuren in een paar maanden tijd die je niet kan voorzien.
Ik had me helaas ook al afgemeld omdat ik op 27 januari balans heb in de supermarkt waar ik werk, en daar geen vrij voor kan krijgen.
Moeten we gewoon een keer opnieuw bekijken of we het niet ergens anders kunnen doen!
Eeeerg keijammer , maar kan me wel voorstellen dat je nu wat anders aan je hoofd hebt.
Kunnen we geen alternatieve miet en friet mieting houden?
Enne...zonder Barbje was het al niet meer zoals het moest zijn
maareuh. dus geen Eating volgende week? jammer... (hoewel, volgens mij loopt me portomonnee nu te feesten door de kamer.. die ziet dat wel zitten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |