abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 november 2000 @ 11:56:26 #176
3498 Barb
Graduated Fool
pi_475727
quote:
Op 16 november 2000 17:58 schreef Fannetje het volgende:
'k Heb dus ook niks gehad..
Dat is raar. Zowel Popje als jij staan op de mailinglist en ik heb geen reactie gehad dat er een fout adres bij zou zitten
* Barb snapt niet helemaal wat er fout is gegaan.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 17 november 2000 @ 12:22:32 #177
3498 Barb
Graduated Fool
pi_475779
Hmmz, ik heb nu alles een voor een verstuurd, misschien dat het nu wel gelukt is? Lekker handig zeg, zo'n cc-optie (not).
When I rush it hits me
  vrijdag 17 november 2000 @ 15:09:25 #178
7159 babybjn
What boots up, Must come Down!
pi_476433
quote:
Op 05 september 2000 04:01 schreef Isabeau het volgende:
*voorzichtig mode ON Het mag wel bij mij thuis...alleen dat is wel bijna buitenland voor de meesten van jullie. Zou wel een keer leuk zijn voor mensen als Tara en ik dat wij niet 3 uur in een trein hoeven te zitten.
Buitenland? Als dat al buitenland is, waar moet ik dan wel niet wonen: Ik woon in Landgraaf, ergens heel ver in het zuiden van zuid-limburg! EN IK BEN NEDERLANDER OP EN TOP.
Ik wil wel eens zo'n Meeting meemaken
Baby's zijn wijze wezens totdat ze door opvoeding verpest worden...
  vrijdag 17 november 2000 @ 15:19:21 #179
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_476461
nou kepumgehadhoorbarb, dankje
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_476733
Zoals Barb al weet heb ik 'm inmiddels ook gehad
  vrijdag 17 november 2000 @ 18:46:07 #181
3878 Vork
Manisch creatief
pi_477254
heb nu al trek zeg
  Jubileum moderator donderdag 23 november 2000 @ 12:55:02 #182
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_488789
eindelijk weer casema en dus nu ook eindelijk de meel binnen. Dank je wel Barb
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel dinsdag 2 januari 2001 @ 18:06:25 #183
1455 Keroppi
kool kikker
pi_611622
Sorry sorry sorry sorry enz.

Ik heb net gehoord dat ik op de datum van de fokmeeting iets (belangrijkers) heb. Ik ben er niet blij mee want ik heb me er enorm op verheugd (elke keer als ik er aan dacht liep het water me in de mond )
Dus sorry ik moet me afmelden. Maar ik hoorde dat jullie een reservelijst hadden dus waarschijnlijk maar ik ook iemand blij

Chick on a mission
  dinsdag 9 januari 2001 @ 01:04:08 #184
3878 Vork
Manisch creatief
pi_633794
HEY eeuh mensjes..
Gaat DIT nog door of hoe zit dat?
pi_636312
27 januari toch? Dat heb ik tenminste in mijn agenda staan...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_639488
quote:
Op 09 januari 2001 01:04 schreef Vork het volgende:
HEY eeuh mensjes..
Gaat DIT nog door of hoe zit dat?
Tuurlijk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Admin woensdag 10 januari 2001 @ 17:02:55 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_639493
Ja
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 18 januari 2001 @ 11:53:18 #188
3498 Barb
Graduated Fool
pi_666176
Sorry, ik zeg af. Ik wens jullie veel plezier en veel eetgenot en misschien tot een volgende keer.
When I rush it hits me
  Jubileum moderator donderdag 18 januari 2001 @ 12:18:22 #189
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_666278
Oke mijn reactie dan maar.
Ik zou willen voorstellen dat we dit etentje verplaatsen naar een latere datum.
Ik heb daar meerdere redenen voor en ik zal het proberen netjes uit te leggen.

Inmiddels hebben we nogal wat afzeggingen binnen van mensen die het niet zo goed uitkomt om op deze datum iets af te spreken.
Het is ook moeilijk om zoiets goed te plannen.
We hebben dit ver van te voren gepland met het risico dat sommige dubbele afspraken maken per ongeluk of ineens midden in tentamens blijken te zitten.
Voeg daarbij het feit dat ik nog in een huis zit wat nog helemaal niet af is. Tuurlijk keuken staat er wel maar de helft van mijn keukenspullen zit nog in dozen omdat we nog geen kastruimte hebben.
Daarnaast moet ik het toch echt wat rustiger aan doen, ik ben niet ziek , gewoon zwanger,maar je merkt toch beperkingen.
Een etentje houden , het huis van te voren inrichten op een hoop logees, het huis schoonmaken zijn dingen die behoorlijk wat energie kosten.
Ik vind het heel erg jammer, maar ik denk dat het mij ook niet zo goed uitkomt op het moment.
Misschien als iemand anders zijn keuken aanbied en misschien op een later tijdstip dat het wel prima te regelen is.

Sorry als ik mensen nu teleurstel.
Het is nooit mijn bedoeling geweest om op het laatste moment terug te krabbelen maar er kunnen nou eenmaal dingen gebeuren in een paar maanden tijd die je niet kan voorzien.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_666303
Ik vind het perfect te begrijpen Lois en ik denk dat de meesten het wel met me eens zullen zijn!

Ik had me helaas ook al afgemeld omdat ik op 27 januari balans heb in de supermarkt waar ik werk, en daar geen vrij voor kan krijgen.

Moeten we gewoon een keer opnieuw bekijken of we het niet ergens anders kunnen doen!

pi_666698

Eeeerg keijammer , maar kan me wel voorstellen dat je nu wat anders aan je hoofd hebt.

Kunnen we geen alternatieve miet en friet mieting houden?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_667281
Geen probleem, Lois

Enne...zonder Barbje was het al niet meer zoals het moest zijn

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 januari 2001 @ 01:54:22 #193
3878 Vork
Manisch creatief
pi_676211
Meet & Friet?
Patat heet dat!

maareuh. dus geen Eating volgende week? jammer... (hoewel, volgens mij loopt me portomonnee nu te feesten door de kamer.. die ziet dat wel zitten)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')