quote:tuurlijk wil ik dat wel doen. Alleen heb ik geen auto ofzo... dus danmaar een stukje lopen.. ik ga zelf ook dezelfde avond nog naar huis denkik zoals het er nu naar uit gaat zien...
Op 03 november 2000 22:35 schreef Keroppi het volgende:zijn er mensen die mij 's avonds laat naar het station willen brengen?
quote:Omdat ik nog geen enkele reactie op de datum heb gekregen, toch nog maar een keertje vetgedrukt en extra hoog.
Op 03 november 2000 11:49 schreef Barb het volgende:Als datum stel ik voor zaterdag 27 januari.
Mijn emailadres = mirela101@hotmail.com
alsjeblieft mail mij ook!!!!!
Maw we zullen dus tegen een uur of half 9 - 9 uur pas aanwezig zijn, als dat geen probleem is, vinden wij de datum prima
quote:Dat komt omdat ik nog niet alle emailadressen gekregen heb, er is dus nog geen mail verstuurd.
Op 06 november 2000 19:13 schreef mirella het volgende:
Jongens ik heb nog geen email ontbangen????
quote:Ik persoonlijk vind het geen probleem, hoogstens jammer dat jullie wat later zijn.
Op 06 november 2000 20:19 schreef Knorretje het volgende:Maw we zullen dus tegen een uur of half 9 - 9 uur pas aanwezig zijn, als dat geen probleem is, vinden wij de datum prima
quote:Ik heet geen Knorretje, maar wil wel even zeggen dat ik 20 januari in ieder geval niet kan, de 27e was nog het enige vrije weekend van die maand.
Op 06 november 2000 20:27 schreef Isabeau het volgende:
20 januari dan Knorretje?
quote:Tuurlijk, jij altijd
Op 11 november 2000 17:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
mag ik nog op de eventuele/uitvallerslijst?
quote:ja
Op 11 november 2000 18:01 schreef Vork het volgende:
Heb je honger tararadingesdijee?
quote:dank je Lois
Op 11 november 2000 20:31 schreef Lois het volgende:
Tuurlijk, jij altijd
?
maargoed, wanneer de keuken te gebruiken?
ach zie wel
quote:Ah, vandaar
Op 15 november 2000 19:56 schreef Lois het volgende:
Dat regelen we tegen die tijd wel Vork, komt allemaal goed.
Eh Barbje door een overijverige casemamedewerker heb eventjes geen kabelmeer endus ook geen meel. Weet niet of je al een mailing de deur uit hebt gedaan maar dan weet je nu waarom ik niet reageer
Wil je een antwoordje?
quote:Nou, het zou wel handig zijn om te weten of iedereen het eens is met de ideëen of dat er nog andere briljante ideëen zijn. Zo lijkt het net of helemaal niemand geïnteresseerd is in wat er gebeurd.
Op 16 november 2000 15:15 schreef YPPY het volgende:
ik heb een paar dagen geleden wel mail gekregen, maar niets teruggestuurd.Wil je een antwoordje?
quote:'k Heb dus ook niks gehad..
Op 16 november 2000 15:34 schreef Barb het volgende:
Nou, het zou wel handig zijn om te weten of iedereen het eens is met de ideëen of dat er nog andere briljante ideëen zijn. Zo lijkt het net of helemaal niemand geïnteresseerd is in wat er gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |