abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_410119
Leuk! Dus jij gaat iets maken met kaas, groente, brood, noten en dergelijke?

Tot nu toe komen:
Yvonne (iets met vlees?)
Barb (iets zoets? )
Vork (vegetarisch)
en ik! (een stoofpot of zo?)

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 23 oktober 2000 @ 17:53:45 #102
3498 Barb
Graduated Fool
pi_410156
* Barb meldt Lois al vast maar aan, voordat ze dat zelf vergeet.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  maandag 23 oktober 2000 @ 18:00:00 #103
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_410180
popje wil ook nog steeds!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  Jubileum moderator maandag 23 oktober 2000 @ 19:28:21 #104
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_410479
Wauw Barb dank je wel
Niet dat ik het zou vergeten hoor, ik moet nu alleen nog even bedenken wat ik voor Middeleeuws eten kan maken.
Is het nu ook de bedoeling dat we Middeleeuws gekleed gaan?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_410497
Ik had al een plekje gereserveerd voor Lois hoor , zonder Lois ging het gewoon niet door! Popje al wat in gedachten?

Tot nu toe:
Yvonne
Barb
Vork
Lois (met Clark?)
Popje
en ikke

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 23-10-2000 19:41]

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_410507
En middeleeuws gekleed? eh...kan...als anderen dat ook leuk vinden. Maar van mij hoeft het niet. Gewoon lekker veel kaarsen gebruiken. Ik weet nog wel ergens een nonnenkostuum te huren
pi_412089
Middeleeuws is erg leuk!
Kunnen we lekker met onze handen eten.

Ik heb wel een keuken(tje) tot mijn beschikking, maar ik ben bang dat die niet zo heeel erg groot is. Wanneer je met z'n tweeën voor het fornuis staat is het wel vol
Wat betreft etensruimte: een man of 10 moet lukken, waarvan de helft op de grond.

Ik hoor wel of dit een optie is, wat mij betref kan het wel (het is nu ook al een zooi), maar veel plek is er dus niet.

-edit-
Kaarsen lijkt me niet zo verstandig, aangezien ik soms het idee heb dat zelfs de buitenmuren van hout zijn
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 24-10-2000 09:56]

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_414739
quote:
Op 23 oktober 2000 14:40 schreef Barb het volgende:
Hoi, in mijn keuken past het niet, helaas, echt veeeeel te klein. Maar goed, ik meld me wel vast aan als koker en eter

Enne, leuk thema!!

Dito hiero
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_415255
* Knorretje en Danny zijn ook van de partij

Wat we gaan maken weten we nog niet, verzin wel wat lekkers, wat er goed bij past.

woensdag 25 oktober 2000 @ 11:38:20 #110
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_415298
Ik wil ook wel mee doen, kan goede shoarma maken en natuurlijk ook goede shoarma saus!
Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
pi_415603
quote:
Op 25 oktober 2000 11:38 schreef VerdrietigMannetje het volgende:
Ik wil ook wel mee doen, kan goede shoarma maken en natuurlijk ook goede shoarma saus!
* Isabeau slaakt een heeeeeeeeel erg diepe zucht

Zou je alsjeblieft alles willen lezen in een post voor je reageert. Dank je.

Nog even voor de duidelijkheid: het thema is "Middeleeuwen" en ik dacht dan aan Europa, niet het Midden Oosten.

pi_415762
Zal ik dan nog die lasanga maken?? Lijkt me wel erg l;euk.

Maar we doen dus geen thema of zoiets ? Het lijkt me zo al gezellig genoeg kunnen te worden.

jongens zijn net bussen. Als je er een mist neem je gewoon de volgende.
  woensdag 25 oktober 2000 @ 16:11:29 #113
3498 Barb
Graduated Fool
pi_416270
quote:
Op 25 oktober 2000 13:56 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau slaakt een heeeeeeeeel erg diepe zucht

Zou je alsjeblieft alles willen lezen in een post voor je reageert. Dank je.

Nog even voor de duidelijkheid: het thema is "Middeleeuwen" en ik dacht dan aan Europa, niet het Midden Oosten.

En bovenstaande geldt dus ook voor Mirella.
When I rush it hits me
  woensdag 25 oktober 2000 @ 16:12:50 #114
3878 Vork
Manisch creatief
pi_416277
kaas, noten. groente brood...
nos problemos!

eeuhm iddeleeuwsgekleed... hmz...

pi_416436
quote:
Op 25 oktober 2000 16:11 schreef Barb het volgende:
En bovenstaande geldt dus ook voor Mirella.
Oja, sorry!!!!!!

Zal ik dan iets van kippenpoten braden en die kan ik dan wel kruiden. En nemen we allemaal wat te drinken mee?? Nou, ik verheug mij er op om nou eens mensen in het echt te ontmoeten van dit forum.

Ik geloof dat we dus niet met bestek maar gewoon met de handen gaan eten? Dan zou ik ook maar een hoop servetten meenemen want dat kan nj0og een aardige kliederboel gaan worden :-)

jongens zijn net bussen. Als je er een mist neem je gewoon de volgende.
  woensdag 25 oktober 2000 @ 17:22:57 #116
3498 Barb
Graduated Fool
pi_416653
Typisch Middeleeuws is eten uit de Römertopf, een aardewerken pot, die je in de oven zet. We moeten dus ergens kunnen eten waar een oven is, ik heb nl. wel 500 recepten voor de Römertopf. Als iemand interesse heeft moet hij/zij maar even mailen.

De Middeleeuwse keuken is ook een voorstander van zoveel mogelijk eten op tafel, en is niet echt ingedeeld in verschillende gangen. Wijn is uiteraard onmisbaar!

* Barb wil zelf wel een lekkere ragout maken, een vlees- en een vegavariant.

When I rush it hits me
pi_426718
Jaaaa lekker Barb, Römertopf!! Ik heb ooit zo'n ding gehad en weggegooid...stom stom. Vooral erg lekker is een hele kip erin doen met heel veel kruiden en groenten erbij. Heerlijk.

Van mij mag de eating ook wel in mijn huis worden gehouden. Vrij grote keuken (niet zo'n smal ding) waar wel een man of 8 in kan staan/lopen (wordt dan wel elkaar voor de voeten lopen). Ook is de woonkamer groot zat. Maar ja, 't is in Drente hè. Heb ook geen magnetron, niet echt middeleeuws natuurlijk, maar altijd handig voor de mensen die thuis wat hebben gemaakt en het alleen nog willen opwarmen. Wel een oven.

Vraag is dus eigenlijk nog steeds: waar en wanneer. Wie komt wel goed. Wat hebben we ook al: Middeleeuws.

(zie Big Brother topics )

Jubileum moderator zondag 29 oktober 2000 @ 17:01:35 #118
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_426728
Ik heb ook een vrij grote keuken en een vrij grote woonkamer straks in het nieuwe huis.
Het duurt alleen nog een maandje voor we daar zitten. Ik heb wel een Combi-magnetron die is alleen niet zo vreselijk groot.
Het kan bij ons dus (is meteen de keuken goed ingewijd) en we hebben ook wat slaapplaatsen indien nodig.
Ik hoor het wel
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel zondag 29 oktober 2000 @ 19:37:59 #119
1455 Keroppi
kool kikker
pi_427035
Kan ik er ook nog ergens tussen gepropt worden?

Ik bied me wel aan als manusje-van-alles. Je weet wel, iemand die je de vervelende dingen laat doen

Chick on a mission
pi_428494
Hmm..ben je een weekje weg, komt dit topic opeens weer tot leven.

Nouja, als het kan wil ik d'r ook nog wel bijzijn...lijkt me erg gezellig

pi_428499
quote:
Op 04 september 2000 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Mooi, het idee is er. Nu nog een:
* grote keuken
* een datum
* wat keuken prinsjes en prinsesjes
* een 'menu'
* wat lekkerbekken (eh: de koks) om alles op te eten

Wie hebben hier wel zin in?

Barb
Isabeau
Lois

Jaaa ikkkkke.....
uit
pi_429635
quote:
Op 29 oktober 2000 17:01 schreef Lois het volgende:
Ik heb ook een vrij grote keuken en een vrij grote woonkamer straks in het nieuwe huis.
Het kan bij ons dus (is meteen de keuken goed ingewijd) en we hebben ook wat slaapplaatsen indien nodig.
Geachte mevrouw Lois,

Hierbij delen wij u van de FokEating-planning&organisation (waar u zelf toe behoort) mede dat wij uw keuken gaarne ge/misbruiken voor deze Eating. Wij zouden graag van u willen weten hoeveel Fokkertjes u maximaal over de vloer wilt hebben. Een stuk of 50 lijkt me een beetje te veel namelijk. Maar misschien dat dan de helft in de tuin kan eten, zo bij het Oh Denneboom licht en winterse weer (extra glühwein voor de buiteneters of zoiets).

Voorts houd ik me graag aanbevolen voor een plekje in uw riante herberg om de nacht door te brengen, nog nagenietend van de vele spijzen en dranken.

In foktaal: Ja leuk!!! Doen we het bij jou kan ik blijven slapen?

pi_430467
De FOK!eating bij de Burger King afgelopen zaterdag was wel geslaagd geloof ik
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_430591
*vragende & poging tot liefkijkende, smekende blik*

Hebbie ook een slaapplekkie voor ons ???

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 31-10-2000 07:35]

Jubileum moderator dinsdag 31 oktober 2000 @ 19:22:40 #125
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_432776
Oke hoeveel mensen kunnen we kwijt? Als het eten voor het grootste gedeelte klaar gemaakt is denk ik dat we wel een persoontje of 12 kwijt kunnen. Dat is misschien wat weinig maar tis nou ook weer geen villa dat nieuwe huisje van ons En dat houd het een beetje knus enzo
Qua slaapplaatsen zijn mijn bestaande bedjes vol nu, eventueel kan ik nog wat mensen kwijt die zelf spulletjes hebben.
Ik heb een combimagnetron (heb ik al eerder gezegd volgens mij) en een gas kookstelletje.
We gaan 1 december verhuizen dus vanaf die tijd is er een mogelijkheid.We moeten maar even brainstormen over een datum.

Leuk !!! Isa, Knor en Danny komen logeren!!!!
( ik had zeker niks vertelt over mijn ultrakleine postzegelachtige badkamer )

Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')