Tot nu toe komen:
Yvonne (iets met vlees?)
Barb (iets zoets? )
Vork (vegetarisch)
en ik! (een stoofpot of zo?)
Tot nu toe:
Yvonne
Barb
Vork
Lois (met Clark?)
Popje
en ikke
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 23-10-2000 19:41]
Ik heb wel een keuken(tje) tot mijn beschikking, maar ik ben bang dat die niet zo heeel erg groot is. Wanneer je met z'n tweeën voor het fornuis staat is het wel vol
Wat betreft etensruimte: een man of 10 moet lukken, waarvan de helft op de grond.
Ik hoor wel of dit een optie is, wat mij betref kan het wel (het is nu ook al een zooi), maar veel plek is er dus niet.
-edit-
Kaarsen lijkt me niet zo verstandig, aangezien ik soms het idee heb dat zelfs de buitenmuren van hout zijn
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 24-10-2000 09:56]
quote:Dito hiero
Op 23 oktober 2000 14:40 schreef Barb het volgende:
Hoi, in mijn keuken past het niet, helaas, echt veeeeel te klein. Maar goed, ik meld me wel vast aan als koker en eterEnne, leuk thema!!
Wat we gaan maken weten we nog niet, verzin wel wat lekkers, wat er goed bij past.
quote:* Isabeau slaakt een heeeeeeeeel erg diepe zucht
Op 25 oktober 2000 11:38 schreef VerdrietigMannetje het volgende:
Ik wil ook wel mee doen, kan goede shoarma maken en natuurlijk ook goede shoarma saus!
Zou je alsjeblieft alles willen lezen in een post voor je reageert. Dank je.
Nog even voor de duidelijkheid: het thema is "Middeleeuwen" en ik dacht dan aan Europa, niet het Midden Oosten.
Maar we doen dus geen thema of zoiets ? Het lijkt me zo al gezellig genoeg kunnen te worden.
quote:En bovenstaande geldt dus ook voor Mirella.
Op 25 oktober 2000 13:56 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau slaakt een heeeeeeeeel erg diepe zuchtZou je alsjeblieft alles willen lezen in een post voor je reageert. Dank je.
Nog even voor de duidelijkheid: het thema is "Middeleeuwen" en ik dacht dan aan Europa, niet het Midden Oosten.
quote:Oja, sorry!!!!!!
Op 25 oktober 2000 16:11 schreef Barb het volgende:
En bovenstaande geldt dus ook voor Mirella.
Zal ik dan iets van kippenpoten braden en die kan ik dan wel kruiden. En nemen we allemaal wat te drinken mee?? Nou, ik verheug mij er op om nou eens mensen in het echt te ontmoeten van dit forum.
Ik geloof dat we dus niet met bestek maar gewoon met de handen gaan eten? Dan zou ik ook maar een hoop servetten meenemen want dat kan nj0og een aardige kliederboel gaan worden :-)
De Middeleeuwse keuken is ook een voorstander van zoveel mogelijk eten op tafel, en is niet echt ingedeeld in verschillende gangen. Wijn is uiteraard onmisbaar!
* Barb wil zelf wel een lekkere ragout maken, een vlees- en een vegavariant.
Van mij mag de eating ook wel in mijn huis worden gehouden. Vrij grote keuken (niet zo'n smal ding) waar wel een man of 8 in kan staan/lopen (wordt dan wel elkaar voor de voeten lopen). Ook is de woonkamer groot zat. Maar ja, 't is in Drente hè. Heb ook geen magnetron, niet echt middeleeuws natuurlijk, maar altijd handig voor de mensen die thuis wat hebben gemaakt en het alleen nog willen opwarmen. Wel een oven.
Vraag is dus eigenlijk nog steeds: waar en wanneer. Wie komt wel goed. Wat hebben we ook al: Middeleeuws.
(zie Big Brother topics
)
Ik bied me wel aan als manusje-van-alles. Je weet wel, iemand die je de vervelende dingen laat doen
Nouja, als het kan wil ik d'r ook nog wel bijzijn...lijkt me erg gezellig
quote:Jaaa ikkkkke.....
Op 04 september 2000 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Mooi, het idee is er. Nu nog een:
* grote keuken
* een datum
* wat keuken prinsjes en prinsesjes
* een 'menu'
* wat lekkerbekken (eh: de koks) om alles op te eten![]()
![]()
Wie hebben hier wel zin in?
Barb
Isabeau
Lois
quote:Geachte mevrouw Lois,
Op 29 oktober 2000 17:01 schreef Lois het volgende:
Ik heb ook een vrij grote keuken en een vrij grote woonkamer straks in het nieuwe huis.
Het kan bij ons dus (is meteen de keuken goed ingewijd) en we hebben ook wat slaapplaatsen indien nodig.
Hierbij delen wij u van de FokEating-planning&organisation (waar u zelf toe behoort) mede dat wij uw keuken gaarne ge/misbruiken voor deze Eating. Wij zouden graag van u willen weten hoeveel Fokkertjes u maximaal over de vloer wilt hebben. Een stuk of 50 lijkt me een beetje te veel namelijk. Maar misschien dat dan de helft in de tuin kan eten, zo bij het Oh Denneboom licht en winterse weer (extra glühwein voor de buiteneters of zoiets).
Voorts houd ik me graag aanbevolen voor een plekje in uw riante herberg om de nacht door te brengen, nog nagenietend van de vele spijzen en dranken.
In foktaal: Ja leuk!!! Doen we het bij jou
kan ik blijven slapen?
Hebbie ook een slaapplekkie voor ons ???
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 31-10-2000 07:35]
Leuk !!! Isa, Knor en Danny komen logeren!!!!
( ik had zeker niks vertelt over mijn ultrakleine postzegelachtige badkamer
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |