Daar is een grote, vrij professionele keuken, wat misschien wel af te huren is...? Als er dan toch een zaaltje moet komen, heb je nu meteen een zaaltje + keuken!
PS
* sataN wil ook wel knoeien met potten en pannen, als het op een dag is dat ze kan
quote:Da's mooi, persoonlijk was ik namelijk niet van plan om af te wassen!!!
Op 06 september 2000 14:19 schreef RUsaneIam het volgende:
Ik kan wel aardig koken als ik over mezelf mag zeggen, maarre bang om afgekraakt te worden sta ik liever op de afwaslijst
Leuk idee SataN! En Hoogeveen vind ik ook leuk Isa, maar misschien kunnen we dat inderdaad een keertje doen, met zijn 3tjes ofzo?
quote:Oh, het wordt een privé feestje?...sorry hoor....
Op 06 september 2000 14:51 schreef Barb het volgende:
Da's mooi, persoonlijk was ik namelijk niet van plan om af te wassen!!!Leuk idee SataN! En Hoogeveen vind ik ook leuk Isa, maar misschien kunnen we dat inderdaad een keertje doen, met zijn 3tjes ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door Capoeiristas op 11-10-2000 00:40]
quote:he bah uiteindelijk gaat 't altijd weer over sex he.
Op 06 september 2000 17:23 schreef Barb het volgende:
Jeetje Isa, heb jij ook het gevoel dat sommigen mensen niet voor het eten willen komen??
quote:Liefde van een man gaat door de maag Bix, sorry, kan er ook niks aan doen.
Op 06 september 2000 17:31 schreef bixister het volgende:
he bah uiteindelijk gaat 't altijd weer over sex he.
[Dit bericht is gewijzigd door Capoeiristas op 11-10-2000 00:41]
Wie kookt de witte rijst?
Maar... ik val qua leeftijd wel erg buiten de groep en ik kan me wel voorstellen dat sommige denken: zij? mwaaah...
Dan heb ik liever dat jullie dat gewoon zeggen (I'll get over it ) ipv een of andere vage andere reden.
* Keroppi hoort het wel
En sushi maken vond ik wel heel erg leuk dus...
quote:Isa kan ik me ook nog aanmelden? Lijkt me echt heel leuk en lekker
Op 06 september 2000 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Hmm...geen zwetende mannen bovenlijven dusIk kom er wel overheen, heus. Maar zijn er mensen heel erg tegen op Hoogeveen? En: ik heb geen magnetron.
quote:Lekker Sushi
Op 07 september 2000 16:55 schreef Keroppi het volgende:Maar... ik val qua leeftijd wel erg buiten de groep en ik kan me wel voorstellen dat sommige denken: zij? mwaaah...
Dan heb ik liever dat jullie dat gewoon zeggen (I'll get over it) ipv een of andere vage andere reden.
* Keroppi hoort het wel
En sushi maken vond ik wel heel erg leuk dus...
Ik vind persoonlijk het idee van SataN echt heel erg leuk, geen idee of dat te realiseren is. Wat betreft leeftijden en/of privéfeestjes: of je nu 12 of 80 bent, ik heb daar persoonlijk niet zoveel problemen mee hoor Een Fok!Eatting lijkt me echt heel erg leuk, en ik zie niet in waarom sommigen wel en sommigen niet zouden mogen komen. Als het bij iemand thuis wordt gedaan, kan ik me voorstellen dat het heel moeilijk is om 50 man in je keuken/huiskamer te herbergen. Vandaar dat ik voor de Tagrijn ben. SataN, kun je er achter komen of zoiets kan? Ik ben voor
quote:Lijkt me niet zo'n goed idee dat Bibi ook komt.
Op 08 september 2000 12:58 schreef bibi het volgende:
Isa kan ik me ook nog aanmelden? Lijkt me echt heel leuk en lekker
quote:
Op 08 september 2000 13:27 schreef Love Mae King het volgende:
Lijkt me niet zo'n goed idee dat Bibi ook komt.
* LMK kijkt naar Bibi's plaatje en vraagt zich af of ze wel wat overlaat voor de rest
quote:De seks?? Welke seks?? Jeezus Isa, waar haal je dat nu weer vandaan?????? Tsss, seks hebben tijdens een Fok!Eating, hoe haal je het in je hoofd.
Op 08 september 2000 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Wat betreft de seks: nee, helaas...het eten wordt níet opgediend op een blote vrouw.
* Barb schudt een keer met haar hoofd en denkt: die Isa toch ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |