Ik moet nog steeds die PS2 eens van je overnemen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:50 schreef FJD het volgende:
Mocht iemand nog interesse hebben in wat boeken/dvds/cds/games uit m'n collectie, laat maar weten. Spul staat nu toch te verstoffen dus kan er best wat weggegeven worden aan goede bekenden.
Ik blijf coolsingel zeggen. Als het een seizoen kan, is dit seizoen het. Niemand springt er bovenuitquote:Op maandag 27 februari 2012 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Feyenoord komt nog wel hoger denk ik. Top 4 moet lukken
Ligt eraan waar je naar kijkt...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik blijf coolsingel zeggen. Als het een seizoen kan, is dit seizoen het. Niemand springt er bovenuit
Het kan idd! Maar dan moeten we zeker volgende week uit bij FC Twente winnen. Maar iig Top 5 is prima, dan heb je (mits Heracles niet de beker wint) sowieso Europees voetbalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik blijf coolsingel zeggen. Als het een seizoen kan, is dit seizoen het. Niemand springt er bovenuit
Lig eigenlijk niet wakker van FCT. Met die selectie van ons ben ik banger voor zondag (FCU)quote:Op maandag 5 maart 2012 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het kan idd! Maar dan moeten we zeker volgende week uit bij FC Twente winnen. Maar iig Top 5 is prima, dan heb je (mits Heracles niet de beker wint) sowieso Europees voetbal
Had je beter eerst naar Rijswijk kunnen gaan en daarna naar waardenburg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:24 schreef Keltie het volgende:
Vandaag weer een aardig dagje gehad: Geldermalsen, Hilversum, Heemskerk, Waardenburg, Rijswijk, Waardenburg, Geldermalsen
Dat is het mooie van storingen ey.. Die laten zich niet plannenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Had je beter eerst naar Rijswijk kunnen gaan en daarna naar waardenburg.
Dan had je het maar beter moeten fixen, had je maar 1x naar waardenburg gehoeven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is het mooie van storingen ey.. Die laten zich niet plannen
Ik heb en planning die over het logistieke stuk na zouden moeten denkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan had je het maar beter moeten fixen, had je maar 1x naar waardenburg gehoeven.
Fred heeft nu nog last van de katerquote:Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef jpjedi het volgende:
Je zal net vanmiddag niet naar het voetbal gekund hebben.
Het was schijnbaar een schandalig goed feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |