Nee, triplep moet z'n usernaam veranderen, ik ben hier de triple.quote:
Hij moet helemaal niks.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:22 schreef TripleS het volgende:
[..]
Nee, triplep moet z'n usernaam veranderen, ik ben hier de triple.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:26 schreef minkuukel het volgende:
Maak je niet ongerust TS.
Dat doen alle mannen met een kleine piemol
Waarom kijk je ernaar?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:27 schreef TripleS het volgende:
[..]![]()
Hij plast 9/10 keer zittend, vind het geen gezicht
Dan ben ik benieuwd naar welke 'type' ik ben?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik heb nogal een hekel aan types zoals jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
Tuurlijk kijk ik er naar , doet iedereen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom kijk je ernaar?Echt..Sommige mensen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:30 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar welke 'type' ik ben?Niet weten welk type je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijken naar hoe je vriend plast.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Geen antwoord weten op mijn vraagquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet weten welk type je bent.![]()
Kijken naar hoe je vriend plast.![]()
[ afbeelding ]
Genoeg antwoorden hoor. Onder andere: types die dit soort topics openen..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:33 schreef TripleS het volgende:
[..]
Geen antwoord weten op mijn vraag
Hap hap hap hap....!
Dat topic heeft mij geinspireerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:34 schreef Stokstaart het volgende:
Haar vriend is deze : Tussen de toiletbril en toilet door urineren.
Kijk eens aan. Was dat nou zo moeilijk ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Genoeg antwoorden hoor. Onder andere: types die dit soort topics openen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |