Gaat ie niet te hard?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:16 schreef Maver24 het volgende:
Hahaha !!. Ik stik haast in me koekje. Haha. Ik moet wel vaak me fles hervullen. Heb nu een pegel van 4 cm al in 1 uur tijd. Gaat echt langzaam.!!!
Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
Heb tot nu toe alleen maar wat ijsbobbels onderaan de kinderwagen kunnen kweken van hoogstens een centimeter.
Te snel kan niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke mijn nieuwe methode gaat te snel, 5cm in 20min tijd
Probeer de naald erin te laten, niet helemaal maar voldoende dat er nog water uit komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef Maver24 het volgende:
Hoe moet ik em nog langzamer zetten?. Fles schuiner zetten ofzo?. wel grappig. Echt piepklein gaat met een naald en toch steeds is die fles zo snel leeg. Ijspegel is meer lang maar nog niet echt breed
Maar met deze tempo heeft die morgen de grond bereiktquote:
Het lijkt me wel handig om ff tussendoor een pauze in te lassen. Zodat ie overal door en door bevroren raakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar met deze tempo heeft die morgen de grond bereiktdan wordt het, wie maakt de breedste ijspegel
Klopt, ik heb net nog even gekeken, het gaat momenteel nog steeds goed en gezien de temp hier bevriest het vrij rap moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel handig om ff tussendoor een pauze in te lassen. Zodat ie overal door en door bevroren raakt.
Jaloers.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Net gemeten en er komt een nieuwe personelijke record uit76cm!
We kunnen ook een nieuwe competitie starten, wie de meeste slachtoffers kan veroorzaken met ijs op straat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef tomaat52 het volgende:
Dit schiet ook niet op.Een stuk of 8 pegeltjes van 1,5 tot 2 cm.
Hehe.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
We kunnen ook een nieuwe competitie starten, wie de meeste slachtoffers kan veroorzaken met ijs op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |