Nav je post naar Ebba Forsberg geluisterd. Beviel idd wel, dus bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef ranja het volgende:
De recommedations beginnen goed te werken nu
Deze week al Daisy Cools (dame met gitaar) en nu Ebba Forsberg (soort kruising tussen Dido en K's Choice) via de aanbevolen album geluisterd en beide bevielen wel.
Je kunt PayPal ook aan je bankrekekening koppelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wilde weer spotify activeren en een unlimited nemen maar als ik via paypal wil betalen zeggen ze dat ze direct betaald willen worden en er een CC gekoppeld moet worden aan mijn paypal account. Dat weiger ik dus is er en andere online manier om te betalen?
Heb ik al want koop veel online via paypal, ook Chinese webshops en zo. Alleen met spotify geeft ie aan dat ik een CC moet koppelenquote:Op zondag 25 maart 2012 15:49 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Je kunt PayPal ook aan je bankrekekening koppelen.
Had ik ook last van, het probleem verdween zonder duidelijke reden een paar dagen nadat ik er geld op had gezet...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb ik al want koop veel online via paypal, ook Chinese webshops en zo. Alleen met spotify geeft ie aan dat ik een CC moet koppelen
Dat is inderdaad veranderdquote:Op donderdag 5 april 2012 17:25 schreef Wootism het volgende:
Ik heb net Spotify geüpdate en kan nu opeens alle nummers zo vaak luisteren als ik maar wil? Terwijl ik voorheen maar een playcount had van 5...
Ook mijn balk van 10 uur muziek per maand is verdwenen.
Gelukkig zijn de irritante reclames nog wel voluit aanwezig
Hmm las je post niet helemaal...je kan nu elk nummer meer dan 5 keer luisteren (onbeperkt dus) maar volgens mij is het totaal nog steeds 10 uur hoor?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:37 schreef Wootism het volgende:
Dus ik kan nu gewoon onbeperkt luisteren?
Wat wordt er bedoeld met 10 uur? Dat je maximaal 10 uur per maand muziek kunt luisteren via spotify of dat je één nummer maximaal 10 uur lang kunt luisteren?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm las je post niet helemaal...je kan nu elk nummer meer dan 5 keer luisteren (onbeperkt dus) maar volgens mij is het totaal nog steeds 10 uur hoor?
Per maand, totaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:18 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoeld met 10 uur? Dat je maximaal 10 uur per maand muziek kunt luisteren via spotify of dat je één nummer maximaal 10 uur lang kunt luisteren?
Per maand in totaal uiteraard. Anders neemt niemand meer een abonnement.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:18 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoeld met 10 uur? Dat je maximaal 10 uur per maand muziek kunt luisteren via spotify of dat je één nummer maximaal 10 uur lang kunt luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |