De laatste weken heerlijk op dreef hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef SjaakBauer het volgende:
En die kerel is behalve groot en snel helemaal niks, heb hem laatst tegen Zwolle gezien. Het is Uchebo, maar dan slechter.
Beetje ongelukkig in de afronding? Kan d'r gewoon geen reet vanquote:Op maandag 30 januari 2012 22:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De laatste weken heerlijk op dreef hoorSoms wat ongelukkig in de afronding maar hij blijft maar lopen en jagen, echt een held.
Hij heeft er 10 ingelegd de laatste paar wekenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beetje ongelukkig in de afronding? Kan d'r gewoon geen reet van
Hoeveel daarvan waren penalty's?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij heeft er 10 ingelegd de laatste paar wekenEn als hij aan de bal is krijg je hem er niet vanaf
2 volgens mij. Hij heeft er wel een gruwelijk gemist trouwens, tegen Willem 2. Maar dat was ergens in September dus dat valt ook weer mee.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan waren penalty's?
Nooit wilde ik Bokila kwijtquote:Op maandag 30 januari 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
2 weken geleden wilde je hem nog afstaan aan het leger des heils?
Siert is ook een kneus op zijn tijd, dat moet jij toch zelfs als Siert fan kunnen beamen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Respect, hij weet zelfs de ingewikkeldste media te woord te staan
http://www.jupilerleague.nl/video/1008772.php
Ja, deze komt ook niet op youtube hoor, dat draagt niet bij aan de beeldvormingquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Siert is ook een kneus op zijn tijd, dat moet jij toch zelfs als Siert fan kunnen beamen?Alhoewel het is vaak wel grappig hoe hij voetballers als 3 jarige behandeld.
Met Sinterklaas en cadeautjes weggeven? Die was over de top ja waardoor het eigenlijk een beetje onrespectvol werd. Al werd het niet zo opgevat door Douglas dus wie ben ik dan om te klagenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, deze komt ook niet op youtube hoor, dat draagt niet bij aan de beeldvorming
Maar ik vind het wel leuk dat hij probeert de clichés van de sporters te ontwijken, gaat soms wel iets te ver, zoals bij Douglas (alhoewel ik dat ook vermakelijk vond).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |