quote:Ah...het is dus maar in theorie, dat lezen.
Op donderdag 18 juli 2002 11:12 schreef Stranger het volgende:[..]
die van jou misschien niet.. maar dit vind ik lekkerder weglezen op een regenachtige saaie dag, stel je voor dat er een mega-meeting is waar ik niet naartoe ga.. dan kan ik dat toch tenminste nog lezen
quote:Gelukkig wel zeg!!
Op donderdag 18 juli 2002 11:14 schreef Mike het volgende:[..]
Ah...het is dus maar in theorie, dat lezen.
het is alleen wel voornamelijk het ene oor in, het andere uit..
maar dan op een leesmanier
quote:Shame on you!!!
Op donderdag 18 juli 2002 11:05 schreef schatje het volgende:[..]
En het ATWT scrapbook heb ik nog seeds niet.
quote:Het viel me net op dat Bob ook al behoorlijk wat keren getrouwd is...en dat voor zo'n saaie kerel!
Op donderdag 18 juli 2002 11:17 schreef Stranger het volgende:[..]
Gelukkig wel zeg!!
Nee ik zit al bij die mailinglist vanaf het begin dat ze het zijn gaan vertalen, en ik had het scrapbook al voor een deel doorgewerkt, dus ik heb het al helemaal gelezenhet is alleen wel voornamelijk het ene oor in, het andere uit..
maar dan op een leesmanier
Het is nog niet zo erg als Lisa...maar die haalt Elizabeth Taylor dan ook al bijna in...
quote:Mark my words: Carly gaat lisa nog inhalen!!
Op donderdag 18 juli 2002 11:18 schreef Mike het volgende:[..]
Het viel me net op dat Bob ook al behoorlijk wat keren getrouwd is...en dat voor zo'n saaie kerel!
Het is nog niet zo erg als Lisa...maar die haalt Elizabeth Taylor dan ook al bijna in...
quote:Is ze met Mike getrouwd geweest dan?
Op donderdag 18 juli 2002 11:20 schreef Stranger het volgende:[..]
Mark my words: Carly gaat lisa nog inhalen!!
ze zeiden gisteren in de aflevering even haar achternamen.. maar ze heeft al lowe, snyder, munson, kassnoff(?) en volgens mij nog eentje
quote:Dat weet ik dus ook niet zeker daarom dat (?) erachter.. dat kan ik me nl nooit herinneren
Op donderdag 18 juli 2002 11:21 schreef Mike het volgende:[..]
Is ze met Mike getrouwd geweest dan?
en dat op deze jonge leeftijd.. ze wordt echt Lisa II
quote:Ik heb het alleen gisteren gezien en toen was het saai
Op donderdag 18 juli 2002 11:25 schreef yvonne het volgende:
Kan iemand me bijpraten?? 2 afleveringen gemist
Emily en Chris waren aan het vieren dat David dood is, Tom kwam nog even binnen en waarschuwde Chris voor Emily. Emily kreeg ook nog een uitnodiging voor een feest ter ere van de dood van David.
Hal en Barbara hadden ruzie om Jennifer en Parker.. ik geloof dat ze nu een soort van regeling hebben dat Hal zich niet meer met Jennifers leven mag bemoeien en Barbara niet meer met dat van Parker.
Craig heeft Carly gevraagt om wat chips te smokkelen naar een land.. weet niet precies welke.. ze wilde het eerst niet en katie bood zich aan als vrijwilliger.. Maar dat weigerde Craig, als Carly het zou doen was het nl een stuk minder gevaarlijk aangezien zij als net-weduwe van die gast overal binnen zou kunnen komen zonder problemen.. Toen er geld in het spel kwam wilde Carly natuurlijk wel!
Volgens mij was dat de aflevering van gisteren, van eergisteren weet ik dus niet
Geen verhitte scenes met Lily en Simon
?
quote:volgens mij niets over Adam
Op donderdag 18 juli 2002 11:32 schreef yvonne het volgende:Nix over Adam?
Geen verhitte scenes met Lily en Simon?
Niets tussen Lily en Simon
De adoptievader van Rose kwam nog wel even langszetten, met sentimenteel geleuter over Rose haar jeugd.. en of ze terugkwam naar new jersey, maar ze deed heel koel en afstandelijk.
toen ie wegging moest ze wel huilen
quote:misschien eergisteren wel
Op donderdag 18 juli 2002 11:44 schreef yvonne het volgende:
Kheb nix gemist dus
quote:Moet daar iets mee zijn dan?
Op donderdag 18 juli 2002 11:32 schreef yvonne het volgende:Nix over Adam?
quote:wat een raar woord, snoodaard
Op donderdag 18 juli 2002 18:09 schreef Marble het volgende:
Wat een snoodaard, die Andy.
Die Nikki ging trouwens ook wel erg abrupt eruit, de ene dag was ze er nog en toen opeens niet meer.
quote:American Bookstore in de Kalverstraat.
Op donderdag 18 juli 2002 22:36 schreef Merel het volgende:
Waar is dat scrapbook te krijgen waar jullie het steeds over hebben? Dat wil ik ook HEBBUH!
quote:Die heeft het niet meer, ik ben al meerdere keren wezen kijken. En het kan ook niet meer besteld worden.
Op donderdag 18 juli 2002 22:37 schreef Mike het volgende:[..]
American Bookstore in de Kalverstraat.
quote:En in den haag???
Op donderdag 18 juli 2002 22:40 schreef Marble het volgende:[..]
Die heeft het niet meer, ik ben al meerdere keren wezen kijken. En het kan ook niet meer besteld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |