abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 18 juli 2002 @ 11:14:58 #26
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_5061197
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:12 schreef Stranger het volgende:

[..]

die van jou misschien niet.. maar dit vind ik lekkerder weglezen op een regenachtige saaie dag, stel je voor dat er een mega-meeting is waar ik niet naartoe ga.. dan kan ik dat toch tenminste nog lezen

Ah...het is dus maar in theorie, dat lezen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_5061228
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:14 schreef Mike het volgende:

[..]

Ah...het is dus maar in theorie, dat lezen.

Gelukkig wel zeg!!
Nee ik zit al bij die mailinglist vanaf het begin dat ze het zijn gaan vertalen, en ik had het scrapbook al voor een deel doorgewerkt, dus ik heb het al helemaal gelezen

het is alleen wel voornamelijk het ene oor in, het andere uit..
maar dan op een leesmanier

pi_5061237
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:05 schreef schatje het volgende:

[..]

En het ATWT scrapbook heb ik nog seeds niet.

Shame on you!!!
ben je te lui om het te halen??
  Moderator donderdag 18 juli 2002 @ 11:18:32 #29
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_5061245
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:17 schreef Stranger het volgende:

[..]

Gelukkig wel zeg!!
Nee ik zit al bij die mailinglist vanaf het begin dat ze het zijn gaan vertalen, en ik had het scrapbook al voor een deel doorgewerkt, dus ik heb het al helemaal gelezen

het is alleen wel voornamelijk het ene oor in, het andere uit..
maar dan op een leesmanier

Het viel me net op dat Bob ook al behoorlijk wat keren getrouwd is...en dat voor zo'n saaie kerel!

Het is nog niet zo erg als Lisa...maar die haalt Elizabeth Taylor dan ook al bijna in...

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_5061264
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:18 schreef Mike het volgende:

[..]

Het viel me net op dat Bob ook al behoorlijk wat keren getrouwd is...en dat voor zo'n saaie kerel!

Het is nog niet zo erg als Lisa...maar die haalt Elizabeth Taylor dan ook al bijna in...

Mark my words: Carly gaat lisa nog inhalen!!
ze zeiden gisteren in de aflevering even haar achternamen.. maar ze heeft al lowe, snyder, munson, kassnoff(?) en volgens mij nog eentje
  Moderator donderdag 18 juli 2002 @ 11:21:16 #31
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_5061277
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:20 schreef Stranger het volgende:

[..]

Mark my words: Carly gaat lisa nog inhalen!!
ze zeiden gisteren in de aflevering even haar achternamen.. maar ze heeft al lowe, snyder, munson, kassnoff(?) en volgens mij nog eentje

Is ze met Mike getrouwd geweest dan?
pi_5061293
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:21 schreef Mike het volgende:

[..]

Is ze met Mike getrouwd geweest dan?

Dat weet ik dus ook niet zeker daarom dat (?) erachter.. dat kan ik me nl nooit herinneren
Nee dus ik was john dixon vergeten!!!!
het is dus Carley Tenney Lowe Munson Dixon Snyder

en dat op deze jonge leeftijd.. ze wordt echt Lisa II

Admin donderdag 18 juli 2002 @ 11:25:33 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5061320
Kan iemand me bijpraten?? 2 afleveringen gemist
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_5061365
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:25 schreef yvonne het volgende:
Kan iemand me bijpraten?? 2 afleveringen gemist
Ik heb het alleen gisteren gezien en toen was het saai

Emily en Chris waren aan het vieren dat David dood is, Tom kwam nog even binnen en waarschuwde Chris voor Emily. Emily kreeg ook nog een uitnodiging voor een feest ter ere van de dood van David.

Hal en Barbara hadden ruzie om Jennifer en Parker.. ik geloof dat ze nu een soort van regeling hebben dat Hal zich niet meer met Jennifers leven mag bemoeien en Barbara niet meer met dat van Parker.

Craig heeft Carly gevraagt om wat chips te smokkelen naar een land.. weet niet precies welke.. ze wilde het eerst niet en katie bood zich aan als vrijwilliger.. Maar dat weigerde Craig, als Carly het zou doen was het nl een stuk minder gevaarlijk aangezien zij als net-weduwe van die gast overal binnen zou kunnen komen zonder problemen.. Toen er geld in het spel kwam wilde Carly natuurlijk wel!

Volgens mij was dat de aflevering van gisteren, van eergisteren weet ik dus niet

Admin donderdag 18 juli 2002 @ 11:32:51 #35
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5061408
Nix over Adam?

Geen verhitte scenes met Lily en Simon ?

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_5061507
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:32 schreef yvonne het volgende:
Nix over Adam?

Geen verhitte scenes met Lily en Simon ?

volgens mij niets over Adam

Niets tussen Lily en Simon

De adoptievader van Rose kwam nog wel even langszetten, met sentimenteel geleuter over Rose haar jeugd.. en of ze terugkwam naar new jersey, maar ze deed heel koel en afstandelijk.
toen ie wegging moest ze wel huilen

Admin donderdag 18 juli 2002 @ 11:44:19 #37
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5061532
Kheb nix gemist dus

pi_5061539
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:44 schreef yvonne het volgende:
Kheb nix gemist dus
misschien eergisteren wel
  donderdag 18 juli 2002 @ 11:46:55 #39
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5061567
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:32 schreef yvonne het volgende:
Nix over Adam?
Moet daar iets mee zijn dan?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_5066012
Als Mike terug komt, moet Pilar ook terugkomen.
Werd Pilar niet gespeeld door Roselyn Sanchez uit Rush Hour 2?? Roselyn Sanchez op FOK!
  donderdag 18 juli 2002 @ 18:09:30 #41
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5066058
Wat een snoodaard, die Andy.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_5066649
David's bezoekje duurt maar heel kort terwijl het hele Andy/Denise/Ben gedoe aardig uitgemolken wordt.
pi_5067384
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 18:09 schreef Marble het volgende:
Wat een snoodaard, die Andy.
wat een raar woord, snoodaard
ik heb heel die andy nooit gemogen, altijd al irritant en ontzettend niet boeiend, net als ben..
Denise daarentegen vind ik wel kewl!!
Andy krijgt altijd de wel-interessante meiden!!!
Molly, Nikki, en Denise!!!
  donderdag 18 juli 2002 @ 20:27:39 #44
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5067702
Ja Denise is wel leuk, als Ben tenminste niet in de buurt is.

Die Nikki ging trouwens ook wel erg abrupt eruit, de ene dag was ze er nog en toen opeens niet meer.

pi_5069298
SPOILER ALERT
-
-
-
-
-
Andy gaat weer aan de drank nadat de waarheid is uitgekomen.Hij zal Oakdale ook vaarwel zeggen om naar een ontwenningkliniek te gaan.
-
-
-
-
-
/SPOILER
  donderdag 18 juli 2002 @ 22:36:25 #46
331 Merel
Be here now.
pi_5069384
Waar is dat scrapbook te krijgen waar jullie het steeds over hebben? Dat wil ik ook HEBBUH!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Moderator donderdag 18 juli 2002 @ 22:37:02 #47
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_5069393
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 22:36 schreef Merel het volgende:
Waar is dat scrapbook te krijgen waar jullie het steeds over hebben? Dat wil ik ook HEBBUH!
American Bookstore in de Kalverstraat.
  donderdag 18 juli 2002 @ 22:40:47 #48
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5069456
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 22:37 schreef Mike het volgende:

[..]

American Bookstore in de Kalverstraat.

Die heeft het niet meer, ik ben al meerdere keren wezen kijken. En het kan ook niet meer besteld worden.
pi_5070774
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 22:40 schreef Marble het volgende:

[..]

Die heeft het niet meer, ik ben al meerdere keren wezen kijken. En het kan ook niet meer besteld worden.

En in den haag???
daar heb ik hem vandaan..
weet niet meer welke straat ie zat, maar dat is goed op te zoeken
  vrijdag 19 juli 2002 @ 10:08:05 #50
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5074019
Ik zal van de week eens bellen of ze hem daar nog hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')