Jammer dat je zo je eigen lichaam verpest.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Als ze ook nog gaat stoppen met roken dan komt dat biggetje nog 30 kilo aan.
GGM dan. Voer een keer consistent beleid dan jezus zeg. Geen tieten of wel tieten maakt niet uitquote:
Ach joh, laat gaan. Emoties... boeien. Jij nooit iets gezegd tegen je papa en mama wat je helemaal niet meende, maar het wel zei omdat je boos was?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel. Bij jou was het een grap, Firefox meende het
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik before the 'als ze maar slikt'
Nee, ik tel eerst tot 10, dan denk ik na. dan zeg ik iets.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach joh, laat gaan. Emoties... boeien. Jij nooit iets gezegd tegen je papa en mama wat je helemaal niet meende, maar het wel zei omdat je boos was?
Ach joh doet haar imago deels goed omdat het anders is en verdient er goud geld mee. Dus wie heeft er in deze nou gelijk...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer dat je zo je eigen lichaam verpest.
Er is ook gewoon een beleid hoor. Geen tieten, mag al een tijdje niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GGM dan. Voer een keer consistent beleid dan jezus zeg. Geen tieten of wel tieten maakt niet uit
Bij mij is het meestal andersom.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, ik tel eerst tot 10, dan denk ik na. dan zeg ik iets.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, ik tel eerst tot 10, dan denk ik na. dan zeg ik iets.
Dat mag.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je blijft een jood he. Hij moet z'n frustraties van alledag ergens op kwijt schelden.
notes boeien niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zou het gaan bespreken en in de TT staat tieten in dit topic. Lekker geloofwaardig weer die JojoortjeMeteen met kutnotes strooien zielig gedoe.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik post gewoon nooit inhoudelijk. Dan kan ik ook niks verkeerds over een onderwerp zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |