abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juli 2002 @ 10:08:35 #1
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_5060597
Iemand hier ook helemaal weg van dit super album?
Prachtige melodiën, knappe technische staaltjes, geweldige zang en dieprakende teksten (over een crisis in de relatie van de zanger, o.a. het omgaan met een miskraam, zelfmoordpogingen in je vriendenkring, vreemdgaan)Ik luister nu al sinds de aanschaf ononderbroken naar dit prog meesterwerkje en het gaat maar niet vervelen. Wat een superband. Als je van Dream Theater, Transatlantic, Fates Warning, Tool etc, houdt, zeker een keer luisteren.

Plus: ik ga op 10 oktober naar ze toe in de Boerderij!

[Dit bericht is gewijzigd door JooB op 18-07-2002 10:14]

Nou doe je het weer!
  donderdag 18 juli 2002 @ 10:20:15 #2
5702 M4SS4CR3
Dream Theater freak
pi_5060684
Jammergenoeg was ik te laat binnen bij Dream Theater in Februari, waardoor ik ze als voorprogramma gemist heb. Later ben ik de cd maar gaan luisteren, en inderdaad.. Een unieke band, en zeer gevoelige maar toch erg harde muziek, ik kan ze zeker waarderen
Where do we come from? Why are we here? Where do we go when we die? What lies beyond, and what lay before? Is anything certain in life?
pi_5064614
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 10:20 schreef M4SS4CR3 het volgende:
Jammergenoeg was ik te laat binnen bij Dream Theater in Februari, waardoor ik ze als voorprogramma gemist heb. Later ben ik de cd maar gaan luisteren, en inderdaad.. Een unieke band, en zeer gevoelige maar toch erg harde muziek, ik kan ze zeker waarderen
ik ook want de organisatie vond het nodig om PAIN OF SALVATION eerder laten te beginnen. Echt schandalig!

Overigens is Remedy Lane een prachtige cd en waardige opvolger van hun meesterwerk The Perfect Element.

pi_5064626
Ik heb ze toen ook in het voorprogramma van DT gezien, maar ik was eerlijk gezegd niet echt onder de indruk...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_6233579
Gisteravond naar hun concert geweest. Echt meesterlijk. Het geluid was echt mooi dat je er echt van kon genieten en dus niet van die dingen die er net tegenaan zaten alleen de drum was soms wat zacht. Maar het was erg goed. Op naar dream theater 3 november
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 19:27:35 #6
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_6235183
'k was er ook...maar ik kon er niet van genieten omdat ik omringd was door EEN STELLETJE SUPER MONGOOL-DEBIELEN die zonodig door het hele optreden heen moesten lullen!!!

Of 'd'r staat een idoot achter me in mijn oor mee te "zingen" (inclusief alle hoge uithalen van Danie).....aaaaarrrrgggghhh!

ik ga NOOIT meer naar de Boerderij.

Nou doe je het weer!
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 22:54:57 #7
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_6238545
Ik heb laatst "The Perfect Element" gekocht en daar ben ik echt zwaar verslaafd aan. Dus "Remedy Lane" zal ik beslist aanschaffen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')