Er is tomaat aanwezig (en als dusdanig te identificeren), het broodje lijkt de textuur te hebben die een broodje hoort te hebben (lastig in te schatten van de foto, maar toch) en de sla is groen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:31 schreef Frag_adder het volgende:
waarom zien zowel de kwaliteit van het broodje als de burger eruit alsof je hem bij de mac donalds hebt gekocht. Geen wonder dat het niet te pruimen isechte hamburgers moet je zelf maken
Dat vond ik ook al.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef OhGawd het volgende:
Lijkt net alsof iemand z'n sperma en pis over dit broodje heeft uitgesmeerd. Gadverdamme.
Dat is puur door het perspectief van de camera en de manier van vasthouden. Moet ik een foto maken van mijn hand?quote:
Doe maar niet alsof je niet heel graag een foto van je hand wil maken.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al.
[..]
Dat is puur door het perspectief van de camera en de manier van vasthouden. Moet ik een foto maken van mijn hand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |