Nee, haar idee is dat de deur van buiten een deur lijkt, maar er aan de binnenkant een wand tegenaan staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:48 schreef error_404 het volgende:
[..]
Huh...? Zit je niet in het verkeerde topic?
Ook voor huizen zonder VvE is zijn commentaar onzin: je mag nou eenmaal niet zomaar alles veranderen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:50 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, je commentaar was en is niet van toepassing in een topic over een huis waar een VvE de bepalende stem heeft.
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Ivo1985 het volgende:
Voor het aanpassen van de draagconstructie van een gebouw is ook ALTIJD een vergunning nodig. Ook als er van buiten niets van de verbouwing te zien is.
Zo diep, dat je niet bij de gemeente zelf bent langsgeweest/gebeld?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
En geloof me, dat heb ik diep lopen uitzoeken om zeker te weten dat ik geen problemen zou krijgen.
O, dus de inspecteur had het bij het verkeerde eind toen hij de bouw stil liet leggen en alles blokkeerde bij die mensen die zonder vergunning een bouwmuur aan het wegslopen waren en die ik vervolgens heb moeten helpen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
Nee.
Bij onze uitbouw (9 maanden oud nu) moest ook een draagbalk geplaatst worden omdat de dragende buitengevel deels werd weggehaald, maar wij zijn volledig vergunnigsvrij. En geloof me, dat heb ik diep lopen uitzoeken om zeker te weten dat ik geen problemen zou krijgen.
De aanbouw mag onder bepaalde voorwaarden best vergunningsvrij gebouwd worden. De aanpassing die je aan de bestaande draagconstructie van de gevel hebt gedaan mag in elk geval niet vergunningsvrij gedaan worden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee.
Bij onze uitbouw (9 maanden oud nu) moest ook een draagbalk geplaatst worden omdat de dragende buitengevel deels werd weggehaald, maar wij zijn volledig vergunnigsvrij. En geloof me, dat heb ik diep lopen uitzoeken om zeker te weten dat ik geen problemen zou krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |