jij begint over ''het is niet voor niks mijn ex' als het over integriteit gaatquote:Op maandag 30 januari 2012 11:18 schreef fenoes het volgende:
Dat je niet met iemand je leven kan delen wil niet zeggen dat je niks meer voor elkaar kunt betekenen.
Maar dat was het topic volgens mij niet; we kunnen best een nieuwe aanmaken hoor
Om maar even antwoord te geven op je originele vraag: zonder regeltjes te breken kun je dat dus niet controleren/achterhalen.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:18 schreef fenoes het volgende:
Dat je niet met iemand je leven kan delen wil niet zeggen dat je niks meer voor elkaar kunt betekenen.
Maar dat was het topic volgens mij niet; we kunnen best een nieuwe aanmaken hoor
dat is toch ook gewoon een ontzettend stom idee?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:28 schreef fenoes het volgende:
Ik kan best aan hem vragen of hij even langs wil gaan en een praatje wil maken (misschien om hem te laten schrikken) maar dan ben ik bang dat hij argwaan krijgt want mijn ex zal natuurlijk wel moeten vermelden waarom hij daar voor de deur staat. En ik verwacht niet dat deze heer op dat moment zal toegeven dat hij mij opgelicht heeft.
Politie in dit stadium inschakelen heeft naar mijn idee dus nog geen zin.
Het is erg lastig dat weet ik want ben er al weken mee bezig maar ik kan zo slecht tegen onrecht!
ik heb toch ook een serieuze tip gegeven?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:28 schreef fenoes het volgende:
Jammer dat er zo gereageerd wordt, het is altijd makkelijker om kritiek te geven dan eens creatieve ideeën te komen en een ander misschien te helpen.
Dat is ook het manco van de mentaliteit in dit land momenteel.
Ik leg hier mijn gedachten en ideeën voor en besef heel goed dat je met dit soort dingen af en toe balanceerd tussen kiezen voor integriteit, bescherming van privacy en zorgen dat iemand niet ongestraft weg komt. En ik heb dus wel degelijk een geweten anders had ik die dingen allang gedaan.
Bedankt in ieder geval voor alle reacties.
Geen idee wat je nou wilt. Er worden zeker een aantal tips gegeven en als die niet werken is het heel jammer maar dan moet je je verlies gewoon nemen of elders hulp zoeken. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:28 schreef fenoes het volgende:
Jammer dat er zo gereageerd wordt, het is altijd makkelijker om kritiek te geven dan eens creatieve ideeën te komen en een ander misschien te helpen.
Dat is ook het manco van de mentaliteit in dit land momenteel.
Ik leg hier mijn gedachten en ideeën voor en besef heel goed dat je met dit soort dingen af en toe balanceerd tussen kiezen voor integriteit, bescherming van privacy en zorgen dat iemand niet ongestraft weg komt. En ik heb dus wel degelijk een geweten anders had ik die dingen allang gedaan.
Bedankt in ieder geval voor alle reacties.
Omdat ze niet zeker is van de naam en niet zeker van het adres.... Daarnaast heeft ze geen bewijs....quote:
En weet ze dan wel of ze is opgelicht?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Omdat ze niet zeker is van de naam en niet zeker van het adres.... Daarnaast heeft ze geen bewijs....
Zoals al eerder gezegd: TS: Je kunt NIETS. Je hebt geen naam, je hebt geen adres en je hebt geen bewijs. Dan ga je dus nergens komen, wat je ook probeert.
Dan ben ik wel even benieuwd hoe je oplichting voorkomt?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat jij opgelicht bent? nou vaak is dat prima te voorkomen hoor als je even rustig na denkt
dus omdat jij dat niet doet is de privacy van de ander niet meer veilig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |