Niet dichtgooien hè. Ik doe een poging zoals je ziet.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
het is weer kleuterachtig zoals we gewend zijn...
Hoho, jij daagt hem uit, jongeheer!quote:Op maandag 30 januari 2012 13:19 schreef waht het volgende:
du_ke, GSbrder zit Arolsen weer uit te schelden.
Coalitie D66-Lijst Vogels.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op dit moment zijn beiden inderdaad complete bagger. lekker populistisch links of rechts, beide heb je geen bal aan als je echt problemen op wilt lossen. Als ik echt moet kiezen dan wordt het wel VVD maar daar houdt het nu ook wel mee op.
Gelukkig maarquote:Op maandag 30 januari 2012 13:20 schreef waht het volgende:
[..]
Niet dichtgooien hè. Ik doe een poging zoals je ziet.
Correctie: u bespot.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, jij daagt hem uit, jongeheer!
En ik scheld niet.
Hmmz dan heb ik iets gemist gister geloof ikquote:Op maandag 30 januari 2012 13:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gister nog een topic van hem gesloten waarbij jullie zo erg hadden gebaggerd dat er niks meer te redden valt. Beetje jammer.
Het is inhoudelijk namelijk allemaal niet zo lastig te pareren, dan zijn persoonlijke aanvallen nergens voor nodig.
Hou maar op met schijnheilig doen, we all know what you really think.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
En dikke kans dat je geen bevredigende reactie krijgt maar dat is nog geen excuus voor gebagger
Welke kast?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
Machtig mooi hoe die Arolsen standaard de rechtsjes op de kast krijgt.
was gebagger van begin van de maand en er toen tussendoor geschoten.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hmmz dan heb ik iets gemist gister geloof ik
Ik zit bovenop de kast.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
Dat zou er nog eens bij moeten komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:22 schreef waht het volgende:
[..]
Welke kast?
Alsof ik me opwind over iets op FOK!.
Haha.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
Het is dan ook een randdebiel.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
En toch in elk topic van onze Marxistische vriend reageren.quote:
Zeer rekbaar.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen.
De kast is een rekbaar begrip op FOK!, mn waarde waht.
Ik heb in z'n nieuwste topic nog heul niet gereageerd, beste Koos.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toch in elk topic van onze Marxistische vriend reageren.
Is tijdverspilling.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
En altijd diezelfde reacties. Negeer die mafklapper gewoon of lul hem klem. Is beide niet bijzonder lastig.
Daarom.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
En altijd diezelfde reacties. Negeer die mafklapper gewoon of lul hem klem. Is beide niet bijzonder lastig.
Dat weet ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:24 schreef waht het volgende:
[..]
Zeer rekbaar.
Tenzij iemand over Israël begint. Dan steek ik uit pure frustratie een Palestijnse vlag in de fik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |