SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
gogosweden - Vbownswow
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888
Audreyoot - Chaoot
Rensie23 - Rens23
BELASTING - basserbas
AlDieWillenteKaaprenVaren - Bestemmingsplan
LordMagic - Great_hellupquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 5% gewijzigd door TJV op 30-01-2012 15:40:39 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja dus? Waarom zeik jij altijd?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
creative mode in survival?, tnt? admins die meedoen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kerel, dingen slopen en vervolgens repareren en verbeteren is juist vet, dan wordt het er alleen beter op.![]()
Wat let je.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef Lorrelies het volgende:
Zeg een beetje gamepauze is niet slecht voor je heur.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Op mijn lokale server, zoals ook daaronder staat. Map gedownload en opgeblazen. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
creative mode in survival?, tnt? admins die meedoen?![]()
![]()
oke excusesquote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Op mijn lokale server, zoals ook daaronder staat. Map gedownload en opgeblazen. Niks mis mee.![]()
Vic, Maisnon heeft een fotoboek.....quote:Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
dude van alleen lippen kan ik toch niet weten of zij dat is of niet? ookal heeft ze pics in haar fobo en heb ik haar op tinychat gezienquote:Op zondag 29 januari 2012 23:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vic, Maisnon heeft een fotoboek.....Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Nee ben het nietmijn lippen zijn iets minder vol
Maar ik hang ook wel altijd met mn mond open als een doeshond in de serengeti dus het kon![]()
En de afstand kin<->mond is een stuk groter bij jou geloof ik.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
misschien heeft het meisje in mn jUIn wel een bredere kin!![]()
of grotere mond
Maar eh wat is er met die serverrr!![]()
Ik zag m net online, met 7 users. Toen stond er you are not whitelisted.
Toen kreeg ik een communication error die bleef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |