Al die dudes zijn memesquote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is een meme eigenlijk? Ja die dude van 9gag...maar iets specifieker?
niet de dude van 9gag, 9gag is er niet mee begonnen, maar ze zijn allemaal memesquote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
http://knowyourmeme.com/quote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
He zoep !quote:
Ga naar bed je moet morgenvroeg wegquote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
pff
ik ben te moe om de volgende meme af te makenen ondertussen nog aan t werk ook
Ja nog even een pagina afmaken, ff centjes verdienenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga naar bed je moet morgenvroeg weg
En nu dus geen korting of wa?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn computer haat meDoor dat kutinternet heb ik niet voor 22u online kunnen bestellen. En bellen ging niet want geen cash in huis
Geen pizzaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn computer haat meDoor dat kutinternet heb ik niet voor 22u online kunnen bestellen. En bellen ging niet want geen cash in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |