abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:49:35 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_107515114
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dus de ene keer is het wel goed en de andere keer niet.
Stromanargument.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_107515422
Ik denk dat TS als ik zijn andere topics lees er gewoon behoorlijk de bagger in heeft dat iedereen al vrolijk een relatie heeft en alles. En hij dat allemaal nog niet heeft. En ik vermoed dat er daarom meer is gezegd gedaan tussen hem en de vriendinnen van zijn vrienden dan dat hij hier zegt. Dat kan ik natuurlijk mis hebben. Maar dat 1 vriend er de bagger in heeft dat jij met zijn vriendin contact hebt kan ik nog inkomen. Maar 2? Dan moet er toch haast wel meer spelen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_107515641
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 14:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar dat 1 vriend er de bagger in heeft dat jij met zijn vriendin contact hebt kan ik nog inkomen. Maar 2? Dan moet er toch haast wel meer spelen?
Als je beweert dat ik lieg houdt het gewoon op.
Ik zou je kunnen vragen wat er dan meer moet spelen maar als de conclusie telkens is dat ik loop te liegen op een forum waar niemand weet wie ik ben, houdt het echt op.
Jammer
  donderdag 2 februari 2012 @ 14:48:02 #104
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107516780
Ik zou het ook ronduit vreemd vinden als een vriend van mij lange persoonlijke gesprekken met mijn vriendin gaat hebben en ik daar niks van weet. Sowieso; als ik al mail met een vriendin van een vriend van me is dat alleen maar om zaken te regelen waar hij niks van mag weten, zoals een feestje voor z'n verjaardag.

Ik snap niet dat je het niet gewoon uitpraat met die gasten. Beetje kinderachtig om mekaar dan maar te gaan negeren. Het levert je overduidelijk ook niks op.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 2 februari 2012 @ 14:52:54 #105
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_107516917
Topic opgeschoond, laten we het netjes houden.
Je moeder is een hamster
pi_107516979
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 14:48 schreef Catbert het volgende:
Ik zou het ook ronduit vreemd vinden als een vriend van mij lange persoonlijke gesprekken met mijn vriendin gaat hebben en ik daar niks van weet. Sowieso; als ik al mail met een vriendin van een vriend van me is dat alleen maar om zaken te regelen waar hij niks van mag weten, zoals een feestje voor z'n verjaardag.
Ik vind dat vrouwen soms een meerwaarde kunnen zijn als vrienden. Soms, maar zeker niet altijd aangezien het niet met iedereen klikt. Voor mij is het oke dat je dat vreemd vindt, en als wij vrienden waren zou ik het ook oke vinden als je me zegt dat je het niet oke vindt dat ik met je vriendin chat.

Zeg dan aub ook waarom. " Mannen horen niet te praten met de vriendin van hun vrienden " vind ik wat kortzichtig. Meestal zit er jaloezie en onzekerheid achter. Onzekerheid is trouwens geen schande. Dat verwijt ik mijn beste vriend ook niet

Ik hoop dat mannen die dit echt een probleem vinden, dit ook tegen hun vriendin zeggen en niet tegen alle omringende personen die er niks mee te maken hebben
  donderdag 2 februari 2012 @ 14:59:39 #107
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107517166
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 14:54 schreef Topgozer1 het volgende:
Ik vind dat vrouwen soms een meerwaarde kunnen zijn als vrienden. Soms, maar zeker niet altijd aangezien het niet met iedereen klikt. Voor mij is het oke dat je dat vreemd vindt, en als wij vrienden waren zou ik het ook oke vinden als je me zegt dat je het niet oke vindt dat ik met je vriendin chat.
Tja. Maar een meid die gewoon een vriendin van jou is, is wat anders dan de vriendin van een vriend van je. Ik vind zeker dat die gozer ook raar reageert (maargoed, het komt sowieso een beetje over als zo'n clubje tokkies) maar als je perse bepaalde zaken met een vriendin wil bespreken kan je dat beter doen met een 'echte' vriendin.

quote:
Zeg dan aub ook waarom. " Mannen horen niet te praten met de vriendin van hun vrienden " vind ik wat kortzichtig. Meestal zit er jaloezie en onzekerheid achter. Onzekerheid is trouwens geen schande. Dat verwijt ik mijn beste vriend ook niet
Er is nogal een verschil tussen gewoon praten en achter iemands rug om MSNen over zaken die je vriend kennelijk niet mag weten. Ik heb ook met vriendinnen van vrienden wel eens diepzinnige gesprekken maar dat is meestal op feestjes e.d. Niet op MSN.

quote:
Ik hoop dat mannen die dit echt een probleem vinden, dit ook tegen hun vriendin zeggen en niet tegen alle omringende personen die er niks mee te maken hebben
Jij hebt er niet 'niks' mee te maken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107517877
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 14:59 schreef Catbert het volgende:

Jij hebt er niet 'niks' mee te maken.
Ik bedoel dat hij het mij had kunnen zeggen. Al begrijp ik dat dat moeilijk is. Nu vertelde hij het tegen iedereen behalve mij en kwam ik er achter via iemand uit de groep. Goeie vriendschappen en relaties gaan over communicatie dacht ik.
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:18:59 #109
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107517942
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:17 schreef Topgozer1 het volgende:
Ik bedoel dat hij het mij had kunnen zeggen. Al begrijp ik dat dat moeilijk is. Nu vertelde hij het tegen iedereen behalve mij en kwam ik er achter via iemand uit de groep. Goeie vriendschappen en relaties gaan over communicatie dacht ik.
Waarom neem je zelf niet het initiatief om het te fixen dan?
pi_107518249
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waarom neem je zelf niet het initiatief om het te fixen dan?
Ik heb het zelf op tafel gegooid. Hij ontkende dat hij het een probleem vond. Via de rest van de groep vernam ik dat hij het wel degelijk een probleem vond, en dat de anderen vinden dat msn en sms met hun vriendinnen echt niet door de beugel kan.
Misschien vind jij dat normaal, ik vind het jaloers en onzeker gedrag. Als ik een vriendin heb ga ik niet vragen naar de inhoud van haar sms'en en word ik niet argwanend van msn gesprekken.
Het is zijn eerste vriendin en hij wilt samenwonen. Onzekerheid is menselijk. Het is echter jammer dat hij er niet eerlijk over kan/wilt praten
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:26:09 #111
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107520290
Ook al vind je dat jaloers en onzeker gedrag en komt hij daar niet eerlijk voor uit, dan nóg kun je toch gewoon een goede vriend zijn en hem (of die vriendin dan) de ruimte geven die hij wenselijk vindt. Dan kun je toch gewoon de wijste zijn en zeggen hey zo was het niet bedoeld, maar ik begrijp dat ik zo je vertrouwen kwijt raak en dat wil ik herstellen.
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:29:23 #112
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107520409
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:27 schreef Topgozer1 het volgende:
Ik heb het zelf op tafel gegooid. Hij ontkende dat hij het een probleem vond. Via de rest van de groep vernam ik dat hij het wel degelijk een probleem vond, en dat de anderen vinden dat msn en sms met hun vriendinnen echt niet door de beugel kan.
Dan weet je dat en ga je opnieuw het gesprek aan. Ik vind jullie beiden je onzeker en kinderachtig gedragen, niet alleen hij.
pi_107544024
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef Marrije het volgende:
Ook al vind je dat jaloers en onzeker gedrag en komt hij daar niet eerlijk voor uit, dan nóg kun je toch gewoon een goede vriend zijn en hem (of die vriendin dan) de ruimte geven die hij wenselijk vindt. Dan kun je toch gewoon de wijste zijn en zeggen hey zo was het niet bedoeld, maar ik begrijp dat ik zo je vertrouwen kwijt raak en dat wil ik herstellen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_107544142
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef Marrije het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')