abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107374308
Ik heb een maand of 3 geleden eens ernstig ruzie gekregen met vrienden. Het kwam erop neer dat ze mij niet vertrouwen bij hun vriendinnen en dat ze een aantal dingen die ik beloofd had niet geloofden.

Sinds toen staat de vriendschap op een laag pitje. We zijn met een groep van 6 en met 2 ervan heb ik een probleem. We gingen altijd samen uit en sinds het voorval word ik niet meer mee uit gevraagd. Met de andere 4 heb ik geen probleem maar het klikt niet meer als groep en daarom laten ze me niets weten. En dat gebeurt de laatste weken elke keer. Ik hoor niks meer

Vorige week was er iemand jarig en ik was als enige niet uitgenodigd. Eergisteren met zijn allen uit en ze hebben me niets laten weten.

Ik heb de facebook accounts van die 2 waar ik een probleem mee heb verwijderd en ik wil er geen contact meer mee.

Vind je mijn reactie normaal of overdrijf ik? Mensen zeggen vaak dat ik impulsief reageer.
pi_107374385
Wat is het hele verhaal? Blijkbaar heb je wel dingen gedaan als zoveel vrienden twijfelen aan je oprechtheid bij hun vriendinnen. Dat lijkt me een vrij belangrijk stuk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_107374394
Zou wel aan jou liggen als ze allemaal zo reageren....
pi_107374436
Waarom vertrouwen ze je niet?
pi_107374463
of je hebt iets gedaan of je hebt toch iets gedaan
sup?
pi_107374466
Topgozertje!

quote:
15s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
pi_107374542
Het gaat niet om jouw reactie. Het gaat om jouw actie(s).
pi_107374555
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef rene90 het volgende:
Wat is het hele verhaal? Blijkbaar heb je wel dingen gedaan als zoveel vrienden twijfelen aan je oprechtheid bij hun vriendinnen. Dat lijkt me een vrij belangrijk stuk.
Ik heb nooit iets gedaan. I swear. Ik ben trouwens een maagd.
Ik heb hen op facebook toegevoegd en ik heb hun gsm nummers. Ik stuur af en toe een vriendschappelijk bericht. De vriendin van mijn beste vriend kan het goed met me vinden. We chatten vaak op msn als vrienden. Nu blijkt dat mijn vrienden dat niet oke vinden en twijfelen aan mijn intenties. Ik zou nooit of te nimmer iets met haar ondernemen.
En ik was gekwetst omdat ze me daar na al die jaren niet in vertrouwen

Die persoon waar ik een probleem mee heb wilde weten of ik naar hun nummers heb gevraagd of dat ze zelf naar de mijne hebben gevraagd. Hij wilde de inhoud van alle berichten kennen en de reden ervoor. Hij verbiedde me eigenlijk om er nog mee te sturen
pi_107374665
pi_107374752
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik heb nooit iets gedaan. I swear. Ik ben trouwens een maagd.
Ik heb hen op facebook toegevoegd en ik heb hun gsm nummers. Ik stuur af en toe een vriendschappelijk bericht. De vriendin van mijn beste vriend kan het goed met me vinden. We chatten vaak op msn als vrienden. Nu blijkt dat mijn vrienden dat niet oke vinden en twijfelen aan mijn intenties. Ik zou nooit of te nimmer iets met haar ondernemen.
En ik was gekwetst omdat ze me daar na al die jaren niet in vertrouwen
Ach ja...als jij dat toevoegen / gsm nummers regelen achter de rug van je vrienden om doet kan ik me voorstellen dat ze zoiets hebben van wtf... Kijk gaan jullie vaker met elkaar wat drinken is het wat beter te begrijpen dat je hun 06 zou hebben.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_107374779
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:33 schreef zarGon het volgende:
Ze zeiden tegen mij dat het de ongeschreven regel is dat vrienden geen contact hebben met de vriendinnen. Ik mag wel wat zeggen (oppervlakkig) als we uit gaan maar chatgesprekken op msn en sms'en gaat te ver en is not done.
Ik heb nooit iets sexueels ondernomen. Dat zou ik nooit doen en dat ben ik ook niet van plan
pi_107374859
Je moet ook niet zo vaak met 't vriendin van jouw vriend praten :|W
Het is gewoon verkeerd.
En je bent toch geen kind meer? Meteen iemand van FB verwijderen omdat jullie ruzie hebben"zo dat zou ze leren" :+
pi_107374954
quote:
15s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Het is 1 persoon die het probleem stelde en 1 die zei dat hij ook vindt dat er geen contact mag zijn. De anderen hebben er geen mening over uitgesproken
pi_107375056
quote:
15s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Je moet ook niet zo vaak met 't vriendin van jouw vriend praten :|W
Het is gewoon verkeerd.
En je bent toch geen kind meer? Meteen iemand van FB verwijderen omdat jullie ruzie hebben"zo dat zou ze leren" :+
Ik wil er geen contact meer mee. Ik vertrek binnenkort op reis en ik wil mijn foto's en alles wat ik doe niet delen met mensen die me niet vertrouwen. Een gesprek met hun zou niks meer uithalen omdat alles gezegd is.
  zondag 29 januari 2012 @ 20:39:43 #15
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_107375075
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:35 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ze zeiden tegen mij dat het de ongeschreven regel is dat vrienden geen contact hebben met de vriendinnen. Ik mag wel wat zeggen (oppervlakkig) als we uit gaan maar chatgesprekken op msn en sms'en gaat te ver en is not done.
Ik heb nooit iets sexueels ondernomen. Dat zou ik nooit doen en dat ben ik ook niet van plan
Die regel bestaat niet. Jij en je vrienden moeten met jullie begeleiders praten om dit probleem op te lossen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_107375115
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:39 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik wil er geen contact meer mee. Ik vertrek binnenkort op reis en ik wil mijn foto's en alles wat ik doe niet delen met mensen die me niet vertrouwen. Een gesprek met hun zou niks meer uithalen omdat alles gezegd is.
Waarom dit topic dan?
  zondag 29 januari 2012 @ 20:40:41 #17
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_107375132
Ja TS, dat is ook een ongeschreven regel als je 14 bent. Als je volwassen word, merk je dat die regel niet meer opgaat, en dan kan je contact zoeken met wie je wilt!!!

grgrgrrgrgrgr
pi_107375278
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Waarom dit topic dan?
Omdat mijn vader zegt dat ik niet zo agressief moet reageren, terwijl een chatvriendin het heel normaal vindt om dit soort vriendschappen te beëindigen.
Sommige mensen nemen er blijkbaar geen aanstoot aan dat ze 4 keer na elkaar niet worden uitgevraagd en dan niet worden gevraagd voor een verjaardag. Ik wel
pi_107375311
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:39 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Nou, je zit er duidelijk mee, anders open je geen topic, of vind je dit gewoon leuk? :')
En wat zouden ze met jouw foto's kunnen doen :?
Nou, misschien kan je dan een gesprek voeren met jouw andere 4 vrienden, waarom zij niet meer met je praten. Zou wel meer gebeurd zijn denk ik, want echte vrienden laten elkaar echt niet zo maar opeens stikken.
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:37 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Het is 1 persoon die het probleem stelde en 1 die zei dat hij ook vindt dat er geen contact mag zijn. De anderen hebben er geen mening over uitgesproken
Nou, dat de anderen geen contact met je hebben is al een mening denk ik :')
Volgens mij heb je meer gedaan hoor, of jouw vrienden zijn allemaal klootzakken :')
  zondag 29 januari 2012 @ 20:45:08 #20
348191 Mr.117
I shoot my way out.
pi_107375399
Hoe oud zijn jullie? :')
En waar gingen die gesprekken over? Je kan namelijk niet over alles praten dan.
  zondag 29 januari 2012 @ 20:46:02 #21
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107375451
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:35 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

:')
Zijn jullie 13? :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_107375453
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nou, je zit er duidelijk mee, anders open je geen topic, of vind je dit gewoon leuk? :')
En wat zouden ze met jouw foto's kunnen doen :?
Nou, misschien kan je dan een gesprek voeren met jouw andere 4 vrienden, waarom zij niet meer met je praten. Zou wel meer gebeurd zijn denk ik, want echte vrienden laten elkaar echt niet zo maar opeens stikken.

[..]

Nou, dat de anderen geen contact met je hebben is al een mening denk ik :')
Volgens mij heb je meer gedaan hoor, of jouw vrienden zijn allemaal klootzakken :')
Ik heb echt niks meer gedaan.
Ik zit niet met die 2, maar met de 4 anderen
pi_107375466
Something doesn't add up.
pi_107375467
En waar ga je op reis? :D
pi_107375500
quote:
8s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

:')
Zijn jullie 13? :')
Dat vind ik van hun reactie. Vind je dat ik ergens kinderachtig heb gereageerd? Is het kinderachtig van mij om bevriend te willen zijn met hun vriendinnen?
  zondag 29 januari 2012 @ 20:48:06 #26
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_107375559
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Dat vind ik van hun reactie. Vind je dat ik ergens kinderachtig heb gereageerd? Is het kinderachtig van mij om bevriend te willen zijn met hun vriendinnen?
Het is kinderachtig dat jij hun verwijderd van FB, en vervolgens is het kinderachtig dat je een topic opent op Fok!.

Volwassenen pakken een knuppel en bellen aan bij jou 'vrienden'.
pi_107375561
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:46 schreef zarGon het volgende:
Echt hea, ik geloof er geen kut van :')

Hoe oud ben je dan ts? En jouw vrienden? En heb je maar 6 vrienden :?
  zondag 29 januari 2012 @ 20:49:17 #28
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107375623
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Je mag gewoon vrienden zijn met de vriendin van je mattie hoor :') Als zij er niet mee om kunnen gaan zegt dat enorm veel over hun vertrouwen in jou en zijn vriendin, waarschijnlijk ben je ze zo beter af :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_107375677
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:46 schreef zarGon het volgende:
Echt Zargon, ik heb nooit iets ondernomen en dat beweren ze ook niet. Maar ze vertrouwen het niet. Die ene zei ook dat hij dacht dat ik informatie van de kerels (mannenpraat die de vrouwen niet mogen horen) doorspeelde naar de vriendinnen.
Er waren nog andere meningsverschillen hier bovenop. Ik heb me een keer gemengd in het druggebruik van een vriend en er zijn problemen van gekomen. Daar ging het ook weer over.
Maar ik heb nooit een vriendin van hen aangeraakt of iets ondernomen. Die vriendinnen zelf beweren ook niet het tegendeel en ik kan er nog steeds goed mee om
pi_107375791
Nou, biedt gewoon je excuses aan en zeg dat je geen bedoelingen had met hun vriendinnen en dat jullie nu minder contact zullen hebben en dat het gewoon een misverstand was, wees een man en durf jouw fouten toe te geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')