quote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Zou wel aan jou liggen als ze allemaal zo reageren....
Ik heb nooit iets gedaan. I swear. Ik ben trouwens een maagd.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef rene90 het volgende:
Wat is het hele verhaal? Blijkbaar heb je wel dingen gedaan als zoveel vrienden twijfelen aan je oprechtheid bij hun vriendinnen. Dat lijkt me een vrij belangrijk stuk.
Ach ja...als jij dat toevoegen / gsm nummers regelen achter de rug van je vrienden om doet kan ik me voorstellen dat ze zoiets hebben van wtf... Kijk gaan jullie vaker met elkaar wat drinken is het wat beter te begrijpen dat je hun 06 zou hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gedaan. I swear. Ik ben trouwens een maagd.
Ik heb hen op facebook toegevoegd en ik heb hun gsm nummers. Ik stuur af en toe een vriendschappelijk bericht. De vriendin van mijn beste vriend kan het goed met me vinden. We chatten vaak op msn als vrienden. Nu blijkt dat mijn vrienden dat niet oke vinden en twijfelen aan mijn intenties. Ik zou nooit of te nimmer iets met haar ondernemen.
En ik was gekwetst omdat ze me daar na al die jaren niet in vertrouwen
Ze zeiden tegen mij dat het de ongeschreven regel is dat vrienden geen contact hebben met de vriendinnen. Ik mag wel wat zeggen (oppervlakkig) als we uit gaan maar chatgesprekken op msn en sms'en gaat te ver en is not done.quote:
Het is 1 persoon die het probleem stelde en 1 die zei dat hij ook vindt dat er geen contact mag zijn. De anderen hebben er geen mening over uitgesprokenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Zou wel aan jou liggen als ze allemaal zo reageren....
Ik wil er geen contact meer mee. Ik vertrek binnenkort op reis en ik wil mijn foto's en alles wat ik doe niet delen met mensen die me niet vertrouwen. Een gesprek met hun zou niks meer uithalen omdat alles gezegd is.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Je moet ook niet zo vaak met 't vriendin van jouw vriend praten![]()
Het is gewoon verkeerd.
En je bent toch geen kind meer? Meteen iemand van FB verwijderen omdat jullie ruzie hebben"zo dat zou ze leren"
Die regel bestaat niet. Jij en je vrienden moeten met jullie begeleiders praten om dit probleem op te lossen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:35 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ze zeiden tegen mij dat het de ongeschreven regel is dat vrienden geen contact hebben met de vriendinnen. Ik mag wel wat zeggen (oppervlakkig) als we uit gaan maar chatgesprekken op msn en sms'en gaat te ver en is not done.
Ik heb nooit iets sexueels ondernomen. Dat zou ik nooit doen en dat ben ik ook niet van plan
Waarom dit topic dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:39 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik wil er geen contact meer mee. Ik vertrek binnenkort op reis en ik wil mijn foto's en alles wat ik doe niet delen met mensen die me niet vertrouwen. Een gesprek met hun zou niks meer uithalen omdat alles gezegd is.
Omdat mijn vader zegt dat ik niet zo agressief moet reageren, terwijl een chatvriendin het heel normaal vindt om dit soort vriendschappen te beëindigen.quote:
Nou, je zit er duidelijk mee, anders open je geen topic, of vind je dit gewoon leuk?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:39 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik wil er geen contact meer mee. Ik vertrek binnenkort op reis en ik wil mijn foto's en alles wat ik doe niet delen met mensen die me niet vertrouwen. Een gesprek met hun zou niks meer uithalen omdat alles gezegd is.
Nou, dat de anderen geen contact met je hebben is al een mening denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 20:37 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Het is 1 persoon die het probleem stelde en 1 die zei dat hij ook vindt dat er geen contact mag zijn. De anderen hebben er geen mening over uitgesproken
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:35 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ze zeiden tegen mij dat het de ongeschreven regel is dat vrienden geen contact hebben met de vriendinnen. Ik mag wel wat zeggen (oppervlakkig) als we uit gaan maar chatgesprekken op msn en sms'en gaat te ver en is not done.
Ik heb nooit iets sexueels ondernomen. Dat zou ik nooit doen en dat ben ik ook niet van plan
Ik heb echt niks meer gedaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, je zit er duidelijk mee, anders open je geen topic, of vind je dit gewoon leuk?
En wat zouden ze met jouw foto's kunnen doen![]()
Nou, misschien kan je dan een gesprek voeren met jouw andere 4 vrienden, waarom zij niet meer met je praten. Zou wel meer gebeurd zijn denk ik, want echte vrienden laten elkaar echt niet zo maar opeens stikken.
[..]
Nou, dat de anderen geen contact met je hebben is al een mening denk ik
Volgens mij heb je meer gedaan hoor, of jouw vrienden zijn allemaal klootzakken
Dat vind ik van hun reactie. Vind je dat ik ergens kinderachtig heb gereageerd? Is het kinderachtig van mij om bevriend te willen zijn met hun vriendinnen?quote:
Het is kinderachtig dat jij hun verwijderd van FB, en vervolgens is het kinderachtig dat je een topic opent op Fok!.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dat vind ik van hun reactie. Vind je dat ik ergens kinderachtig heb gereageerd? Is het kinderachtig van mij om bevriend te willen zijn met hun vriendinnen?
Echt hea, ik geloof er geen kut vanquote:
Je mag gewoon vrienden zijn met de vriendin van je mattie hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dat vind ik van hun reactie. Vind je dat ik ergens kinderachtig heb gereageerd? Is het kinderachtig van mij om bevriend te willen zijn met hun vriendinnen?
Echt Zargon, ik heb nooit iets ondernomen en dat beweren ze ook niet. Maar ze vertrouwen het niet. Die ene zei ook dat hij dacht dat ik informatie van de kerels (mannenpraat die de vrouwen niet mogen horen) doorspeelde naar de vriendinnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |