Al dat viezige zogenaamde romantische gebeurenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh wacht het was de 15e. Na Valentijn i.p.v. ervoor (wat we godzijdank nooit vierden overigens). Het was op een dinsdag namelijk.
Op de middelbare school kon je ook dan een roos naar iemand versturen of een kaartje of een ballon. Ik heb het nooit gedaanquote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef Steve het volgende:
Ik ben best voor romantiek, maar valentijnsdag vind ik daar te gemaakt en te gekozen voor.
Het originele valentijnsgebeuren, met anonieme briefjes, vind ik dan wel weer wat hebben op zich.
Me neitherquote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de middelbare school kon je ook dan een roos naar iemand versturen of een kaartje of een ballon. Ik heb het nooit gedaan. En ook nooit iets ontvangen in die 6 jaar
.
tis watquote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op Friso in Februari?
Ik ben afgelopen vrijdag niet een keer versierd. Zelfs niet door vieze oude mannen
.
Perhapsquote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op Friso in Februari?
Ik ben afgelopen vrijdag niet een keer versierd. Zelfs niet door vieze oude mannen
.
Ik post hier om jou (en Patrick) terug te halen, dat moet genoeg zijn.quote:
Patrick is hier niet, want geen homo.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik post hier om jou (en Patrick) terug te halen, dat moet genoeg zijn.
Dan geef je het maar door aan hem.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick is hier niet, want geen homo.
had ik mijn best moeten doen ?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op Friso in Februari?
.
En dus reageer je dat maar op mij af!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op Friso in Februari?
.
Ik heb niets gedaanquote:Op zondag 29 januari 2012 20:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
En dus reageer je dat maar op mij af!
Het zou verboden moeten worden
We moeten zelf achter de tafels staan om berichtjes uit te delen en aan te nemen, tochquote:
Zover ik begrepen heb wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
We moeten zelf achter de tafels staan om berichtjes uit te delen en aan te nemen, toch?
Lijkt me best leuk. Als er maar wat afwisseling in zitquote:
we hebben ook veel mensen beneden nodig om de stickers met nummertjes uit te delen en uitleg te gevenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk. Als er maar wat afwisseling in zit. Wil natuurlijk ook zelf wel in het oog springen van mijn geheime valentijns
.
volgens mij vond j al die aandacht niet erg :-)quote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef Steve het volgende:
Ik ga in ieder geval niet als Cupido rondlopen, zoals J vrijdag.. Heb ik het lijf én het lef niet voor.
.
Hij zag er wel goed uit op de foto'squote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef Steve het volgende:
Ik ga in ieder geval niet als Cupido rondlopen, zoals J vrijdag.. Heb ik het lijf én het lef niet voor.
.
Wat had ie aan dan? Voor een bescheiden vergoeding wil ik het wel overwegen...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef Steve het volgende:
.
Een broek en vleugelsquote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat had ie aan dan? Voor een bescheiden vergoeding wil ik het wel overwegen...
Een echte broek? Of een heel klein broekje?quote:
Ohquote:Op zondag 29 januari 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij had een spijkerbroek aan ofzo. Maar Friso kan je niet betalen daarvoor hoor, we kunnen niks missen
.
We zijn geen praatfeestjequote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh
Kunnen jullie niet een keer wat doen met boeken? Het Friso boekenbal of zo?
Ja, qua thema bedoelde ik ookquote:
Wat moet je daar nou weer mee als thema? Dat past toch helemaal nietquote:
Weet ik veel, ik opper ook maar watquote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee als thema? Dat past toch helemaal nietof wel?
Misschien kan het wel vernieuwend zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik opper ook maar watIk weet helemaal niet hoe andere thema's worden ingevuld.
Ik heb geen medelijden met de stoelquote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zit die leuning in je rug helemaal niet fijn.
Waarom was dat ook het eerste waar ik aan dacht?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zit die leuning in je rug helemaal niet fijn.
Hoiquote:Op zondag 29 januari 2012 22:03 schreef Steve het volgende:
Erik! MisterO! Renesite! SAJ! Stroek! TMM! TV! Wonderer!.
Je kan hem ook een plekje in een warm bed aanbiedenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou vragen of ie zich aan zou willen kleden...rare jongen...een beetje naakt voor een open raam zitten en dat met dit weer.
splashquote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, ik blijf lekker samen met de homo's douchen
Met hetero's douchen is leukerquote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, ik blijf lekker samen met de homo's douchen
Jij bent toch veel te sterk voor SAJ?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:07 schreef MisterO het volgende:
SAJ, ga je nou een keer switchen van sportschool? Kunnen we samen sportenis leuker
gewoon zelf warm knuffelenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kan hem ook een plekje in een warm bed aanbieden
Ik maak hem af jaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent toch veel te sterk voor SAJ?
Het is altijd leuk om te douchenquote:
En waar slaap ik dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kan hem ook een plekje in een warm bed aanbieden
Alles is wat overdreven.quote:
Op het gebied van zoete witte wijn met ijs zuipen misschien ja.quote:
Zooo 2 jaar geledenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op het gebied van zoete witte wijn met ijs zuipen misschien ja.
Ja MisterO is wel zo;n Canei typetjequote:Op zondag 29 januari 2012 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op het gebied van zoete witte wijn met ijs zuipen misschien ja.
Cosmo is aan het werk, zag ik netquote:
Ik heb geen idee, souvenir uit Finlandquote:
Homoquote:
Nou ik heb de afgelopen maanden iets teveel rose gedronken om verschillende redenen en dat gaat niet goed samen met je lijf in vorm houden.quote:
port is nog moeilijker zonder te morsen, en toch was mijn witte broek nog brandschoonquote:Op zondag 29 januari 2012 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind wijn ook erg lekker hoor, maar ik vind het op stap niks. Sowieso is rode wijn een no-go ivm iedereen onderknoeien, en wit is in veel kroegen kater-koppijnwijn. En bier is gewoon lekkker en makkelijk en kan lekker doorgedronken worden
.
Maar op een terrasje met een glaasje wijn![]()
. Of bij een diner
. Of 's avonds thuis op de bank
.
Woensdag cocktailavondquote:Op zondag 29 januari 2012 22:48 schreef Renesite het volgende:
Cocktails in de stad zijn sowieso onbetaalbaar.
Helemaal niet bedoel je.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt wel eens betere grappige opmerkingen gepost TV, deze doet het niet helemaal.
TV is moe en brak... dit is het beste wat ik vanavond te bieden hebquote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt wel eens betere grappige opmerkingen gepost TV, deze doet het niet helemaal.
We gaan wel zuupen als je weer terug bentquote:
Ben jij al weer in NL?quote:
nog tijd/ruimte om op tully river te gaan raften ?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben in townsville. Vandaag naar magnetic island en daarna door naar Cairns. Laatste plek. Vrijdag terug naar Sydney. Zaterdag terug naar huis. Zondag thuis.
Ik haat raften.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog tijd/ruimte om op tully river te gaan raften ?
is wel onwijs leuk daar
Ik vind Zuid-Frankrijk, Italië en Spanje ook al ver.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
In verre landen is het nu ook gewoon zomer.
Ik bedoelde het eigenlijk ook in opdracht. En commerciële teksten zijn vaak ook meer fictie dan non-fictie.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ben niet zo goed in nonfictie zonder opdracht, maar dat kan ik ook proberen ja. Alle beetjes helpen
Idd. Gewoon boodschappen doen in een klein Frans dorpje is toch al geweldig.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij hoeven vakanties ook niet zo veel verder hoor. Sowieso houd ik best van de Europese cultuur enzo.
In de gouden koets meerijden? Samen met Bea zwaaien vanaf het bordes?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
En Yuri, wat zijn jouw dromen nou in het leven?
Wauw dat klinkt geil.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:30 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
In de gouden koets meerijden? Samen met Bea zwaaien vanaf het bordes?
zo debiel rijk zijn dat ik dingen kan doen gewoon omdat het kanquote:Op maandag 30 januari 2012 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
En Yuri, wat zijn jouw dromen nou in het leven?
Ah, zo kan het dus ook!quote:
quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:30 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
In de gouden koets meerijden? Samen met Bea zwaaien vanaf het bordes?
Ik was verbaasd je te zien eigenlijk, dacht dat je niet naar Amsterdam kwam.quote:
Ik bedenk me ineens wat ik jou vorige maand nou verteld zou hebben.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens wat ik jou vorige maand nou verteld zou hebben..
Ja dat hield me nog bezig..
Wat wat wat!?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens wat ik jou vorige maand nou verteld zou hebben..
Ja dat hield me nog bezig..
dat ga ik natuurlijk niet vertellen, er moet wat te fantaseren overblijven, daarbij komt, ik laat Steve nog even spartelenquote:
Knap gemaakt jaquote:Op maandag 30 januari 2012 17:44 schreef Steve het volgende:
Dat vind ik best leuk bedacht/gemaakt als huwelijksaanzoek..
Vogelpoep?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Er valt hier een soort van drap uit de lucht. Ziet er uit als sneeuw, maar op de grond is het vies, nat en papperig.
Ik heb stukken gelopen. Zei zo'n snotneus "Je kunt gewoon fietsen hoor, geen mietje zijn!"quote:Op maandag 30 januari 2012 19:45 schreef Steve het volgende:
Hier is alles goed wit. En spekglad.. Was even glibberen op de fiets net.
De helft ligt in het ziekenhuis, uitgegledenquote:
Ik kon het er gewoon afvegen vanochtend!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:58 schreef Peter het volgende:
Hier is niets wit, behalve geparkeerde auto's.
(grmbl, dat wordt krabben morgen...)
Macbook Airquote:Op maandag 30 januari 2012 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En verder: Windows 7 werkt best lekker op een macbook air
jij temperatuurt je bed?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:57 schreef Renesite het volgende:
7,9 graden in bed. Un fucking believe able!
Juppppquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:18 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Is dit een teken van instemming?
Ik heb zomer.quote:
Ik heb t hier 30 graden in bed.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:57 schreef Renesite het volgende:
7,9 graden in bed. Un fucking believe able!
Wanneer kom je terug?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zomer.
Zo'n 35 graden. Pfffff. En heul vochtig.
En dan straks naar -10 heb ik begrepen?
Aii.......
ik verwacht dat de meeste sneeuw dan wel weg is hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja. Goed voor een return of the icequeen.
mee eens. Spreek je af met iemand van internet, komt ie niet opdagen! Reageert niet op berichtjes en belletjes. Dus na een half uur wachten in de kou maar weer de trein terug naar Utrecht gepakt.quote:
Erg!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
mee eens. Spreek je af met iemand van internet, komt ie niet opdagen! Reageert niet op berichtjes en belletjes. Dus na een half uur wachten in de kou maar weer de trein terug naar Utrecht gepakt.
Ow ja: fotooooooooooooooquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
mee eens. Spreek je af met iemand van internet, komt ie niet opdagen! Reageert niet op berichtjes en belletjes. Dus na een half uur wachten in de kou maar weer de trein terug naar Utrecht gepakt.
wat doe jij in den bosch ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Erg!
Assistente niet komen opdagen id winkel, collega stond id vrieskou, terwijl ik in Den Bosch zat. En ze neemt nog steeds niet de telefoon op waar ze in godsnaam is.
Collectiepresentatie, de zomermodellen bekeken.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nou deze dag had voor mij niet beter kunnen zijn, zojuist grote sprongen voorwaarts gemaakt wat gezondheid betrefd, nou ja de sprongen heb ik de afgelopen maand gemaakt, vandaag kreeg ik het gemeette resultaat, niet alleen verlies ik gewicht, mijn suikerwaardes zijn voor het eerst in 5 jaar goed!
Wat overigens bewijst dat light frisdrank je suikerspiegel niet verlaagd, gewoon water wel!
oh ja jullie hoofdkantoor zit daar in de maadpoort aan de andere kant van de a59 toch ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Collectiepresentatie, de zomermodellen bekeken.
En lunchen enzo
Klopt, klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh ja jullie hoofdkantoor zit daar in de maadpoort aan de andere kant van de a59 toch ?
goed bezig en een felicitatie waard. En light is vooral een marketing trucjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nou deze dag had voor mij niet beter kunnen zijn, zojuist grote sprongen voorwaarts gemaakt wat gezondheid betrefd, nou ja de sprongen heb ik de afgelopen maand gemaakt, vandaag kreeg ik het gemeette resultaat, niet alleen verlies ik gewicht, mijn suikerwaardes zijn voor het eerst in 5 jaar goed!
Wat overigens bewijst dat light frisdrank je suikerspiegel niet verlaagd, gewoon water wel!
moet je mieke eens vragen. Die zat in dat wereldje met proteine shakes and stuffquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef MisterO het volgende:
Ik wil wat creatine en whey kopen, mensen hier ervaring mee?
Dat is niet helemaal waar. Iemand die diabetes heeft merkt echt wel het verschil of 'ie gewone of licht-cola drinkt. Bij light stijgt de bloedglucosegehalte veeeeel minder hard.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:56 schreef Stroekie het volgende:
goed bezig en een felicitatie waard. En light is vooral een marketing trucje
in mijn opinie is adpartaam toch slechter voor de mens dan reguliere suikerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Iemand die diabetes heeft merkt echt wel het verschil of 'ie gewone of licht-cola drinkt. Bij light stijgt de bloedglucosegehalte veeeeel minder hard.
Dan heb je het over heel andere gevolgen van het gebruik van bepaalde soorten zoetstoffen, daar ging het nu niet over.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:04 schreef Stroekie het volgende:
in mijn opinie is adpartaam toch slechter voor de mens dan reguliere suiker
Ik proef dus echt geen verschilquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Light bah. Ik ben wel dik. Vandaag maar broek gekocht maatje groter..
Creatine heb je niet nodig. Ik heb whey van Walmart maar daar heb je niks aan, maar die dure merken zijn niet per se beter dan de dure dus gewoon de goedkoopste die je kunt vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef MisterO het volgende:
Ik wil wat creatine en whey kopen, mensen hier ervaring mee?
Hoezo heb ik niks aan Creatine, geen goede ervaring mee?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Creatine heb je niet nodig. Ik heb whey van Walmart maar daar heb je niks aan, maar die dure merken zijn niet per se beter dan de dure dus gewoon de goedkoopste die je kunt vinden.
Zo kun je het ook noemen ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je mieke eens vragen. Die zat in dat wereldje met proteine shakes and stuff
Ja he?quote:
minder hard, maar het stijgt dus wel, ik heb grote resultaten geboekt met mijn watermaandquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Iemand die diabetes heeft merkt echt wel het verschil of 'ie gewone of licht-cola drinkt. Bij light stijgt de bloedglucosegehalte veeeeel minder hard.
Ik hoop niet dat die poster levensgroot is... dan is Ang3l een reus!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:26 schreef De_Directeur het volgende:
Zullen we een meet organiseren om een snor te tekenen op die levensgrote poster van Ang3l?
Afgelopen maandag toen ik met een vriendin in de gaykroeg in Utrecht zat (mee te zingen met vanalles en nog wat) vroegen twee homo's die met haar gingen roken ook aan haar of ik haar vriend was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:36 schreef wonderer het volgende:
Mijn sport coach ging ervan uit dat ik hetero was
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Afgelopen maandag toen ik met een vriendin in de gaykroeg in Utrecht zat (mee te zingen met vanalles en nog wat) vroegen twee homo's die met haar gingen roken ook aan haar of ik haar vriend was.
It's a curse!
Dat is wel heel naief...quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Afgelopen maandag toen ik met een vriendin in de gaykroeg in Utrecht zat (mee te zingen met vanalles en nog wat) vroegen twee homo's die met haar gingen roken ook aan haar of ik haar vriend was.
It's a curse!
Regenboogarmband, regenboogring, twee regenboogoorbellen alleen in mijn rechteroor... die stomme hetero's zijn ook nergens van op de hoogte, hequote:Op woensdag 1 februari 2012 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
It's a curse!
Dat kan je bij instellingen (bij overig en dan ergens een vinkje) ook weer uitschakelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is wel heel naief...
Hej het quoten is anders
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die poster levensgroot is... dan is Ang3l een reus!
De tweede betekenis dus.quote:le·vens·groot bn, bw 1 overeenkomstig de ware grootte 2 bijzonder groot
Foto?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
Gurl, my gay homosexual coach is doable
Neuk hem en klaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
De vraag is of hij jou doable vindtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb geen interesse in jouw hoofd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry, geen interesse in weer een van je verhaaltjes voor het slapengaan.
Magic 8 ball zegt... Neequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De vraag is of hij jou doable vindt
quote:
Mooi.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb geen interesse in jouw hoofd.
Ik zit De hel van '63 te kijken. Ik ben maar een kwart Fries, maar het heeft toch wel wat...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Deze kou kan maar beter een Elfstedentocht opleveren volgende week
voor een elfstedentocht heb je tenminste 14 nachten -14 aaneen nodig, dus dat loopt wel losquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Deze kou kan maar beter een Elfstedentocht opleveren volgende week
Ik ook, maar tot nu toe vind ik em lichtelijk tegenvallen...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit De hel van '63 te kijken. Ik ben maar een kwart Fries, maar het heeft toch wel wat...
Peter Tuinman, Pierre Bokma, Chris Zegers...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ook, maar tot nu toe vind ik em lichtelijk tegenvallen...
Je bedoelt met de acteur die iemand hier heeft ingehuurd om die kloon te spelen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zojuist geskyped met Cavalinho, het gaat beter hem, gelukkig
Richard Brooks?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt met de acteur die iemand hier heeft ingehuurd om die kloon te spelen?
/De_Directeur.
ik heb bijna 2 uur met hem gesproken, dit is echt geen acteurquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt met de acteur die iemand hier heeft ingehuurd om die kloon te spelen?
/De_Directeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |