Al dat viezige zogenaamde romantische gebeurenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh wacht het was de 15e. Na Valentijn i.p.v. ervoor (wat we godzijdank nooit vierden overigens). Het was op een dinsdag namelijk.
Op de middelbare school kon je ook dan een roos naar iemand versturen of een kaartje of een ballon. Ik heb het nooit gedaanquote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef Steve het volgende:
Ik ben best voor romantiek, maar valentijnsdag vind ik daar te gemaakt en te gekozen voor.
Het originele valentijnsgebeuren, met anonieme briefjes, vind ik dan wel weer wat hebben op zich.
Me neitherquote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de middelbare school kon je ook dan een roos naar iemand versturen of een kaartje of een ballon. Ik heb het nooit gedaan. En ook nooit iets ontvangen in die 6 jaar
.
tis watquote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op Friso in Februari?
Ik ben afgelopen vrijdag niet een keer versierd. Zelfs niet door vieze oude mannen
.
Perhapsquote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op Friso in Februari?
Ik ben afgelopen vrijdag niet een keer versierd. Zelfs niet door vieze oude mannen
.
Ik post hier om jou (en Patrick) terug te halen, dat moet genoeg zijn.quote:
Patrick is hier niet, want geen homo.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik post hier om jou (en Patrick) terug te halen, dat moet genoeg zijn.
Dan geef je het maar door aan hem.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick is hier niet, want geen homo.
had ik mijn best moeten doen ?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op Friso in Februari?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |