SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Dat valt vies tegenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, en hij kan vast goed tegen een balletje schoppen.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Vanavond weer nieuwe top gear
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ze lijkt er idd wel op ja, ook niet helemaal. Maar ze is te doenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga zo hard een vrouw uit Spanje zoeken.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik vind haar veel mooier dan de echte. Vooral als ze haar haren los heeft.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze lijkt er idd wel op ja, ook niet helemaal. Maar ze is te doen
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ik vind der lelijk, erg lelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga zo hard een vrouw uit Spanje zoeken.![]()
Ja, maar jij bent ook voor Ajax, dus ik kan jou niet serieus nemen.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Lelijk?!?!?!quote:
Kan me voorstellen dat je er niet tot aangetrokken voelt, maar lelijk!?@?!?@'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:
Ze is erg knap. Ik vind Angelina Jolie zelf niks aan, en de dame in kwestie ook niet. Maar lelijk zijn ze zeker niet.![]()
Doop wil dit:
And he probably jizzed in his pants while seeing this picture!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
OMG TELEPATHIE 2012 NWO ILLUMINATI REPTILIANS VRIJMETSELAARS EINZ!!@2!1111quote:Op zondag 29 januari 2012 18:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is precies waar ik aan dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |