Ik heb geen handsbal gezien? Volgens mij hebben heel veel Fok!'ers dat gemist, behalve jij en nog iemand.quote:
Ik heb het ook niet gezienquote:Op zondag 29 januari 2012 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb geen handsbal gezien? Volgens mij hebben heel veel Fok!'ers dat gemist, behalve jij en nog iemand.
Naja, iedereen heeft het dus gemist.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien. Schijnt dat er hands is gemaakt door Anita...
ja, beter versiert ie in elke wedstrijd een penalty.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef ajacied4lf het volgende: [..] Nee, dat nog niet. Moet het niveau wel vasthouden.
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, beter versiert ie in elke wedstrijd een penalty.
vlak voor de 0-1 toch? Ik zag alleen dat de spelers er zelf over klaagden ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien. Schijnt dat er hands is gemaakt door Anita...
ja ok, maar ik denk dat ze vanavond nog wel discussie zullen voeren over die penalty bij feyenoord.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:53 schreef Daywalk3r het volgende:
@engeltje1985 Ja het was geen penal maar dat was moeilijk in te schatten voor de arbitrage. Ook de buitenspel goal bij Groningen was niet te zien. Dus vond ik dat ze weinig fout deden.
Bij de achteraf-analisten wel jaquote:Op zondag 29 januari 2012 16:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja ok, maar ik denk dat ze vanavond nog wel discussie zullen voeren over die penalty bij feyenoord.
Heej, niet zo vloeken.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind Vitesse nu eenmaal een sympathiekere club...
Gevallen of gehuild?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:06 schreef Jojoortje het volgende:
Heel Twente gemist en het eerste half uur van NEC.
In slaap gevallen.
Sweet, sweet tears...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |