mwa.. 2 weken verzendtijd ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat je vanuit de US sneller bent.
Hier hetzelfdequote:Op zondag 4 maart 2012 23:26 schreef remlof het volgende:
Toekomstig iPad-bezitter meldt zich.
Even woensdag afwachten
19.00 volgens mij. Waar weet ik niet, kijk altijd met collega's op mijn werk.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:55 schreef Funkel het volgende:
Waar is de persconferentie woensdag te volgen? En hoelaat Ned tijd?
Echt slecht dat ze geen livestreams doen, het is fucking 2012. Anders kopen ze maar wat extra servers, met die fucking 100 miljardquote:Op maandag 5 maart 2012 18:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dacht niet dat er een openbare livestream was aangekondigd toch?
Maar de grote Apple sites houden wel weer een constant updatend blog bij
Misschien vanwege ongebruikelijke activiteit op je Store account? Ineens ingelogd op een vreemd apparaat in een ver land.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Jep. Ik denk niet dat het komt doordat ze het technisch niet kunnen trekken.
Trouwens gemaild naar support en kreeg vanochtend een mail terug dat mijn account het weer zou moeten doen, en ja, hij doet het weer.
Waarom hij nou geblokkeerd was is een beetje gek.
Denk dat het aan de mate van 'grootheid' ligt. Het iPhone 4s event werd ook niet gestreamed.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:18 schreef drbarisart het volgende:
Ze hebben in 2010 wel 2 events ofzo gestreamed. Waarom toen wel en nu niet meer?
http://www.engadget.com/2012/03/07/apple-ipad-3-liveblog/quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:03 schreef So_Surreal het volgende:
Iemand een link van een livefeed van de presentatie?
Jij begint steeds enger te worden manquote:Op maandag 5 maart 2012 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Stukje exclusiviteit denk ik is het. Apple wil de bezoekers in de zaal het gevoel geven dat zij als enigen in de wereld live meemaken waar miljoenen naar verlangen.
4g schijn je in Nederland nog niet te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:56 schreef alexmeijer het volgende:
Yup, voor mij een nieuwe iPad met 4G ivm GPS die mist in de normale
Klopt.. het gaat om de missende GPS in de Wi-Fi versiequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
4g schijn je in Nederland nog niet te kunnen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |