Ja, maar da's dus een 'uitgang' (beeld van iPad op ander apparaat). Ik wil een ingang, dus VAN camera náár iPad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef shhulp het volgende:
wil je dit draadloos of met draad doen? je hebt namelijk toch van die HDMI converters voor de iPad?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Zal niet zomaar gaan zonder tussenkomst van een computer denk ik.
Er zijn diverse apps die mediastreams kunnen openen, maar die moet dan wel ergens vandaan komen natuurlijk. Camera op computer, die maakt er een videostream van op het netwerk, de iPad ontvangt het.
wellicht met de camera connection kit, dat daar nog een of andere app voor is om die op deze manier te benutten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, maar da's dus een 'uitgang' (beeld van iPad op ander apparaat). Ik wil een ingang, dus VAN camera náár iPad..
Refurbished iPads voor 389 euro, terwijl ze -waarschijnlijk- binnen twee weken brandnieuw voor 379 of 399 te koop zijn. Groupon heeft zelden echt goede aanbiedingen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
iPad 2 vandaag vanaf 389 euro te bestellen bij groupon
Dream on levertijd zal wel heel schaars zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:35 schreef alexmeijer het volgende:
Jaah.... en hopelijk over 2,5 week de iPad 3 in huis, geld ligt al klaar
Weet ik... daarom direct bestellen zodra hij in de nederlandse itunes store komt te staanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:52 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Dream on levertijd zal wel heel schaars zijn
Ik denk dat je vanuit de US sneller bent.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:53 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Weet ik... daarom direct bestellen zodra hij in de nederlandse itunes store komt te staan
kabel? please...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:42 schreef Helpmefok het volgende:
Nee da's dus niet wat ik zoek.
Mijn digitale camera kan beelden 'uitsturen' naar een monitor (zoals een computer met een VGA of HDMI kabel). Deze beelden wil ik 'in' de iPad streamen, zodat ik OP de iPad kan zien wat ik 'zie' door de lens van mijn camera.
Je app account is geblokkeerd?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik iets wil kopen met mijn iPad krijg ik de melding dat ik iTunes support moet benaderen. Iemand enig idee hoe dit komt? Heb support al gemaild maar dat duurt natuurlijk een eeuwigheid.
Ja. :/quote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Dat is het enigste wat er in de melding staat?
Wanneer krijg je die melding?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik iets wil kopen met mijn iPad krijg ik de melding dat ik iTunes support moet benaderen. Iemand enig idee hoe dit komt? Heb support al gemaild maar dat duurt natuurlijk een eeuwigheid.
Als ik op de prijs druk en mijn wachtwoord heb ingevuld inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die melding?
Als je de App Store opent?
Of wanneer je op de prijs tikt en je wachtwoord invoert?
Werken andere diensten nog wel? (iTunes Store, iCloud)?
Kun je op een computer in iTunes nog wel inloggen met je Apple ID?
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
GVD, al meer dan drie dagen een harde penis en dit gaat nog wel even duren.
En ik word emotioneel als ik bedenk dat het nog drie nachtjes slapen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |