Hoe verwijder je alles? Ipad ook uit apparaatbeheer verwijderd?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kan iemand mij helpen? Mijn iPad wordt niet herkent in iTunes. Heb natuurlijk alle adviezen gevolgd van Apple op de site, maar blijf telkens maar hiermee uitkomen:
[ afbeelding ]
Waarom kan ik de driver niet gebruiken? Ook als ik alles weer verwijder en opnieuw installeer krijg ik deze foutmelding.
iTunes.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:38 schreef DancePlaza het volgende:
iemand een simple app voor mij waarbij ik wat film/series op me ipad kan zetten en deze gewoon kan bekijken op me ipad.
ik heb nu xmbc maar die is gekoppeld met me nas
Itunes + cineXplayer. Kan je avi, mkv, alles gewoon rechtstreeks op je ipad zetten en afspelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:38 schreef DancePlaza het volgende:
iemand een simple app voor mij waarbij ik wat film/series op me ipad kan zetten en deze gewoon kan bekijken op me ipad.
Zijn er veel van:quote:Op maandag 27 februari 2012 09:38 schreef DancePlaza het volgende:
Ik las ergens dat de iPad2 uit de schappen zal verdwijnen als de 3 uitkomt. Het is alleen erg lastig dat elke website weer wat anders meld'. Ze vermeldde ook dat de Ipad2 16gb wifi alleen beschikbaar blijft naast de iPad 3. Nu is het dus de vraag of ze de iPad3 duurder gaan verkopen, dan de 2 of de 2 verdwijnt.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben zelf overigens van mening dat als je wat minder geld wil uitgeven en je niet perse het nieuwste van het nieuwste hoeft je best een iPad 2 kunt aanschaffen wanneer de 3 uitkomt. Hij zal vast een beetje in prijs dalen en de 2 voldoet prima.
Want dat is de mo van Apple, hè?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:23 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik denk dat de 2 50 euro zakt en de 3 100 duurder wordt als de 2
dit is anders best een goede reactiequote:Op maandag 27 februari 2012 20:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de iPad2 uit de schappen zal verdwijnen als de 3 uitkomt. Het is alleen erg lastig dat elke website weer wat anders meld'. Ze vermeldde ook dat de Ipad2 16gb wifi alleen beschikbaar blijft naast de iPad 3. Nu is het dus de vraag of ze de iPad3 duurder gaan verkopen, dan de 2 of de 2 verdwijnt.
Ben nu aan het kijken voor een iPad maar het is zo zuur als de 16gb volgende week 50 euro goedkoper is of meer zelfs. Daarom houden ze alles ook zo stil waarschijnlijk![]()
Ik had er trouwens een klb-topic over gemaakt:
iPad 3 komt eraan
Maar daar werd ik niet veel wijzer van
De ipad 1 is al uit niet meer te koop volgens google shopping in Nederland.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat de 2 verdwijnt uit de schappen. Wellicht de 1 wel maar de 2, lijkt me onwaarschijnlijk.
Die van savior over de smartcover ?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dit is anders best een goede reactie
Ben benieuwd ..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want dat is de mo van Apple, hè?
Hoe moet ik dan screenshots makenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:45 schreef shhulp het volgende:
Zonder home button, als we het plaatje moeten geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |