Nee, over de camera is niet naar huis te schrijven maar soms wel handig.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:58 schreef jpjedi het volgende:
Het scherm is de reden dat ik niet voor de 2 gegaan ben maar van de 1 naar de 3 ga. Voor de rest volstaat mijn 1 nog perfect en zou niet weten wat ik met een camera op mijn ipad moet.
Ik heb hem voornamelijk daarvoor gekocht en ben er nog elke dag blij mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:06 schreef shhulp het volgende:
ja ik snap het, maar om speciaal een ipad te kopen alleen voor het feit dat het makkelijk is voor op de bank..
heb paar keer met zo'n ding gespeeld en een hele tijd een Galaxy Tab gehad.
stiekem zou ik er wel een willen alleen denk ik dat je aan een iphone genoeg hebt als je die hebt.
Niet echt. Goedkoopste variant zal wel weer richting de 500-550 gaan. Alhoewel ik dat nergens op kan baseren.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Al een kostenindicatie van release 3 ?
Is er ook al iets bekend over de mogelijke releasedatum? Ik ga in juni naar NY en zit er dan over te denken om de 3 te kopen. Tegen die tijd zal hij toch wel te koop zijn?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet echt. Goedkoopste variant zal wel weer richting de 500-550 gaan. Alhoewel ik dat nergens op kan baseren.
Als de geruchten kloppen wel idd.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is er ook al iets bekend over de mogelijke releasedatum? Ik ga in juni naar NY en zit er dan over te denken om de 3 te kopen. Tegen die tijd zal hij toch wel te koop zijn?
Evernotequote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef einschtein het volgende:
Ook mensen hier die een goede app voor het maken van notities werken?
Betaald of gratis, maakt me niet zo heel veel uit. Moet gewoon even een goede hebben.
Die is normaal 29 euro adviesprijs, wat een oplichterij: http://store.apple.com/nl/product/MC531ZM/Aquote:Op maandag 13 februari 2012 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.replacedirect.nl/dagdeal.html
USB en SD card connector voor 27,95
Op de school waar mn zus werkt lopen alle leerlingen al een jaar met een ipad. Boeken hebben ze bijna niet meer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef Aether het volgende:
Middelbare school in Hoorn stelt aanschaf iPad verplicht
Met iTunes U heeft Apple absoluut de toekomst van onderwijs laten zien. De interactieve iBooks zijn echt geweldig.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef Aether het volgende:
Middelbare school in Hoorn stelt aanschaf iPad verplicht
Had alleen liever een open format gezien; iets waar Apple het altijd over heeft.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met iTunes U heeft Apple absoluut de toekomst van onderwijs laten zien. De interactieve iBooks zijn echt geweldig.
Updaten naar iOS 5.0.1 als dat nog kan, anders ben je de lul. Dan redsn0w gebruiken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:32 schreef Furdinand het volgende:
hoe jailbreak je een iPad2 die op 4.3.5 draait??
Dat klopt, moet je wel met je ziggo internet verbinding verbonden zijn, dus het kan niet zomaar op straatquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:07 schreef AnneX het volgende:
Elders kwam ik tegen dat je met een Ziggo abbo dus teevee kunt kijken
op de aaipet !![]()
Gratis app.
Té gek! dat het allemaal maar kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |