Het is een prima upgrade voor mijn iPad 1. Jij kan beter wachten op de iPad 4.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zie echt geen reden om mijn 2 3g te verkopen voor een 3
Retina!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:34 schreef kikoooooo het volgende:
Dan koop je hem niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:34 schreef kikoooooo het volgende:
Staan allemaal en nieuw woord gelegd en geen bericht-/ geluidje...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
In de Instellingen van de iPad zelf (eerste scherm) naar Berichtgeving gaan en aanzetten dat de App meldingen mag geven.
I know en I did.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:14 schreef ColtZ40 het volgende:
Verzet je schakelaar naast de volumeregelaar.
Hoe the fuck maak je dan een verschil tussen welke versie je hebt?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:42 schreef __Saviour__ het volgende:
En het is trouwens geen iPad 3 en noch zal de opvolger iPad 4 gaan heten.
Gewoon 'iPad' vanaf nu.
Ipad van 2012 ..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe the fuck maak je dan een verschil tussen welke versie je hebt?.
Gewoon iPad3 of iPad 3e generatie. Fuck Apple en hun hipsterbenamingen
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:42 schreef __Saviour__ het volgende:
En het is trouwens geen iPad 3 en noch zal de opvolger iPad 4 gaan heten.
Gewoon 'iPad' vanaf nu.
iPad is gewoon iPad en als je onderscheid wil maken, kun je bijvoorbeeld het jaar erbij noemen. Het is een toekomstbestendige naamgeving. Anders hebben we straks de iPad 10. Klinkt gewoon niet lekker.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe the fuck maak je dan een verschil tussen welke versie je hebt?.
Gewoon iPad3 of iPad 3e generatie. Fuck Apple en hun hipsterbenamingen
iPad 3. Je krijgt de rambam maar, eng opvolgertje van retardbrapi.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
iPad is gewoon iPad en als je onderscheid wil maken, kun je bijvoorbeeld het jaar erbij noemen. Het is een toekomstbestendige naamgeving. Anders hebben we straks de iPad 10. Klinkt gewoon niet lekker.
Deze naamgeving zonder generatie erbij werkt ook prima voor de Macbooks.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
iPad 3. Je krijgt de rambam maar, eng opvolgertje van retardbrapi.
Is er nog hulp in de zaal?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:53 schreef AnneX het volgende:
Wie weet voor mij de oplossing?
Op de aaipet speel ik mee met de WF fok - competitie.
Sinds de laatste update zijn de berichtjes en geluidjes verdwenen dat een
tegenspeler een nieuw woord heeft gelegd.
Hoe los ik dat op?
Ik dacht opnieuw te dwnloaden en dat gaat niet![]()
/ gebruiker en geen nerd!
Heb je hem al een soft reset gegeven? Even home + power ingedrukt houden tot je t appeltje zietquote:
En dat een keer of 3 doen zodat je cache goed leeg is. Daarna even uit en aan zetten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je hem al een soft reset gegeven? Even home + power ingedrukt houden tot je t appeltje ziet
Kikooo en wolfrolfquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dat een keer of 3 doen zodat je cache goed leeg is. Daarna even uit en aan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |