nopequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat zou Siri nou toevoegen aan een ipad?
misschien geen vraag naar, of in latere updatequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:50 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Geweldig dat ze die prijs zo laag hebben kunnen houden (wat ook noodzakelijk is), nieuwe display, quad core, verbeterde batterijen en de camera om maar wat voorbeelden te noemen.
Ik snap alleen niet waarom er geen siri is op de ipad. Willen ze dat introduceren in iOS 6 als extratje ofzo?
Zit er geen GPS in de WiFi versie van de iPadquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:56 schreef alexmeijer het volgende:
Yup, voor mij een nieuwe iPad met 4G ivm GPS die mist in de normale
heeft er nooit ingezeten, nee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:34 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zit er geen GPS in de WiFi versie van de iPad?
Dat had ik met m'n iPhone 4 ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, updaten gelukt over the air.
Werd wel even wat zenuwachtig toen de iPad herstartte en het Apple logo verscheen met daaronder een laadbalk die minutenlang niks deed
quadcore GPU ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:50 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Geweldig dat ze die prijs zo laag hebben kunnen houden (wat ook noodzakelijk is), nieuwe display, quad core, verbeterde batterijen en de camera om maar wat voorbeelden te noemen.
Ik snap alleen niet waarom er geen siri is op de ipad. Willen ze dat introduceren in iOS 6 als extratje ofzo?
Was toch altijd al 479 in NL?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef remlof het volgende:
Hey, is de nieuwe iPad nu 20 euro goedkoper in Duitsland?
[ afbeelding ]
oke, maar het aantal foto's daar gelaten, hoe makkelijk is het om die foto's van m'n ipad af te krijgen, en dus ook uit itunes..? want kan me herinneren dat als ik nummers uit itunes sleep dat ze dan niet helemaal de 'oude' zijn..quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb er vrij weinig verstand van maar het klinkt alsof de iPad niet perse de handigste manier is om dit te doen. De extra stap door met iTunes te werken e.d. maakt het al wat lastiger als back-up device en als je gemiddeld 1000 RAW foto's per week wil backuppen denk ik dat je met het 16GB model niet uit de voeten kunt.
omdat ie lichter, sneller en handzamer is dan een laptop.. maar dan vraag ik me dus af of die ipad daar geschikt voor is of dat ik naar een android versie moet kijken.. of misschien de 64gb playbook.. maar dat is wel weer klein schermpjequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zou je een iPad als backup willen gebruiken? Van alle dingen die de iPad goed doet, is dit er niet eentje, en het geheugen is behoorlijk beperkt.
Vrij (flash) geheugen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:48 schreef boem-dikkie het volgende:
OTA update ging weer vlekkeloos. Helaas wel wat minder bij mijn iPhone, die zeurt opeens dat hij 1GB nodig heeft. Wut?
Een jaar gok ik, vergelijkbaar met de 3GS.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:29 schreef electronique het volgende:
hoelang zou de ipad 2 nog te koop zijn via apple?
Aangezien het amper 100 euro scheelt, lijkt de keuze mij behoorlijk makkelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:34 schreef electronique het volgende:
dan heb ik nog even bedenktijd of ik een 2 of 3 wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |