Ik dacht al dat het niet kon kloppen, maar het is dus inderdaad 16 GB ipv 64quote:Op zondag 29 januari 2012 15:54 schreef electronique het volgende:
Hmm ik kan nu een iPad 2 kopen voor 450 ( die met WiFi en 64 gb) en dan krijg ik er een gratis smartcover bij. Doen of wachten tot hij bij de premium reseller ook goedkoper wordt?
Ja. Via je serienummer.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:25 schreef electronique het volgende:
Kun je dan inderdaad garantie claimen via apple zelf? want dan is het natuurlijk geen probleem
ik ga denk ik ook hetzelfde doen ja. Maar ik kijk als de ipad 3 aangekondigd wordt of ik dan de ipad 3 of de 2 wil. Als ik nu een ipad koop heb ik over een paar weken een ipad 3 voor dezelfde prijs, of dezelfde ipad 2 voor minder geldquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:34 schreef gewooneenuser het volgende:
Ik wil graag een ipad 2 kopen, maar wil wachten tot de 3 uitkomt, omdat de 2 dan waarschijnlijk goedkoper zal zijn. In de winkel beweren ze echter dat de prijs niet zal verlagen. Lijkt mij een verkooppraatje? Waarschijnlijk weten ze in de winkels nog niet eens wat de 2 en de 3 tegen die tijd gaan kosten?
De derde iPad zal waarschijnlijk gewoon hetzelfde kosten als de iPads nu. Apple heeft doorgaans niet de gewoonte om een volgende generatie in een productlijn duurder te maken dan de vorige, dus waarom zouden ze dat nu wel opeens doen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:34 schreef gewooneenuser het volgende:
Ik wil graag een ipad 2 kopen, maar wil wachten tot de 3 uitkomt, omdat de 2 dan waarschijnlijk goedkoper zal zijn. In de winkel beweren ze echter dat de prijs niet zal verlagen. Lijkt mij een verkooppraatje? Waarschijnlijk weten ze in de winkels nog niet eens wat de 2 en de 3 tegen die tijd gaan kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |