Sowieso, schrijven 'om pagina's vol te krijgen'quote:Op maandag 6 februari 2012 17:14 schreef Booomer het volgende:
[..]
Waarom 12pt en 1,5 regelafstand? Wil je je pagina's zo snel mogelijk vol krijgen?
APA, de stijl van de American Psychology Association schrijft voor dat je in Times New Roman schrijft met lettergrootte 12 en regelafstand 1,5quote:Op maandag 6 februari 2012 17:14 schreef Booomer het volgende:
[..]
Waarom 12pt en 1,5 regelafstand? Wil je je pagina's zo snel mogelijk vol krijgen?
Heel veel docenten hebben dat probleem dat als je niet hun mening en hun denkwijze deelt je compleet fout zit. Worst teachers ever!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef Skv het volgende:
Zojuist ontving ik een mail van de docent van het vak waarbij het voorstel is geschreven. Hij is het voor een groot deel niet eens met mijn gedachtengang en vindt dat ik het aan moet passen.
Niet waar!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef automatic_ het volgende:
Bij ons is dat idd ook de eis / standaard waar je absoluut niet vanaf mag wijken.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:33 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
117 pagina's eindscriptie and counting!
Neem even wat daagjes vrij en ga wat anders doen? Desnoods je begeleider even op de hoogte brengen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:39 schreef Skv het volgende:
Mijn motivatie was al laag, maar nu mijn 'ex' het gisteren na vier jaar uitmaakte en ik nu aan het verhuizen ben vraag ik me af of ik er nog wel mee doorwil.
117? Hier ongeveer 25 met een maximum van 50 (en da's dus regelafstand 2). Gelukkig vinden ze beknopt en duidelijk belangrijker dan veelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:33 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
117 pagina's eindscriptie and counting!
Regelafstand 2?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
117? Hier ongeveer 25 met een maximum van 50 (en da's dus regelafstand 2). Gelukkig vinden ze beknopt en duidelijk belangrijker dan veel
Hè Getsie!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:39 schreef Skv het volgende:
Mijn motivatie was al laag, maar nu mijn 'ex' het gisteren na vier jaar uitmaakte en ik nu aan het verhuizen ben vraag ik me af of ik er nog wel mee doorwil.
Wel, da's sinds APA editie 6quote:
Nouja, ik ben in januari begonnen en verwacht in juli klaar te zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè Getsie!
Maar kom op hè!! De laatste loodjes... Je bent er bijna vanaf!!
Ik vind 't wachten vooral lastig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef xminator het volgende:
Beginnen is zo moeizaam.. Als ik eenmaal begonnen ben denk ik/hoop ik er wel vaart achter te zetten ..
Dat heb ik nu ook, heb pas morgen een gesprek. Dus ben nu voornamelijk literatuur aan het lezen...quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind 't wachten vooral lastig.
Als in: ik heb m'n outline al redelijk duidelijk en wil eigenlijk gewoon beginnen met schrijven, maar heb pas de 23e een overleg met m'n begeleider
Hier hetzelfde, haat aan dat begin!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef xminator het volgende:
Beginnen is zo moeizaam.. Als ik eenmaal begonnen ben denk ik/hoop ik er wel vaart achter te zetten ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |