SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actuele stand:
Nederlanders actief in de Premier League:
Rafaël van der Vaart, Tottenham Hotspur
John Heitinga, Everton
Nigel de Jong, Manchester City
Dirk Kuijt, Liverpool
Robin van Persie, Arsenal
Royston Drenthe, Everton
Michel Vorm, Swansea City
Tim Krul, Newcastle United
Patrick van Aanholt, Wigan Athletic
Kemy Augustien, Swansea City
Ferrie Bode, Swansea City
Ronnie Stam, Wigan Wigan Athletic
Dorus de Vries, Wolverhampton Wanderers![]()
Nee, die heeft zichzelf al eens bewezen op het hoogste niveau. Ook een miskoop, maar niet zo erg als Carroll imo.quote:![]()
Hmm mn vaste linkjes doen het niet, iemand Arsenal?
nvm, bloodzeed
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Vermaelen!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
The gunners vallen een beetje tegen."Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Wenger wil wintertransfers ook afschaffen...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
The gunners vallen een beetje tegen.![]()
Ja, dit is de vorm van de laatste wekenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:41 schreef tech4u het volgende:
Nee hoor, ze spelen precies in de lijn der verwachtingen.![]()
![]()
Jezus christus manOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
1-2 toch
terechte penalty hoor.
gelijkspel betekent replay?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Weer terecht.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jammer voor A.V. maar ze waren wel terecht. Nou vooral geen derde goal doorlaten...all your heroes are whores
Forum Opties Forumhop: Hop naar: