Nou hè! En ik kan niet eens luisterenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef CindieY het volgende:
Wat een drukte deze zondagmiddag ná 15:00
Paardenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:34 schreef wolfrolf het volgende:
Zo effe de paardenstal uitgemest
[ afbeelding ]
Neuh, aan 't koken met 3FM op de achtergrond.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:50 schreef minthy het volgende:
Kijken we allemaal naar Life4You? Dries krijgt weer een paar minuten om zijn fantastische muziek te promoten!
Gemiste kans om hem te zien, was geweldigquote:Op zondag 29 januari 2012 17:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, aan 't koken met 3FM op de achtergrond.
nee, ik speelde fifa. resultaat: een stuk of 10 verloren en de laatste gewonnenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:50 schreef minthy het volgende:
Kijken we allemaal naar Life4You? Dries krijgt weer een paar minuten om zijn fantastische muziek te promoten!
Positief blijven, je hebt er toch maar mooi een gewonnenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik speelde fifa. resultaat: een stuk of 10 verloren en de laatste gewonnen
Geen idee... Ik zou trouwens niet weten hoe zijn torso eruit zietquote:Op zondag 29 januari 2012 18:22 schreef Evertjan het volgende:
waarom heb ik niet zo heerlijke lekkere torso als Nadal
ach, ik vind het vooral leuk om te spelen. ik vind het alleen irritant als mn tegenstander stoer gaat lopen doen en allerlei trucjes gaat doen enzo. ik moet al mijn uiterste best doen die bal rond te spelen en af en toe te scoren...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Positief blijven, je hebt er toch maar mooi een gewonnen
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee... Ik zou trouwens niet weten hoe zijn torso eruit ziet
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee... Ik zou trouwens niet weten hoe zijn torso eruit ziet
PS3 of 360?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik vind het vooral leuk om te spelen. ik vind het alleen irritant als mn tegenstander stoer gaat lopen doen en allerlei trucjes gaat doen enzo. ik moet al mijn uiterste best doen die bal rond te spelen en af en toe te scoren...
en nog erger: tegenstanders die met 2-0 achterkomen en dan de verbinding verbreken. ik krijg dan wel de punten, maar ik vind het wel kinderachtig.
Ja, dat zie ik bij meer spelletjes. Laatst had ik bij Wordfeud (toen ik nog actiever was) een woord van iets meer dan 100pt, die ander resignde directquote:Op zondag 29 januari 2012 18:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik vind het vooral leuk om te spelen. ik vind het alleen irritant als mn tegenstander stoer gaat lopen doen en allerlei trucjes gaat doen enzo. ik moet al mijn uiterste best doen die bal rond te spelen en af en toe te scoren...
en nog erger: tegenstanders die met 2-0 achterkomen en dan de verbinding verbreken. ik krijg dan wel de punten, maar ik vind het wel kinderachtig.
ps3. mocht je me willen toevoegen...mn Fok!name met nl ervoorquote:
zwak vind ik dat. ik quit nooit. of ik nu met 8-0 verlies of met 1-0, quitten doe ik niet. ik geloof dat ik 1x de wedstrijd niet heb afgemaakt maar toen klapte heel internet eruit...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik bij meer spelletjes. Laatst had ik bij Wordfeud (toen ik nog actiever was) een woord van iets meer dan 100pt, die ander resignde direct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |