Precies, wapen in de hand en schieten op alle sloepen die bij je in de buurt komenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:25 schreef Esses het volgende:
Alsof ik het slechter zou kunnen dan een marinier.
Dat zouden ze in Leiden moeten doen. Daar zou ik voor willen betalen zelfsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Precies, wapen in de hand en schieten op alle sloepen die bij je in de buurt komen.
Ik ben onbekend met Leiden, vertelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat zouden ze in Leiden moeten doen. Daar zou ik voor willen betalen zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zkj+
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:34 schreef demspec het volgende:
Ligt mischien aan mij maar begrijp geen kut van je postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zkj+
Git sum git sim git sum!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Precies, wapen in de hand en schieten op alle sloepen die bij je in de buurt komen.
Mongolen met te veel geld die een sloep kopen en daar vervolgens een geluidsinstallatie in laten bouwen voor nog meer geld om daar dan de hele dag tering herrie en golven mee te maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben onbekend met Leiden, vertel.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:34 schreef demspec het volgende:
Jij met je get the fuck back to the kitchen. Kzie je wel eens in de dojo. Je kan nog geen plaatje plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zkj+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Esses op 28-01-2012 21:50:13 ]Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Stoere praatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij met je get the fuck back to the kitchen. Kzie je wel eens in de dojo. Je kan nog geen plaatje plaatsen.
Omgquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Mongolen met te veel geld die een sloep kopen en daar vervolgens een geluidsinstallatie in laten bouwen voor nog meer geld om daar dan de hele dag tering herrie en golven mee te maken.
Er was eind vorig jaar een gemeente raad waarin werd nagedacht over hoe ze het geluidsoverlast op het water konden verminderen. Vorige week kreeg mijn werkgever (botenverhuur) een mailtje. Daarin stond dat de gemeente besloten had dat er vanaf begin maart tot eind augustus iedere Zaterdag en Zondag versterkte muziek op het water gespeeld gaat worden daar bovenop gaan ze 2 Zondagen in Juli (uit mijn hoofd) de waterkruising waar de botenverhuur in ligt afsluiten. Dat zijn de dagen waarom er het meeste boeten worden verhuurd. Reden voor afsluiting: Omdat het kan.
Beknopte beschrijving van de grachten stad Leiden
Niks stoere praat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stoere praat
Ga je hem op z'n bolle ogen meppen?
Dat 2e gedeelte van dat stuk is echt baas geschreven. Whehequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:52 schreef Esses het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tapo_in_rhenen_.html
WTF
Moet allemaal kunnen johquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:52 schreef Esses het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tapo_in_rhenen_.html
WTF
Ze waren heir echt niet binnen gekomen.quote:
Vast wel, maar niet zonder een boemerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Ze waren heir echt niet binnen gekomen.
Ook dan wens ik ze veel sterktequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet zonder een boemer
Heb jij ook een deur "oude stijl"?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |