Dikke stront door een trechter dan hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat leuk Puckzzz!
En mijn internet is zo traag als dikke stront, ik kan er echt niks meeword er een beetje agressief van.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dikke stront door een trechter dan he
met een kaasschaaf, ik moest zo lollerenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:51 schreef bleiblei het volgende:
Goeien topic ben je in beland mirjam.
Die over die puberpiemel dus.
ja he?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:51 schreef bleiblei het volgende:
Goeien topic ben je in beland mirjam.
Die over die puberpiemel dus.
Een donkergrijs/blauwe trui met een waterval hals, een zalm/beigekleurig vestje, heel snoezig en mooie leren pumps met een kleine plateau en studs op de hakquote:
Wat schattig!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een donkergrijs/blauwe trui met een waterval hals, een zalm/beigekleurig vestje, heel snoezig en mooie leren pumps met een kleine plateau en studs op de hak
En dezeVoor over een zwart jurkje, met laarzen eronder in de zelfde kleur als dit vestje
[ afbeelding ]
Mits textiel stift.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
als ik met een stift op een shirt teken gaat het dan allemaal uitvegen als ik hem ga wassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |