abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 januari 2012 @ 17:39:56 #1
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_107332909

SPOILER: Users
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most recent eyecandies:

SPOILER: Vrouwen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mannen
GAME ON!
Deathlift or Die.
pi_107332920
full stops and exclamation marks
pi_107332940
Waarom denken jullie nou altijd dat ik hunt :N Ik was gewoon braaf weggelopen naar de keuken om te koken :{w
  zaterdag 28 januari 2012 @ 17:41:35 #4
253447 Ethanolic
pi_107332950

Om even de TT te honoreren.
Deathlift or Die.
pi_107333066

*; !

[ Bericht 54% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 28-01-2012 18:01:34 ]
pi_107333114
quote:
Rot nou eens op met dat wijf :') Bring something new
pi_107333199
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:18 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Wie weet gaan Sala en ik daar de boel onveilig maken.

"Ladies, hide your titties! Roman Bellic's in the building."

Doen :D !

En tof die foto's, Krio!
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_107333228
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Rot nou eens op met dat wijf :') Bring something new
Die plaatjes doen het ineens niet meer bij mij, die link kopieren helpt ook niet :?. Hater :{w.

[ Bericht 1% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 28-01-2012 18:04:08 ]
pi_107333280
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Die plaatjes doen het ineens niet meer bij mij, die link kopieren helpt ook niet :?. Hater :{w.
Ze doen het ook niet bij mij thankgod _O_ _O_ _O_
  zaterdag 28 januari 2012 @ 17:56:45 #10
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_107333392
Ik kom net mijn profielwerkstuk weer tegen. :') Het onderwerp: Aantrekkelijkheid en Evolutie

Ik had met de dude waar ik het mee maakte een extra deelvraag er in verstopt door een fucking kleine lettergrootte te gebruiken. :')
Zo zag het er ongeveer uit. :')

Deelvraag C: Wat is het verband tussen evolutie en aantrekkelijkheid?

(Deelvraag DD: Waar komt de voorkeur voor dikke tieten vandaan en waarvoor is deze evolutionair gezien nuttig?)
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_107333473
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik kom net mijn profielwerkstuk weer tegen. :') Het onderwerp: Aantrekkelijkheid en Evolutie

Ik had met de dude waar ik het mee maakte een extra deelvraag er in verstopt door een fucking klein lettergrootte te gebruiken. :')

(Deelvraag DD: Waar komt de voorkeur voor dikke tieten vandaan en waarvoor is deze evolutionair gezien nuttig?)
Kanker :') En niemand heeft dat gezien?
pi_107333547
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom denken jullie nou altijd dat ik hunt :N Ik was gewoon braaf weggelopen naar de keuken om te koken :{w
Wat kook je vasje?

quote:

Ik had met de dude waar ik het mee maakte een extra deelvraag er in verstopt door een fucking klein lettergrootte te gebruiken. :')

:') Geen idee wat een profielwerkstuk is maar iedereen weet toch dat vrouwen gemaakt horen te zijn om mijn kinderen zo goed mogelijk te baren en zogen.
full stops and exclamation marks
pi_107333595
Ik hield mijn profielwerkstuk over de Decembermoorden _O_.

Achteraf stomme keuze, ik had gedetailleerde beschrijvingen gevonden van de barbaarse verminkingen die op de personen waren uitgevoerd, had ik eigenlijk liever nooit gelezen :{².
pi_107333610
quote:

Ik had met de dude waar ik het mee maakte een extra deelvraag er in verstopt door een fucking kleine lettergrootte te gebruiken. :')

Whehe, en wat had je ervoor?

Ik had samen met een vriendin een modeshow met verschillende subculturen ( :') ) georganiseerd op mijn school en ik kreeg een 9.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_107333623
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:01 schreef krioro het volgende:

[..]

Wat kook je vasje?

köfte :9~ van gister tho omdat ik alleen thuis ben :')
pi_107333650
Ik heb eentje van een matti gecopypasta'd.

8 Gratis.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 18:06:10 #17
253447 Ethanolic
pi_107333683
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik hield mijn profielwerkstuk over de Decembermoorden _O_.

Achteraf stomme keuze, ik had gedetailleerde beschrijvingen gevonden van de barbaarse verminken die op de personen waren uitgevoerd, had ik eigenlijk liever nooit gelezen :{².
Kan ik begrijpen :')

[geekmode]
Ik hield mijn PWS over de Archimedes klauw, dat was een wapen waarmee de Grieken hele schepen konden kapseizen. Ik onderzocht of dat wapen daadwerkelijk mogelijk was, incl. nabouwen in miniatuur enzo. Was echt wel tering hard.
Kreeg er een 8 voor.
[/geekmode]
Deathlift or Die.
pi_107333733
Mijn profielwerkstuk: Leukemie. Een 7. Nul moeite voor gedaan, ik was kk blij met die 7 _O_ M'n werkstuk was echt bagger maar ik hield gewoon hele betogen _O-
  zaterdag 28 januari 2012 @ 18:07:50 #19
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_107333742
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:03 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Whehe, en wat had je ervoor?

Ik had samen met een vriendin een modeshow met verschillende subculturen ( :') ) georganiseerd op mijn school en ik kreeg een 9.
We hebben het met behulp van een shitload aan koffie en pizza in letterlijk minder dan 24 uur in elkaar geflanst terwijl we al voorbij de deadline waren. Gewoon Engelse studies vertalen en copy pastaën. Uiteindelijk een 7 voor gekregen, goed genoeg voor de energie die we er in hebben gestoken. :')

SPOILER
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_107333816
Ik ben fuckin' goed in het netjes in elkaar flansen van andersmans beschikbare informatie (desk research) _O_.
pi_107333845
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 16:20 schreef krioro het volgende:

[..]

Whehe. Waar ergens dan?

Aan de Koestraat, ergens in oud-noord, ben de naam vergeten :') maar was wel een chille tent opzich
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_107333881
Profielwerkstuk over sport&voeding gedaan, was best leuk, testen welke invloed voeding op sportprestaties etc :')
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 18:13:47 #23
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_107333895
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:07 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

We hebben het met behulp van een shitload aan koffie en pizza in letterlijk minder dan 24 uur in elkaar geflanst terwijl we al voorbij de deadline waren. Gewoon Engelse studies vertalen en copy pastaën. Uiteindelijk een 7 voor gekregen, goed genoeg voor de energie die we er in hebben gestoken. :')

SPOILER
Dat filmpje, tering :')
Jawel, je keek.
pi_107334047
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:13 schreef aight1 het volgende:
Profielwerkstuk over sport&voeding gedaan, was best leuk, testen welke invloed voeding op sportprestaties etc :')
Deed jij N&T/N&G? Die moesten volgens mij idd praktijkopdrachten uitvoeren. C&M (pretpakket) en E&M (voor bazen) hoefden dat niet :7.Vrienden van mij met N&T hadden één of andere mini-brug gebouwd, daar konden ze echt een shitload een gewichten aan hangen, dat was echt gruwelijk _O_. Mja, gevalletje 'had je bij moeten zijn' :').
  zaterdag 28 januari 2012 @ 18:21:20 #25
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_107334118
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Deed jij N&T/N&G? Die moesten volgens mij idd praktijkopdrachten uitvoeren. C&M (pretpakket) en E&M (voor bazen) hoefden dat niet :7.Vrienden van mij met N&T hadden één of andere mini-brug gebouwd, daar konden ze echt een shitload een gewichten aan hangen, dat was echt gruwelijk _O_. Mja, gevalletje 'had je bij moeten zijn' :').
Doen ze op de TU ook elk jaar. Wie de sterkste brug kan maken van spaghetti _O_
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')