abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:09:55 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_107327453
Het wordt een steeds grotere bende, rommelhypotheken met dank aan de Hr GW Bush, op advies van zijn MinFin Paulson, ex CEO Goldman Sachs

Waardeloze EU-landen obligaties, enorme uitgiften van CDS door JP Morgan op advies (en garantiestellingen van de EU ??) en het eindigt ermee dat alle landen met papiergeld naar elkaar gaan lopen smijten
The Currencywar wil start soon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goldman Sachs heeft iedereen stevig bij de piemel en knijpt nu langzaam de ballen tot moes, alles voor de megabonussen die door de USA nauwelijks belast worden , want die arme rijken doen wel aan jobcreation he??
*O* *O* _O- :W
http://www.telegraaf.nl/d(...)Goldman_Sachs__.html

quote:
za 28 jan 2012, 13:46 | 0 reacties
ABP daagt Goldman Sachs voor rechter
NEW YORK - Pensioenfonds ABP heeft de Amerikaanse bank Goldman Sachs voor de rechter gedaagd in verband met de „rommelhypotheken” die het pensioenfonds van de bank heeft gekocht. ABP verwijt de bank misleidende informatie te hebben verstrekt.

Goldman Sachs kocht strafvervolging af voor $500 miljoen zonder schuld te bekennen, maar heeft wel verwijtbaar gehandeld.
ABP belegde voor de crisis in obligaties die gekoppeld waren aan hypotheken van Amerikaanse huizenbezitters. Volgens het fonds werd het verkeerd voorgelicht over de kredietwaardigheid ervan. De rommelhypotheken waren risicovoller dan de bank had doen voorkomen. Het pensioenfonds heeft daardoor op de aankoop verlies geleden.

Over de hoogte van de geleden schade doet ABP geen mededelingen, liet een woordvoerster zaterdag weten.
Hold on to your GOLD

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 28-01-2012 14:18:13 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:20:18 #2
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_107327737
Goldman sucks.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_107328289
Nou, dan wens ik het Pensioenfonds ABP veel succes. Die Amerikaanse bank Goldman Sachs heeft de beste advocaten ter wereld :')
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_107329245
Dit moet een fijn en zeker gevoel geven als je een pensioen hebt van ABP.
pi_107337336
GS moet nu voorzieningen nemen voor een mogelijke negatieve uitkomst van de rechtszaak, dit drukt de winst dus minder bonussen die ze kunnen uitkeren.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:17:39 #6
323876 michaelmoore
pi_107337635
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:42 schreef SemperSenseo het volgende:
Nou, dan wens ik het Pensioenfonds ABP veel succes. Die Amerikaanse bank Goldman Sachs heeft de beste advocaten ter wereld :')
Ik vrees ook dat ze het niet gaan redden, die advocaten vechten zich dood voor GS
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_107513896
quote:
Precies.

Ik vind de hele actie dan ook van een typische Hollandse dommigheid getuigen want toen men geld investeerde liep men blind achter de adviezen van GMS aan,ongetwijfeld ingegeven door de $$$ tekens in de ogen = hebberigheid, zonder zelf eerst goed onderzoek te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 13:14:52 ]
pi_107516701
quote:
6s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:14 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Precies.

Ik vind de hele actie dan ook van een typische Hollandse dommigheid getuigen want toen men geld investeerde liep men blind achter de adviezen van GMS aan,ongetwijfeld ingegeven door de $$$ tekens in de ogen = hebberigheid, zonder zelf eerst goed onderzoek te doen.
Voor dat onderzoek hebben ze goldman, die heeft dat ook gedaan echter met de resultaten van hun onderzoek zijn ze tegen hun klanten gaan speculeren :r
Volkomen terecht van het ABP.
pi_107517908
Beetje kort door de bocht mensen hierboven.
APG heeft JP Morgan tijdje terug ook gedaagd, toen is er geschikt. Niks mis mee dus.
  zondag 5 februari 2012 @ 10:55:38 #10
323876 michaelmoore
pi_107621340
quote:
6s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:14 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Precies.

Maar men heeft een zondebok gevonden in het collectieve afschuiven en dus is men wel gedwongen om het recht te halen, helaas zal het niet lukken

JP Morgan was een tussenpersoon, uiteraard leverde dat niets op,
De truc is geleverd door GS, maar die maakt niemand iets, echt niet

En Griekenland is hun volgende truc
pi_107622086
quote:
Dit dus.. Gaat weer een miljoenen-verliespost worden voor ABP die straks in 1 keer ergens onder een vaag postje word afgeschreven in 2018 denk ik. Lekker als je daar een pensioen hebt :')
  zondag 5 februari 2012 @ 11:44:41 #12
323876 michaelmoore
pi_107622318
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:35 schreef antfukker het volgende:

[..]

Dit dus.. Gaat weer een miljoenen-verliespost worden voor ABP die straks in 1 keer ergens onder een vaag postje word afgeschreven in 2018 denk ik. Lekker als je daar een pensioen hebt :')
Ik denk dat het verlies al wel genomen is, dit is gewoon het gevolg van het zwarte-pieten binnen het ABP.
We zijn genaaid door GS en Bush
pi_107622369
David Versus Goliath en wie gaat dat winnen (Niet de belastingbetaler) :Z
allesbeterweter
pi_107637800
Dit wordt waarschijnlijk een schikking omdat rechtzaken GS een slechte reputatie geven. Dit is ook zo gebeurd met de rechtzaak in Amerika van de beurswaakhond. Een schikking is het makkelijkste, want zo zegt GS dat ze onschuldig zijn (want een rechter heeft geen uitspraak gedaan), is hun reputatie nog in orde (alleen onder banken hoor, want de rest van de wereld vindt hun al de grootste troep dat rondloopt) en het scheelt nog geld ook. Dit soort rechtzaken lopen namelijk deccenia lang
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_107638229
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:47 schreef allesbeterweter het volgende:
David Versus Goliath en wie gaat dat winnen (Niet de belastingbetaler) :Z
Dat klopt, want de belastingbetaler heeft niets met het ABP te maken.
  zondag 5 februari 2012 @ 20:41:33 #16
323876 michaelmoore
pi_107645998
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef snabbi het volgende:

[..]

Dat klopt, want de belastingbetaler heeft niets met het ABP te maken.
Deze belastingbetaler wel en wel heel erg veel ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')