abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107327132
Hoi allemaal,

Ik ben sinds gisteren op Fok!. Mijn vraag is hoe ik mijn profiel kan wijzigen en vooral opslaan?
Ik wil namelijk mijn 'persoonlijke gegevens' wijzigen, maar weet niet op welke manier ik deze op kan slaan? -O-

Kan iemand mij helpen?

Alvast bdankt!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:01:15 #2
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_107327209
Om te beginnen is het idee dat je de faq van het betreffende forumonderdeel leest voordat je er post: FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
Nou hebben die 3 bovenstaande lummels dat ook niet gedaan maar dat is nog geen reden om het zelf niet te doen.
Alhoewel dit forum Fok!kers helpen Fok!kers! heet is het eigenlijk niet bedoelt voor dergelijke vragen maar bedoelt voor mensen die een ander soort hulp kunnen gebruiken.

Daarnaast zou ik rechtsboven eens op profiel klikken wie weet helpt dat je wat verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door YskaFredriksson op 28-01-2012 14:07:20 ]
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:02:18 #3
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_107327225
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Om te beginnen is het idee dat je de faq van het betreffende forumonderdeel leest voordat je er post: FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
Nou hebben die 3 bovenstaande lummels dat ook niet gedaan maar dat is nog geen reden om het zelf niet te doen.
Alhoewel dit forum Fokkers! helpen Fokkers! heet is het eigenlijk niet bedoelt voor dergelijke vragen maar bedoelt voor mensen die een ander soort hulp kunnen gebruiken.

Daarnaast zou ik rechtsboven eens op profiel klikken wie weet helpt dat je wat verder.
:')
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
pi_107327264
Welkom op FOK!

We zijn niet allemaal zuurpruimen hier, al zou je dat bijna niet geloven.
pi_107327462
Rechtsboven op 'profiel' klikken (blauwe tekst helemaal rechts bovenin je scherm). En daar staan alle gegevens die je kunt wijzigen en vastleggen dmv het herhalen van je password. Wijst zich vanzelf.

Je topic hoort niet echt thuis in FHF, mocht je er zo niet uitkomen dan geef het even aan en zet ik het naar een forum waar het beter past.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107327483
En opgeschoond.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107327908
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:10 schreef Cat22 het volgende:
Rechtsboven op 'profiel' klikken (blauwe tekst helemaal rechts bovenin je scherm). En daar staan alle gegevens die je kunt wijzigen en vastleggen dmv het herhalen van je password. Wijst zich vanzelf.

Je topic hoort niet echt thuis in FHF, mocht je er zo niet uitkomen dan geef het even aan en zet ik het naar een forum waar het beter past.
Tnx. Ik ben er aan uit! :)
pi_107328036
Mooi, dan doe ik dit topic op slot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')