SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker over de VVD praten ofzo.![]()
![]()
Wel grappig idd, beter als die fake screenshotjesquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Exactemundo. Daar komt natuurlijk al die geldverspilling nog bij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hou wel van voetbal, maar niet het vreselijke gezwets er omheen. Mannen die voetbal kijken zijn net vrouwen die Desperate Housewives, Gossip Girl, Greys Anatomy whatever kijken. Allebei zijn het zeikwijven die het niet kunnen hebben als je niet van hun clubje/serie houdt.![]()
!?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Nou aardappel, ik heb een rivalenrace gedaan met van die pionnen op de weg en ik heb je tijd aan gort geslagen met 34 seconden eraf. En een clean lap.![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Topper.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:55 schreef Kutstudent het volgende:
Nou aardappel, ik heb een rivalenrace gedaan met van die pionnen op de weg en ik heb je tijd aan gort geslagen met 34 seconden eraf. En een clean lap.![]()
![]()
En zojuist jouw tijd met 2 seconden en een clean lap verbeterd. Terwijl ik in mijn lichtelijk opgefokte impreza reed en jij in een Ferrari F430. Ga je schamen.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
1860 punten met de jet in één potje Caspian Border
En ik betwijfel het Doop
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ancienniteit in dit topic gaat niet alleen om leeftijd, maar ook om hoe dicht je bij Brabant woont, of je nou import bent of niet. Als er iemand stamoudste is dan is het Rossdale, op de voet gevolgd door Nick, en zeker niet een of andere mafkees die jood is en ook nog eens uit Purmerend komt.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Samen scheelt wel, mits je het een beetje uit kan houden met je vriendin.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:36 schreef Michhas het volgende:
Zo, even met mijn vriendin wezen kijken naar een nieuw appartement. Supernice's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik snap echt niet waarom je op je 21/22ste al zou gaan samenwonen, maargoed, ieder zijn ding natuurlijk.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Dat komt wel als je die leeftijd bereiktquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
Ik snap echt niet waarom je op je 21/22ste al zou gaan samenwonen, maargoed, ieder zijn ding natuurlijk.
Ik woon samen sinds mijn 23ste geloof ik, kwam eigenlijk door woning nood, maar bevalt me zoveel 1000 maal beter dan met een maat in een huis en 1000000000 maal beter dan die kut studenten huizen.
Maarja, mijn vriendin is dan ook wel heel chill
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ancienniteit in dit topic gaat niet alleen om leeftijd, maar ook om hoe dicht je bij Brabant woont, of je nou import bent of niet. Als er iemand stamoudste is dan is het Rossdale, op de voet gevolgd door Nick, en zeker niet een of andere mafkees die jood is en ook nog eens uit Purmerend komt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ancienniteit in dit topic gaat niet alleen om leeftijd, maar ook om hoe dicht je bij Brabant woont, of je nou import bent of niet. Als er iemand stamoudste is dan is het Rossdale, op de voet gevolgd door Nick, en zeker niet een of andere mafkees die jood is en ook nog eens uit Purmerend komt.![]()
![]()
Kan iemand misschien het telefoonnummer van Pierre even naar me whatsappen? Mijn gsm was vorige week gecrasht en ik ben een hoop nummers kwijt
Ik kocht op mijn 23e mijn eerste huis met mijn toenmalige vriendin, ondertussen getrouwd, kind gekregen en nu op ons 32e ons 2e huis betrokken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
Ik snap echt niet waarom je op je 21/22ste al zou gaan samenwonen, maargoed, ieder zijn ding natuurlijk.
Had ik ook niet verwacht toen ik 18 was maar je moet het leven nemen zoals het komt.![]()
Ik ben over 3 maanden 21 grapjas.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat komt wel als je die leeftijd bereiktNee ik bedoel meer, het komt meteen zo over alsof je al aan het settlen bent zeg maar, en ik zou dat echt niet willen voor, laten we zeggen halverwege m'n 20er jaren.quote:Ik woon samen sinds mijn 23ste geloof ik, kwam eigenlijk door woning nood, maar bevalt me zoveel 1000 maal beter dan met een maat in een huis en 1000000000 maal beter dan die kut studenten huizen.
Maarja, mijn vriendin is dan ook wel heel chillYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kocht op mijn 23e mijn eerste huis met mijn toenmalige vriendin, ondertussen getrouwd, kind gekregen en nu op ons 32e ons 2e huis betrokken.
Had ik ook niet verwacht toen ik 18 was maar je moet het leven nemen zoals het komt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Komt omdat je geen relatie hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben over 3 maanden 21 grapjas.
[..]
Nee ik bedoel meer, het komt meteen zo over alsof je al aan het settlen bent zeg maar, en ik zou dat echt niet willen voor, laten we zeggen halverwege m'n 20er jaren.
jij hebt gister niet veel gedronken zeker? of juist welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ancienniteit in dit topic gaat niet alleen om leeftijd, maar ook om hoe dicht je bij Brabant woont, of je nou import bent of niet. Als er iemand stamoudste is dan is het Rossdale, op de voet gevolgd door Nick, en zeker niet een of andere mafkees die jood is en ook nog eens uit Purmerend komt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
ZO! ik was even vergeten dat je al zo'n grote jongen wasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben over 3 maanden 21 grapjas.
[..]![]()
Maar je weet nooit hoe het loopt, zoals gezegd bij mij was het niet de bedoeling, maar me huis werd gesloopt, dus ik moest snel wat vinden. En blijkbaar beviel het goed
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij hebt gister niet veel gedronken zeker? of juist welEn nee. Vanavond word ik weer losgelaten op de tap.
Fuck jou.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ZO! ik was even vergeten dat je al zo'n grote jongen was
quote:Was grapje.
Tja, misschien, maar ik denk niet dat m'n mening daardoor zou veranderen. De laatste keer dat ik een relatie had ging ik er niet minder om zuipen of rustiger aan doen of wat dan ook.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Dus je wil zeggen dat ik dat wel doe?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tja, misschien, maar ik denk niet dat m'n mening daardoor zou veranderen. De laatste keer dat ik een relatie had ging ik er niet minder om zuipen of rustiger aan doen of wat dan ook.Misschien moet je je beeld iets aanpassen?
Weetikveel, als jij niet op meets komt opdagen dan kan ik dat ook moeilijk weten he.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat ik dat wel doe?Misschien moet je je beeld iets aanpassen?
Sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weetikveel, als jij niet op meets komt opdagen dan kan ik dat ook moeilijk weten he.Maar ik woon in Duitsland, en is daardoor niet echt centraal
En wat boeit het nou echt als je een avond thuis blijft. Scheelde mij toch weer flink wat geld en had net zoveel plezier.![]()
Zo bedoel ik het niet maar ik heb altijd het idee dat wanneer je met je vriendin gaat samenwonen dat je leven bijna vanzelf in dat "maatschappij conforme" leven rolt van weinig uitgaan, veel mee op familiebezoek, geen random shit meer doen gewoon omdat het kan, en dat soort dingen. En het zou mij gewoon zonde lijken om dat zo vroeg te doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En wat boeit het nou echt als je een avond thuis blijft. Scheelde mij toch weer flink wat geld en had net zoveel plezier.
Zal ook niet voor iedereen gelden hoor, maar ik denk dat dat bij een hoop mensen wel gebeurd.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Geloof mij dat als je echt van een meisje houdt die familie dingen enzo niet boeien. Natuurlijk wordt je iets burgerlijker omdat je wel rekening moet houden met een ander persoon in je leven. Ach liefde is het meest mooie en fucked up shit tegelijkertijdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet maar ik heb altijd het idee dat wanneer je met je vriendin gaat samenwonen dat je leven bijna vanzelf in dat "maatschappij conforme" leven rolt van weinig uitgaan, veel mee op familiebezoek, geen random shit meer doen gewoon omdat het kan, en dat soort dingen. En het zou mij gewoon zonde lijken om dat zo vroeg te doen.
Zal ook niet voor iedereen gelden hoor, maar ik denk dat dat bij een hoop mensen wel gebeurd.![]()
Dat is onzin, daar kies je zelf voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet maar ik heb altijd het idee dat wanneer je met je vriendin gaat samenwonen dat je leven bijna vanzelf in dat "maatschappij conforme" leven rolt van weinig uitgaan, veel mee op familiebezoek, geen random shit meer doen gewoon omdat het kan, en dat soort dingen. En het zou mij gewoon zonde lijken om dat zo vroeg te doen.
Zal ook niet voor iedereen gelden hoor, maar ik denk dat dat bij een hoop mensen wel gebeurd.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Vind ik niet je houdt in je achterhoofd toch wel rekening met je meisje als je vrienden iets tofs willen gaan doen short noticequote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is onzin, daar kies je zelf voor.![]()
Ik geef meer om mijn vriendin dan om mijn vrienden eigenlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind ik niet je houdt in je achterhoofd toch wel rekening met je meisje als je vrienden iets tofs willen gaan doen short noticeTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zal ook niet voor iedereen gelden hoor, maar ik denk dat dat bij een hoop mensen wel gebeurd.
Kom ik zo op jou over dan? Ik ga nog steeds minimaal 2 avonden in de week in de zuipen, elke week wel een keer naar de bios.
Ik kan doen wat ik wil, en mijn vriendin ook.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee
Kom ik zo op jou over dan? Ik ga nog steeds minimaal 2 avonden in de week in de zuipen, elke week wel een keer naar de bios.
Ik kan doen wat ik wil, en mijn vriendin ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
Zal ook niet voor iedereen gelden hoorYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Dit is precies het "probleem", voor zover je het een probleem kunt noemen. Ik heb ook een paar van die vrienden en die zijn nu al bijna wekelijks sjaak afhaak aan het spelen. En die zijn dan net zo oud als ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik geef meer om mijn vriendin dan om mijn vrienden eigenlijk
Mijn vriendin wist wat haar te wachten stond toen ze met me ging samenwonen. Ze weet dat ik zuip, dat ik rook en dat ik doe waar ik zin in heb, en dat vindt ze goed.
Verder doen we eigenlijk niet zoveel samenIk heb de woonkamer geclaimed, dat is mijn domein, en zij heeft de slaapkamer. Eigen tv allebei, eigen computer, eigen mediaplayer. Gaat prima zo.
![]()
Bij mij heeft dat wel een andere oorzaak, op mijn vriendin kon ik vertrouwen (nu nogquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit is precies het "probleem", voor zover je het een probleem kunt noemen. Ik heb ook een paar van die vrienden en die zijn nu al bijna wekelijks sjaak afhaak aan het spelen. En die zijn dan net zo oud als ik.) en op mijn vrienden niet, dan kan je wat mij betreft stikken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Zal eens een voorbeeld neer knallen een vriend van mij wou uit het niets afgelopen zomer gaan liften door Europa ik kon op dat moment niet zomaar mijn tas in pakken en gaan zonder dat met mijn ex te overleggen. Zolang je ook maar tijd hebt voor je matties is alles cool in mijn ogen en je vrienden begrijpen dat ook van jou kant![]()
Die gasten van dat nummer in de moos?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij mij heeft dat wel een andere oorzaak, op mijn vriendin kon ik vertrouwen (nu nog) en op mijn vrienden niet, dan kan je wat mij betreft stikken
Heb jij ooit wel een relatie gehad? Want door deze uitspraken ga ik daar keihard aan twijfelen, ik zit echt niet elk weekend thuis op de bank ik hou van holland te kijken om op zondag bij je schoonfam op de koffie te gaanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zal ook niet voor iedereen gelden hoor, maar ik denk dat dat bij een hoop mensen wel gebeurd.Ik kan nog steeds gaan en staan waar wil, uitgaan en dingen doen met vriendinnen, moet er niet aan denken om de hele dag op elkaars lip te zitten, sluit me aan bij Mich
Wie had dat gedacht.
All good things are wild and free.![]()
Haha nee man, daar ken ik er een paar van en sommige moest ik niet eens , stel kwallenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die gasten van dat nummer in de moos?
Done.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:24 schreef Rossdale het volgende:
Kan iemand misschien het telefoonnummer van Pierre even naar me whatsappen? Mijn gsm was vorige week gecrasht en ik ben een hoop nummers kwijt![]()
![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel een relatie gehad? Want door deze uitspraken ga ik daar keihard aan twijfelen
Daar dansen we op Tammy.![]()
![]()
Ja, bijna een jaar lang, maargoed, toen was ik 16 dusja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel een relatie gehad? Want door deze uitspraken ga ik daar keihard aan twijfelen, ik zit echt niet elk weekend thuis op de bank ik hou van holland te kijken om op zondag bij je schoonfam op de koffie te gaanIk kan nog steeds gaan en staan waar wil, uitgaan en dingen doen met vriendinnen, moet er niet aan denken om de hele dag op elkaars lip te zitten, sluit me aan bij Mich
Wie had dat gedacht.
Sowieso hele andere situatie dan.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus.
Daar dansen we op Tammy.
[ afbeelding ]![]()
Haha dat is een hele andere relatie dan als je 18 of 20+ bentquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, bijna een jaar lang, maargoed, toen was ik 16 dusja.Sowieso hele andere situatie dan.
Mjah ff liften door Europa is ook nog wel wat natuurlijk.. je hebt ook van die kerels die toestemming vragen om een pilsje te gaan pakkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zal eens een voorbeeld neer knallen een vriend van mij wou uit het niets afgelopen zomer gaan liften door Europa ik kon op dat moment niet zomaar mijn tas in pakken en gaan zonder dat met mijn ex te overleggen. Zolang je ook maar tijd hebt voor je matties is alles cool in mijn ogen en je vrienden begrijpen dat ook van jou kant![]()
Vind S4 best wel matig eigenlijkquote:![]()
![]()
Vind hem wel tof, ep 10 begint iig wel weer goed. S4 of 5 (als ie komt) zal wel het einde zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:14 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mjah ff liften door Europa is ook nog wel wat natuurlijk.. je hebt ook van die kerels die toestemming vragen om een pilsje te gaan pakken![]()
[..]
Vind S4 best wel matig eigenlijkTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja dat is niet te vergelijken, toen ik 18 was begon ik te lachen bij het woord relatie en walgde van het idee van samenwonen. Nja nu woon ik weer thuis maar dat is weer een ander verhaalquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, bijna een jaar lang, maargoed, toen was ik 16 dusja.Sowieso hele andere situatie dan.
Nja ik heb nu dus nog steeds niet de behoefte daaraan. Maandje terug met die meid ook, ik had geen idee wat ik ermee aan moest, of ik nou verder ermee wilde of niet. Uiteindelijk heeft zij het me heel makkelijk gemaakt wat dat betreft.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat is niet te vergelijken, toen ik 18 was begon ik te lachen bij het woord relatie en walgde van het idee van samenwonen. Nja nu woon ik weer thuis maar dat is weer een ander verhaalYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Die van de bios en dat eten bij de mac?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nja ik heb nu dus nog steeds niet de behoefte daaraan. Maandje terug met die meid ook, ik had geen idee wat ik ermee aan moest, of ik nou verder ermee wilde of niet. Uiteindelijk heeft zij het me heel makkelijk gemaakt wat dat betreft.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Als we het over relaties hebben belt mijn ex me net op dat ze ziek is en of ik haar gezelschap Wil houden aangezien haar ouders weg zijn en dus alleen thuis isTwijfel of ik moet gaan of niet al brug ik heel erg naar niet gaan
![]()
Ik denk dat je beter af bent, door thuis te blijvenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als we het over relaties hebben belt mijn ex me net op dat ze ziek is en of ik haar gezelschap Wil houden aangezien haar ouders weg zijn en dus alleen thuis isTwijfel of ik moet gaan of niet al brug ik heel erg naar niet gaan
Klinkt vrij hard of bot, maar het lijkt mij voor jou ook niet leuk
Ga ook niet misschien dat ze dan beseft dat ik niet als een hondje achter haar aan ga lopen. Ze weet wat ik nog voor haar voel dus maar ik ga niet dit hele gedoe lopen doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter af bent, door thuis te blijvenKlinkt vrij hard of bot, maar het lijkt mij voor jou ook niet leuk
![]()
Dude, blijf thuis alsjeblieft zeg! Laat je niet gebruiken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
dit geld alleen voor baamz, want hij zit gewoon onder de plakquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel een relatie gehad? Want door deze uitspraken ga ik daar keihard aan twijfelen, ik zit echt niet elk weekend thuis op de bank ik hou van holland te kijken om op zondag bij je schoonfam op de koffie te gaanIk kan nog steeds gaan en staan waar wil, uitgaan en dingen doen met vriendinnen, moet er niet aan denken om de hele dag op elkaars lip te zitten, sluit me aan bij Mich
Wie had dat gedacht.
![]()
De serie is goed, maar er zitten zo vaak van die foutjes in.quote:
Fouten zoals, je ziet een raam met luxaflex dicht, en shot daarna kijkt ze door dat raam en hangt er niks.
Maar ook fouten zoals dat de politie training nooit is doorgedrongen. Zoals een inval doen bij iemand met complete swat teams, maar de persoon kan via de achterdeur wegrennen en ontsnappen. En ook met achtervolgingen en dergelijke.
Ik hoop dat dat wel beter wordt naarmate de serie verdergaat.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Mensen die series serieus nemenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De serie is goed, maar er zitten zo vaak van die foutjes in.
Fouten zoals, je ziet een raam met luxaflex dicht, en shot daarna kijkt ze door dat raam en hangt er niks.
Maar ook fouten zoals dat de politie training nooit is doorgedrongen. Zoals een inval doen bij iemand met complete swat teams, maar de persoon kan via de achterdeur wegrennen en ontsnappen. En ook met achtervolgingen en dergelijke.
Ik hoop dat dat wel beter wordt naarmate de serie verdergaat.
Dit, al wou ik dat niet 123 zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude, blijf thuis alsjeblieft zeg! Laat je niet gebruiken.
Mjah ze heeft wel hele regend astma en heb de afgelopen jaren wel gezien hoe erg dat kan zijn. Blijf ook thuis heb wel gezegd dat ze me altijd kan bellen als ze iets nodig heeft.![]()
Nouja, het gaat om beleving, en er zijn in hollywood niet voor niks mensen die aangenomen worden om continuíteit in de gaten te houden. Bij MW3 staat ook iedereen te bitchen als iets niet klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mensen die series serieus nemen's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Maar ik toch niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dit geld alleen voor baamz, want hij zit gewoon onder de plak![]()
![]()
Vast wel toch? tenzij het van die hacked zooi isquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
1 maand gold voor 1 euro. Kan je 12x kopen?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Zie het staan op dashboard, maarja heb geen CC en paypal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vast wel toch? tenzij het van die hacked zooi is
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Paypal heb je zo aangemaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zie het staan op dashboard, maarja heb geen CC en paypal.
Jij zou vandaag hele dag Skyrim doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://regex.info/exif.cgi
ook wel handig![]()
![]()
lol ja, het is al half 3 merk ik :/ en accept party chat eensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij zou vandaag hele dag Skyrim doen.
![]()
Speciaal voor SoldTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Wij gaan hier ook onze eigen gang en zitten elkaar echt niet in de weg maar jij kan mijn nieuwe overbuurman zijn. Die zit vanaf het moment dat ik thuiskom om 18:30 achter de computer boven, zijn vrouw beneden en om 23:30 gaan ze samen naar bed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:01 schreef Michhas het volgende:
Verder doen we eigenlijk niet zoveel samenIk heb de woonkamer geclaimed, dat is mijn domein, en zij heeft de slaapkamer. Eigen tv allebei, eigen computer, eigen mediaplayer. Gaat prima zo.
Dat vind ik echt redelijk kansloos..das geen relatie....das een huisgenoot waarmee je sex hebt.![]()
REPEAT FOR LIFE!quote:![]()
Eensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij gaan hier ook onze eigen gang en zitten elkaar echt niet in de weg maar jij kan mijn nieuwe overbuurman zijn. Die zit vanaf het moment dat ik thuiskom om 18:30 achter de computer boven, zijn vrouw beneden en om 23:30 gaan ze samen naar bed.
Dat vind ik echt redelijk kansloos..das geen relatie....das een huisgenoot waarmee je sex hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Oh maar zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij gaan hier ook onze eigen gang en zitten elkaar echt niet in de weg maar jij kan mijn nieuwe overbuurman zijn. Die zit vanaf het moment dat ik thuiskom om 18:30 achter de computer boven, zijn vrouw beneden en om 23:30 gaan ze samen naar bed.
Dat vind ik echt redelijk kansloos..das geen relatie....das een huisgenoot waarmee je sex hebt.
Meer in de zin van; we hebben allebei ons eigen plekje in huis. Als ik wil gamen dan kan dat, als zij een film wil kijken dan kan dat, enz. Verder doen we gewoon allebei waar we zin in hebben, en als we zin hebben om iets met elkaar te doen, dan doen we dat
Moet er niet aan denken om de hele avond achter de computer te zitten, en mijn vriendin de hele avond boven![]()
![]()
Iemand in voor een minimeet in db vanavond?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Den Boschquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:14 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand in voor een minimeet in db vanavond?
Stappen in Den Bosch![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die grapjes over onze grote vriendJe schoot wel even in de stress
Niemand hier moet hem![]()
![]()
Vanavond niet, mijn blanke broeder.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:14 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand in voor een minimeet in db vanavond?![]()
De horrorkelder van Stef?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik drogeerde mijn ex altijd met wijn dan ging ze vroeg slapen en kon ik gamen![]()
Spees laat nick gewoon even onder de plak uit zodat Hij naar db kan komen.
Oh hij mag best naar db hoor, het ligt niet aan mij dat hij niet gaatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:23 schreef Kutstudent het volgende:
Spees laat nick gewoon even onder de plak uit zodat Hij naar db kan komen.![]()
![]()
Aaah ok, das wat anders ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh maar zo bedoelde ik het niet
Meer in de zin van; we hebben allebei ons eigen plekje in huis. Als ik wil gamen dan kan dat, als zij een film wil kijken dan kan dat, enz. Verder doen we gewoon allebei waar we zin in hebben, en als we zin hebben om iets met elkaar te doen, dan doen we dat
Moet er niet aan denken om de hele avond achter de computer te zitten, en mijn vriendin de hele avond boven
Wij hebben een redelijk op elkaar afgestemd ritme. Met zijn drieën eten, kleine man in bad stoppen/zooi opruimen. Als de kleine man dan naar bed is dan gaan we samen series kijken. Zij gaat tussen tien en half 11 naar bed wmaarna ik nog even ga gamen, series kijken en whatsappen en ik kruip er rond middernacht ook in...![]()
Ja jij zit natuurlijk met Duncan, dan heb je inderdaad een stuk meer ritme om te houden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Aaah ok, das wat anders ja.
Wij hebben een redelijk op elkaar afgestemd ritme. Met zijn drieën eten, kleine man in bad stoppen/zooi opruimen. Als de kleine man dan naar bed is dan gaan we samen series kijken. Zij gaat tussen tien en half 11 naar bed wmaarna ik nog even ga gamen, series kijken en whatsappen en ik kruip er rond middernacht ook in...![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag ik ook met Jou Whatsappen doop?![]()
![]()
Ik minimeet wel met je.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:14 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand in voor een minimeet in db vanavond?All good things are wild and free.![]()
Helaas, tits only!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag ik ook met Jou Whatsappen doop?![]()
![]()
Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat vind ik echt redelijk kansloos..das geen relatie....das een huisgenoot waarmee je sex hebt.![]()
![]()
Chill. Gaan we gewoon zuipen, en dan kan jij mij mooi wingmannen.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
En je gaat daarheen per vervoersmiddel Betsy?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:39 schreef Fsmxi het volgende:
Echte bazen meeten vanavond in steenwijk, keiharde deathmetal jwtzYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Nope, morgen klunen in Bredaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:14 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand in voor een minimeet in db vanavond?
Is een soort pre-carnaval kroegentocht met elfstedentocht thema. Stempelkaartje mee, elk cafe een beerenburg, jagermeister of gewoon pilsje drinken en na 11 schnapps zeer tevreden en happy terug naar huis zwalken
Dat klinkt goed, zal ik ff langskomen als ik onderweg naar Delft ben?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, morgen klunen in Breda
Is een soort pre-carnaval kroegentocht met elfstedentocht thema. Stempelkaartje mee, elk cafe een beerenburg, jagermeister of gewoon pilsje drinken en na 11 schnapps zeer tevreden en happy terug naar huis zwalken
Je bent welkom hoorVanaf 14:00 uur op de grote markt!
Ik hoop dat pierre ook komt, maar hij reageert niet op mijn berichtjesOf Michiel heeft me het verkeerde nummer doorgewhatsappt
Lijkt me wel wat. Ik laat het nog wel weten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:06 schreef Rossdale het volgende:
Je bent welkom hoorVanaf 14:00 uur op de grote markt!
Ik hoop dat pierre ook komt, maar hij reageert niet op mijn berichtjesOf Michiel heeft me het verkeerde nummer doorgewhatsappt
Ben net pas bij m'n ouders aangekomen en om dan morgen rond 12 uur weer weg te gaan is ook weer zoiets.
Maar als ze het niet erg vinden kom ik sowieso even langs.
![]()
Chill nummertje, nogal apart vergeleken met wat die lui normaal maken.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Was het maar zo! Die prijskoe staat 's nachts achter aan driedubbel beveiligde kamer!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En je gaat daarheen per vervoersmiddel Betsy?![]()
Dus wat jij niet wil van een vriendin heb je met je ouders?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat. Ik laat het nog wel weten.Ben net pas bij m'n ouders aangekomen en om dan morgen rond 12 uur weer weg te gaan is ook weer zoiets.
Maar als ze het niet erg vinden kom ik sowieso even langs.
Nouja, als ik een keer in de 3 weken ff bij m'n ouders ben dan vinden ze het ook wel chill als ik niet de ene namiddag aankom en de volgende ochtend er weer tussenuit naai. Zeker omdat ik vanavond ook weer de stad in ben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus wat jij niet wil van een vriendin heb je met je ouders?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Kom zuipen in DB.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Terug in de bus van de wedstrijd, vanavond ff helemaal niksNick nog FIFA misschien?
net op de radio,
hoe noemen ze call of duty in afganistan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah vanavond bij vriendinquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Terug in de bus van de wedstrijd, vanavond ff helemaal niksNick nog FIFA misschien?
Ja of niet natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
She is gonna reward you bigtime for that Nick
If this room is rocking, dont bother knocking.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
She is gonna reward you bigtime for that Nickna regen, ben ik er.
hhoohohohohohoohohohohohohohohohohoohohohohohohohohohohoooooquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
She is gonna reward you bigtime for that Nick![]()
Kappen met zuipen, je wordt er verstrooid van.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Lol, had twee van die goudvissen op m'n kamertje staan, per ongeluk heet water bij gedaanYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Zet er een politiewagen achteraan en ze rennen allemaal even hard.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welke Marokkaan rent het hardst?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Of wat honden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zet er een politiewagen achteraan en ze rennen allemaal even hard.na regen, ben ik er.
nick waarom stoppen ze bij fringe steeds die getuigen in het ziekenhuis, ook al worden ze daar allemaal omgelegd?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Omdat er eigenlijk een nog dieper complot is, met aliens en ondergronds levende ex-eilandbewonders van Lost.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef KneusTeun het volgende:
nick waarom stoppen ze bij fringe steeds die getuigen in het ziekenhuis, ook al worden ze daar allemaal omgelegd?
Dum dum dummm![]()
Haha, zit toevallig net de aller eerste aflevering van Lost te kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat er eigenlijk een nog dieper complot is, met aliens en ondergronds levende ex-eilandbewonders van Lost.
Dum dum dummm
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat er eigenlijk een nog dieper complot is, met aliens en ondergronds levende ex-eilandbewonders van Lost.
Dum dum dummmYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Maggie Gracequote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, zit toevallig net de aller eerste aflevering van Lost te kijken![]()
![]()
holy shit die is creepyquote:![]()
![]()
Wie heeft er honger?
Die bloedende er ook tussen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:54 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er honger?
Die bloedende er ook tussen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:54 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er honger?
Die bloedende er ook tussen.oke dit is te grappig!
![]()
Ik denk dat die van titty permanent zo is als die helemaal links, in de 2e rij van boven.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik denk dat die van titty permanent zo is als die helemaal links, in de 2e rij van boven.
na regen, ben ik er.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik denk dat die van titty permanent zo is als die helemaal links, in de 2e rij van boven.![]()
![]()
![]()
Dan is dit stiekem niet Bear Gryllz maar Jochem.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is dit stiekem niet Bear Gryllz maar Jochem.![]()
![]()
Tams on the beach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die doodgereden worden met stukken vlees en bloed is oké, maar als ik dat soort shit zie, dan moet ik echt bijna kokhalzen.![]()
![]()
Lijkt me echt zuur inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou er voor bloeden om het te laten stoppen.![]()
Je beland dan echt van de wal in de sloot. Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lijkt me echt zuur inderdaad.![]()
Weet niet waar je het 123 over hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef KneusTeun het volgende:
nick waarom stoppen ze bij fringe steeds die getuigen in het ziekenhuis, ook al worden ze daar allemaal omgelegd?!
Roda gaat lekker
Klopt, dan ben ik echt niet te pruimen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je beland dan echt van de wal in de sloot. Verschrikkelijk.![]()
Dat is dan ook aan je te zien. Je kijkt echt zuur.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt, dan ben ik echt niet te pruimen.![]()
Ach, je moet overal de gulden snede in zien te vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt, dan ben ik echt niet te pruimen.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Klopt, soms moet je gewoon even door de zure appel heen bijten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach, je moet overal de gulden snede in zien te vinden.![]()
Jaja, vooral bij mensen waarvan ik het bloed wel kan drinken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, soms moet je gewoon even door de zure appel heen bijten.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Heel begrijpelijk, sommige mensen wil je gewoon slaan, tot bloedens aan toe.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jaja, vooral bij mensen waarvan ik het bloed wel kan drinken.![]()
steeds als ze iemand redden die meer weet gaat ie naar het ziekenhuis om te herstellen en dan worden ze of vermoord of ze vluchten etc.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet waar je het 123 over hebt!
Roda gaat lekker's avonds een reus, 'smorgens een kneus
goed punt! Dat ga ik ook maar eens doenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef Kutstudent het volgende:
![]()
![]()
![]()
En nou kap ik ermee, het is namelijk tijd voor:![]()
Als je beter wist dan zou je weten dat ik nooit bluf als het om bier gaat.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Miskraam?quote:Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Leuk, Paranormal Activity 3 kijken en je dan de pleuris schrikken omdat je eigen koelkast aanslaat....![]()
![]()
MMA boy dan kun je het legit doen iedere week! Iemand hier toevallig k-1 gekeken hier?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, sommige mensen wil je gewoon slaan, tot bloedens aan toe.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Doopy-X- het volgende:
Leuk, Paranormal Activity 3 kijken en je dan de pleuris schrikken omdat je eigen koelkast aanslaat....
Alsjeblieft man.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Doopy-X- het volgende:
Leuk, Paranormal Activity 3 kijken en je dan de pleuris schrikken omdat je eigen koelkast aanslaat....na regen, ben ik er.
Sorry, zit hier met alle lichten uit, versterker op 50, me continue de tiefus te schrikken....
Toch was 2 beter...![]()
Oke wtf waarom zijn het altijd ouwe wijven die me proberen te versier, !! 2x in een maand is te veel![]()
Als iemand geïnteresseerd is, ik heb zojuist twee foto's op mijn telefoon ontvangen, van Bozz die handjes aan het vasthouden is met een of ander dronken wijf van 40+___!
![]()
ja dat wijf probeerde de hele tijd me sjawl los te maken! Maar dat wijf was echt buiten mijn leeftijd-zone. Dan nog liever dat hele domme wicht die me lastig valt via vleesboekquote:Op zondag 29 januari 2012 02:58 schreef Michhas het volgende:
Als iemand geïnteresseerd is, ik heb zojuist twee foto's op mijn telefoon ontvangen, van Bozz die handjes aan het vasthouden is met een of ander dronken wijf van 40+___!
En @stoma is niet om te lachen![]()
insert huillach smiley met gay handje omlaag.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
echt bizaarre shit gebeurd net maaar ga niet vertellen nu want ik ben echt op hang boven de wc niveau nu.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 02:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sold en Nelis, met Rossdale in het midden?![]()
Ik zal verders maar niks zeggen.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 04:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
insert huillach smiley met gay handje omlaag.![]()
![]()
Sorry manquote:Op zondag 29 januari 2012 10:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
Ik zal verders maar niks zeggen.![]()
![]()
Was opzich wel lachenquote:
Vind ik leuk.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat, komend weekend tussen de -10 en -5 graden overdag![]()
Altijd toch?!quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Wel lekkere goal hoorTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
guidetti![]()
![]()
![]()
![]()
Heel even, ben ik vergeten hoe hard ik je haat
quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:18 schreef Doopy-X- het volgende:
En we krijgen godverdomme WÉÉR een onrechte strafschop tegen
Als Ajax verliest ligt het altijd aan de scheids. Want Ajax is de beste.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:18 schreef Doopy-X- het volgende:
En we krijgen godverdomme WÉÉR een onrechte strafschop tegen![]()
![]()
Ik heb liever dat PSV eerste wordt dan AZ of AJAX.
Maar natuurlijk weten we allemaal al dat ze alledrie het niet gaan worden.
Jullie kunnen met belastinggeld kopen zoveel jullie willen en daarmee wedstrijden winnen maar jullie zullen nooit het niveau van een provincieclubje ontstijgen.quote:
WIJ ZIN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!![]()
Jongen, dat was duidelijk geen goal! ajax is beter jonguh die scheids is omgekocht allez![]()
Benieuwd wat doopie gaat zeggen's avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja leuk Michhas. Ga korfballen of zo.![]()
![]()
U mad?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je zo graag over voetbal Wil praten zoek dan een live topic op ofzo![]()
En dan heb je het vast niet over ajaxquote:Op zondag 29 januari 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je zo graag over voetbal Wil praten zoek dan een live topic op ofzo
Een echte Ajaciedquote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben geeneens aan het kijken kerelVoetbal
![]()
![]()
Je blijft ook door gaan met je belastinggeld hè. Maar je zou je eigen eens beter moeten gaan verdiepen erin, of je moet eens kappen met onzin verkopenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jullie kunnen met belastinggeld kopen zoveel jullie willen en daarmee wedstrijden winnen maar jullie zullen nooit het niveau van een provincieclubje ontstijgen.
WIJ ZIN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
Teletekst supporterquote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben geeneens aan het kijken kerelVoetbal
Als PSV fan of Twente fan (oke eigenlijk alles behalve een jood) is dit een top wedstrijd
True! Maar je kijkt toch gewoon de wedstrijden van je club?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geeneens maat. Jij weet wat ik vind van hedendaags voetbal.
Maar goed, zo je zie je maar weer dat arrogantie meteen word afgestraftTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Kan Ajax amper nog mijn club noemen. Alleen Eriksen en Verthongen zijn Ajax waardig de rest is maar koos kansloos. Ik kan genieten van mooi voetbal dus ik kijk liever naar barça, real, Utd of Arsenal.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True! Maar je kijkt toch gewoon de wedstrijden van je club?
Maar goed, zo je zie je maar weer dat arrogantie meteen word afgestraft![]()
Benieuwd naar Twente , als die ook verliezen dan word het nog spannend voor plek 3quote:
En die zullen beide in de zomer weg zijn denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan Ajax amper nog mijn club noemen. Alleen Eriksen en Verthongen zijn Ajax waardig de rest is maar koos kansloos. Ik kan genieten van mooi voetbal dus ik kijk liever naar barça, real, Utd of Arsenal.
Hopen dat het een mooie wedstrijd mag worden.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Eerste gewonde is er al.
Dat boeit me niets, zolang ze maar winnen nu. Twente, Feyenoord, Az: dat zijn echte clubs.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hopen dat het een mooie wedstrijd mag worden.
Alles behalve die sneue handjesophouders uit eihoven.![]()
Fucking bruutquote:PEKING - Een 9-jarig jongetje is in de Chinese hoofdstad Peking op gruwelijke wijze om het leven gekomen. Hij stak zijn hoofd over de rand van een roltrap in een warenhuis en kwam klem te zitten tussen de bewegende trap en een vloer.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat boeit me niets, zolang ze maar winnen nu. Twente, Feyenoord, Az: dat zijn echte clubs.
Alles behalve die sneue handjesophouders uit eihoven.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft een maat van mij ook bijna gehad bij de Bijenkorf XDquote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Als de gemeente eihoven niet garant had gestaan, waren jullie na dit seizoen failliet geweest, dat is een feit.quote:![]()
Ajax is al jaren sportief failliet.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Als de gemeente eihoven niet garant had gestaan, waren jullie na dit seizoen failliet geweest, dat is een feit.![]()
Maar wij maken wel elk jaar winst, dat komt omdat overal in de wereld ze Ajax kennen en buiten Brabant boeit niemand psv iets.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ajax is al jaren sportief failliet.![]()
Nou geweldig, teer jij maar lekker op hoe goed Ajax in een ver verleden was, dan pakken wij de titel wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Maar wij maken wel elk jaar winst, dat komt omdat overal in de wereld ze Ajax kennen en buiten Brabant boeit niemand psv iets.![]()
Dat doen alle clubsquote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nou geweldig, teer jij maar lekker op hoe goed Ajax in een ver verleden was, dan pakken wij de titel wel.![]()
![]()
En terwijl jullie hier als een stel wijven staan te zeiken
Loopt Twente met de titel terug naar het Oosten!![]()
Wederom niet goed gelezen denk ik, hou er maar over Doop, want je blijft onzin verkopenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Als de gemeente eihoven niet garant had gestaan, waren jullie na dit seizoen failliet geweest, dat is een feit.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ajax blijft arrogant doen, de andere clubs nietquote:
Ajax.Wat een ontzettende huilerds zijn het ook.
Ik heb me helemaal kapot zitten lachen.
Oja Djokovic.
Wanneer was Ajax arrogant de afgelopen weken?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ajax blijft arrogant doen, de andere clubs niet![]()
http://www.voetbalprimeur(...)r_dan_Feyenoord.htmlquote:Op zondag 29 januari 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer was Ajax arrogant de afgelopen weken?
gister nogAh donderdag dus
Goh wat arrogant wat moet je dan antwoorden op zo'n vraag. Slispel Fredje zou precies hetzelfde antwoorden.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)r_dan_Feyenoord.html
gister nogAh donderdag dus
![]()
Ola John en Luuk de Jong!
Steam:kneusteun
Forum Opties Forumhop: Hop naar: